Geliştirici Olmaya İlk Adım

2.2K 239 16
                                    

Sesin duyulmasından sonra zaten sessiz olan alana bir ölüm sessizliği hakim olmuş herkes gözleriyle eğitmenlerinin seslendiği kişiyi aramaya başlamıştı . Bir süre boyunca etrafa bakınan öğrenci topluluğu yavaş yavaş tek bir kişide odaklanmaya başlamışlardı. Odaklandıkları kişi ise tabiki zhaolin 'di. Zhaolin ise ilk andan itibaren çağrılan kişinin kendisi olduğunu bilmesine rağmen neden çağrıldığını anlamaya çalışmış, başarılı olamayınca da düşünmekten vazgeçerek sadece eğitmene doğru yürümeye başlamıştı .Attığı her adım zhaolin' e onlarca adımlık süre geçtiğini hisettiriyordu.Zaman sanki onun için yavaşlamıştı.Böyle hissetmesinin sebebi de onu izleyen binden fazla kişi idi.Bu durumdan Utanmıyordu ama biraz garip hissetmesine de engel olamamıştı .

Zor da olsa Eğitmeninin yanına geldikten sonra saygılı bir şekilde selam veren Zhaolin neler olacağını beklemeye başladı. Bu sırada eğitmenide konuşmaya başlamıştı.

'Yüzümdeki yaralar sence neden olmuştur velet? '

Sesi alandaki herkes duymuştu ve herkes de biraz şaşkınlık oluşmuştu.Neden eğitmenlerinin bu çocuğa böyle bir soru sorduğunu anlamamışlardı. Ama en çok şaşıran Zhaolin idi. Eğitmeni onun kendisinin yüzüne odaklandığını ve neler düşündüğünü tahmin edip kendisine böyle bir soru sormuştu.

Fazla cevap seçeneği olan bir soru değildi. Ya bir rakibi ile karşılaşırken böyle yaralar almıştı. Ya da bir chakra hayvanıyla dövüşürken bu hale gelmişti.Yine de yaraların normalden daha geniş olmasından dolayı bir kılıçtan ziyade bir pençe izine benzettiği bu yaradan dolayı Zhaolin hocasına döndü ve cevabını verdi.

'Bir chakra hayvanıyla dövüşünüzden kalan bir iz olduğunu düşünüyorum efendim.'

Adam kafasıyla Zhaolin'i onayladı ve öğrenci topluluğuna dönerek anlatmaya devam etti.' Bu iz gümüş rank ve jiandanın zirvesindeki bir Yıldırım kurdu tarafından yapıldı. Bugünkü konumuz chakra hayvanlarını ve onların seviye yapılarını öğrenmek, onlarla dövüşürken kullanacağımız Teknikleri, zayıf yönlerini iyice anlamaktır'.

Sözlerini bitirdikten sonra bu sefer de eliyle Zhaolin 'i işaret ederek konuşmaya devam etti.

'Buradaki arkadaşınızın ise ya gerçekten iyi gözleri var yada sadece tahmininde şanslıydı.Peki bakalım velet bu yaranın bir chakra hayvanından kaldığını nasıl anladın? '

Zhaolin bu soru üzerine tahmin ettiği şeyi direk söylemeye karar verdi.' Efendim bir kılıçın işi ince ve derin kesikler atmaktır üstelik kalan yara izide buna uygun olarak ince bir çizgi şeklinde olur ama sizin yüzünüzdeki yara izi bir kılıç için biraz fazla geniş . Büyük ihtimalle kurt buraya pençe attığında yüzünüz sadece kesilmek kalmadı yaranın olduğu yerdeki tüm kaslarınızı da kaybettiniz. Zayıf şifacılar yüzünden de çok büyük bir iyileşme sağlanamamış olmalı '

Bu seferde şaşırma sırası eğitmen ve alandaki tüm öğrencilerdeydi. Buradaki herkes daha 9 yaşında olan bir çocuğun böyle ayrıntılı cevaplar verecek kapasitede olamayacağını düşünüyorlardı. Az önce sadece şanslı bir tahmin yaptığını düşünen herkes bu olay üzerine şaşırmıştı. Eğitmen ise bir süre sonra kendine geldi ve yanındaki Zhaolin 'in omuzuna iki kez vurdu ve konuşmaya başladı.

' Çok iyi velet çok iyi. Şimdi yerine geçte dersimize başlayalım. '

Zhaolin eğitmeninin vurduğu omuzu sarsılmasına rağmen çaktırmamış ve sırasına doğru yürümeye başlamıştı. Bu sırada eğitmen de dersini anlatmaya başlamıştı.

' iyi dinleyin veletler! chakra hayvanlarıyla ilgili bilmeniz gereken ilk şey onların bizim düşmanımız olduğudur. Hangi şart ve durum olursa olsun bir chakra hayvanı kendisinden güçsüz veya eşit gördüğü her insana saldırır. Bu hiçbir zaman şaşmayan bir kanun gibidir. Evcilleştirilen chakra hayvanları bile ilk başta sahiplerini öldürme eğilimiyle hareket etmiş. Güçleri karşılarındaki chakra kullanıcılarına yetmeyince ise anca itaat etmişlerdir. Yani bir chakra hayvanıyla karşılaşırsanız asla gaflette bulunmayın. Çünkü onlar bulunmayacak ve sizi öldürmek için harekete geçeceklerdir.

Yun  Zhaolin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin