Bilgilendirme :Genel olarak kullanılan para birimleri şu şekildedir.
Bronz <Gümüş <Altın<Kara Altın <Kırmızı Altın <Elmas
10 Bronz=1 Gümüş
100 Gümüş =1 Altın
100 Altın= 1 Kara altın
1000 Kara Altın =1 Kırmızı Altın
1000 Kırmızı Altın =1 Elmas************************
Zhaolin ustasından dışarı çıkacacağının haberini aldığı zaman çok heyecanlandı. İlk defa gerçek bir savaşın içine gireceğinden hem gergindi hem de mutluydu. Şuan akşam vakti olduğundan Ustası ona ava yarın çıkacağını söyleyip bugün akşam dinlenmesini tembih etmişti.
Zhaolin 'de verilen izin üzerine öğrenci evinin yolunu tuttu. Bugün normal günlerde eve döndüğü saatten çok daha erken bir saatte eve dönüyordu. Bu gün aldığı 2 başarının her ne kadar henüz ne işe yarayacağını bilmese de başarmanın verdiği bir mutlulukla doluydu. Daha sonra bu başarıların daha başlangıç bile olmadığını hatırladığında ise yüzü yine karamsar bir havaya bürünmüştü.
Elleri giydiği kumaş elbisenin cebinde gözleri ile de yeri izleyerek yürüyen Zhaolin bir anda önünde beliren bir şeye aniden çarptı. Kendisini toparlamak isterken ellerinin cebinde olmasından dolayı dengesini sağlayamadı ve yere düşmeye başladı.
Yere düşerken gördüğü şey ise düşmesine sebep olan şeydi. Bu birinin bacağıydı. Birisi Zhaolin'e bilerek çelme takmıştı. Ancak şuan bunu düşünme zamanı değildi. Büyük bir hızla düşerken ani bir refleksle son anda cebinden çıkardığı eli bir şeyleri kavrayıp düşmekten kurtulmaya çalıştı. Bunda da başarılı olmuştu. Eliyle yakaladığı ilk şeyi tuttu ve kendini çekti . Ancak o an hiç beklemediği birşeyle karşılaştı.
'Aaaayyy' çığlığı ile birlikte tuttuğu şeyin insan olduğunu farkeden Zhaolin tuttuğu kişinin de kendisi ile birlikte düşmeye başladığını anladı. Zhaolin yere sırt üstü düşerken tutunmaya çalıştığı kişi de tam onun üstüne düştü. Şuan yerde olan iki kişinin yüzleri arasında 2 inchten fazla bir mesafe yoktu. Zhaolin her ne kadar henüz olgunlaşmaya başlamasa da bu durumda yüzünün kızarmasına engel olamamıştı. Üstündeki kız da ondan farklı değildi.
Bir çığlıkla direk ayağa kalkan kız yüzünde köpürmekte olan öfke ile ayağa kalkmaya çalışan Zhaolin'e dönüp karnına sert bir tekme attı. Zhaolin 2.seviye jiandan alemindeki fiziksel gücü ile bile bu tekmenin acısını çok net bir şekilde hissetmişti. Aniden geri sırtının üstüne düşen Zhaolin kızın bu hareketinden dolayı öfkelenmişti. Her ne kadar düşerken onu yanına çekmişse de hem bunu bilerek yapmamıştı hem de düşmesi tamamen bu kızın çelme takması yüzündendi zaten.
Karnının acısıyla zar zor ayağa kalkan zhaolin kızla göz göze gelmişti. Demin yerde yatarken utandığından dikkat edemediği kızın yüzünü şuan net bir şekilde görüyordu. Bu kız gerçekten fazla güzeldi. Tamamen mora çalan renkteki saçları yeşil gözleri, dolgun dudakları ve bunları tamamlayan yüz hatları ile çoğu erkeği peşinden koşturabilecek bir kızdı. Ancak yüzünden akan kibir de Zhaolin 'in gözünden kaçmamıştı ayrıca az önce yediği tekmenin öfkesiyle birleşince kızın güzelliğinin hiçbir önemi kalmamıştı.
'Ne yaptığını sanıyorsun sen '
Kız aniden şaşırmışcasına
' voaa yediğin tekmeden sonra hala kalkabiliyor musun . Gerçekten beni şaşırttın. Yinede senin gibi pislikler yerde kalmalı bu yüzden sadece görevimi yaptım. '
Zhaolin bu cümleler üzerine karşısındaki kızın tam bir kibir manyağı olduğunu onaylamıştı ve kibir Zhaolin' in en nefret ettiği şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yun Zhaolin
FantasyHayatında çok mutlu olduğu anıları da oldu, dünyayı kavuracak acılara dayandığıda yine de yılmadı onu mutlu edenleri mutlu etti ona acı yaşatanlara da en büyük acıyı yaşattı. Bu Yun Zhaolin, Bu bir çocuğun efsane olma hikayesi Kapak Tasarım :@goktu...