(Y. N :Yukarıda Kral reis bulunmaktadır. Bence bu şekilde hayal edin gayet efsane :)
(Y. N:Yun Zhaolin'e yeni bölüm geldi )
Okur notu : NEEE)
@Royalhydra ya ithafenAziz Enstitüsünün arenasındaki tüm final adayları az sonra açıklanacak karşılaşma listesini büyük bir heyecan ve merakla beklerken bütün kolezyumdaki insanlar da yarışmacılardan farksız bir şekilde merak kıskançlık ve heyecan doluydu.
Her ne kadar bu yarışma bütün aziz enstitüsü yarışmaları içerisinde kullanılan güç olarak en alt sırada bulunan olsa da geleceğin dahilerini ve elitlerini belirleyen bir yarışma olduğu için herkes bu yarışmaya oldukça ilgi gösteriyordu.
Böylece gelecekte kiminle dost olup kimi ezebileceklerini veya kimin ne kadar potansiyele sahip olduğunu öğrenebiliyorlardı.
Örneğin Bu yarışma da ilk yüze girebilenler gelecekde aziz Enstitüsünün ana gücünü oluşturacak dahilerdi. Bu yüzden de çoğu gelişimci bu kesimle ilişkilerini geliştirmek için onlara yardımcı olacak böylece gelecek de sağlam yerlere gelen elitler sayesinde kendilerini de sağlama alabileceklerdi.
Her ne kadar ilk 100 e girmiş olanlar dahi olarak görülse de kader ve karma üzerinde kimsenin etkisi bulunamayacak kadar güçlü ve garip kavramlardı.Belki ilk 100 de olmayan biri büyük bir şans eseri çok güçlü bir gelişimci olabilirdi veya ilk 100 deki bir gelişimci gelecek de bir darboğaza takılıp hayatı boyunca bunu aşmayı başaramabilirdi. Yine de bu ihtimaller çok düşük olarak nitelendirilebileceği veya sadece bir kaç kişi için geçerli olabileceği için çoğu kişinin gözünde belirli kesim her zaman dahi olarak anılacaktı.
Şuan arenadaki 8 gelişimci ise elitlerin de elitleriydi. Gelecek de güneş şehri üzerinde söz sahibi olacağına inanılan bu gelişimciler her isteyenin yaklaşabileceği kişiler değillerdi. Aziz Enstitüsünün kıdemli öğretmenleri çoktan bu 8 liye göz dikmiş onları kişisel öğrencileri olarak alıp eğiterek gelecek de konumlarını yükseltmeyi düşünüyorlardı. Sonuç olarak güneş şehri üzerinde söz sahibi olan bir öğrencisi olan usta da doğal olarak çok daha önemli bir konumda olacaktı.
Kolezyumdaki çoğu öğrenci ve öğretmen bu düşünceler içerisindeyken, krala ait özel bölümde birden 3 figür belirdi.
'Kralı selamlıyoruz'
Sağ elleri kalpleri üzerinde yumruk yapılmış halde hafif eğilen bu 3 figür tabi ki güneş şehrinin Elderleri idi.
'Ohh! Elderler hoşgeldiniz. Oturun bakalım benim velet dediğiniz kadar iyi mi beraber görelim'
Kral Elderler için oturma izni verdikten sonra yerlerine oturan Elderler sessiz bir şekilde beklemeye başlamışlardı ki Kralın sesi duyuldu ve bu ses doğruca Elder Hua ya yöneldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yun Zhaolin
FantasyHayatında çok mutlu olduğu anıları da oldu, dünyayı kavuracak acılara dayandığıda yine de yılmadı onu mutlu edenleri mutlu etti ona acı yaşatanlara da en büyük acıyı yaşattı. Bu Yun Zhaolin, Bu bir çocuğun efsane olma hikayesi Kapak Tasarım :@goktu...