Kötü Kader 'in Prangasında

2.8K 250 8
                                    

4.Bölüm: Kötü Kader'in Prangasında

Zhaolin ve grubu büyük bir sevinç ve neşe tufanıyla birlikte şu ana kadar kaldıkları yere zorda olsa geri dönmüşlerdi. Yolda onları gören herkes ya çocukları kutluyor ya onlarla sohbet etmeye çalışıyor ya da çocukları bir kere daha görmek için birbirleriyle yarışıyorlardı.

Yaklaşık 2 saat sonra dışarıdan gelen kutlama ve çığlık sesleri azalmaya başlamıştı. Tabi evin içindeki kimse bunun farkında değildi çünkü evin içinde ayrı bir kutlama havası vardı.Bu sene buz Ejderi kasabasından test için gelen 30 çocuktan hepsi okula kabul almış ayrıca tek senede 6 tane dahi çıkarmıştı ve bu dahilerden bir kişi dahilik seviyesini de aşmıştı.

Güneş şehrinde daha önce böyle inanılmaz bir olay yaşanmadığı için, Buz Ejderi kasabasının ünü katlarca kez artmıştı. Bu durum çok büyük  kutlama gerektiren bir olaydı. Buz Ejderi kasabasının reisi saraydaki tebrikleri kabul ettikten sonra hızlı bir şekilde kasabasının kaldıkları eve doğru hanımı ile birlikte gitmiş kutlamalara dahil olmuştu.

Ama uzun süre bakındıkları halde kutlamanın ana kaynağını bulamamışlardı.Oğulları ortalıkta görünmüyordu.

'Ahh bu çocuk.. Gerçekten böyle şeyleri hiç sevmedi, hiçbir zamanda sevmeyecek gibi'

diye hayıflandı yun xiou. Yun Zang ise çoktan oğlunu aramak için dışarı çıkmıştı.Evlerinin dış kapısını açtı, oğlunun nerede olduğunu düşünmeye başladı. Tam dış kapıda etrafa bakınıp, düşünmeye devam ederken kafasına düşen bir parça ile istemsizce yukarıya baktı.

Kimse görünmüyordu ama olayın sebebini de tahmin etmişti. Hemen Yere ve bacaklarına odakladığı Zhu seviye enerjisiyle tek zıplamayla 10 metrelik binanın çatısına rahatça zıplayan Yun Zang, çatıya indiğinde tahmin ettiği şeyin doğru çıkmasından dolayı yüzünde oluşan bir gülümse ile birlikte oğluna doğru yürümeye başladı.

Zhaolin ise çatıya düşen figürün çıkardığı sesten önce ürkütücü ancak  sonra gelen kişinin babası olduğunu görünce onunda yüzünde babasındaki gibi bir gülümseme oluşmuştu.

'Kutlamalar hala sıkıcı ha evlat'

diye sorup Zhaolin 'in yanına kendini attı babası.

' Biliyorsun baba sadece böyle şeylere alışamadım birtürlü. '

Yun Zang istemsiz bir kahkaha attı

'hahaha bilmez miyim kendi doğum gününe bile katılmadığından artık alıştık sayılır'

dedi sonra biraz bekledi, bir kaç nefeslik zaman sonra yüzündeki gülümse yavaşça ciddi bir hal aldı ve devam etti.

'Ama Biliyorsun oğlum beni ve anneni bugün orada çok mutlu ettin . Sen gerçekten benden daha büyük, çok daha büyük bir dahi olduğunu ispatladın.Seninle gerçekten gurur duyuyorum '

deyip gözleri parlayan bir şekilde oğluna bakmayı sürdürdü.

'Teşekkür ederim baba ama bunların gerçekten benimle alakası var mı ki? bunlar sadece kader değil mi? Yani ben bu yetenekleri kazanmak için herhangi birşey bile yapmadım ama şimdi bana herkes dahi gözüyle bakıyor. Bu biraz adaletsizce değil mi?Neden diğer insanların az yeteneği varken ben dahi diye adlandırılıyorum? '

Çocuğunun sorularını duyunca Yun Zang çok şaşırdı. Bu sözlerin 9 yaşında bir çocuktan gelmesini beklemiyordu. Yinede bu soruları zamanında o da başkalarına sormuştu ve düzgün cevaplar alamamıştı ama kendi düşündüğü bir kaç şey vardı. Zhaolin 'e döndü ve anlatmaya başladı.

Yun  Zhaolin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin