İlk Suikast

2.3K 219 29
                                    

Bu bölüm, kitabın yeni kapağını yapan @goktugberkorhan kardeşime ithaf edilmiştir

(Y. N :Resim bölümde geçecek dövmelerin nasıl şeyler olduğunu izah amaçlı.)(Zhaolin de olabilir bence güzel karakter shshsh)

Güneş Şehri içindeki bir hastanenin en üst katında kral ve iki kişi şuan karşılarında gelişmekte olan olayı hayretler içinde izliyordu. Kral karşılaştıkları bu olay karşısında yanındaki iki kişiye dönerek

'Hemen dışarı çıkın, unutmayın burada hiçbirşey görmediniz. Burada gördüğünüz şeyi bir kişiye bile söylerseniz bütün geçmiş ve geleceğinizi kılıçtan geçiririm '

Kralın sözlerinde ki ciddiyeti duyan ikili korkmuş şekilde hemen odadan çıkmaya koyuldular. Aslında onlar  buraya arena da ağır yaralanan bir çocuğu kurtarmaya gelmiş güneş şehrinin en iyi doktorlarıydı ancak çocuğun bulunduğu odaya girdiklerinde  karşılaştıkları şey o kadar etkileyiciydi ki kral bile bu olay karşısında şok olmuş ve bu olayla ilgili en ufak bir şey duyulmaması için dışarıya bilgi sızdırırlarsa  en iyi doktorlarını bile hiç düşünmeden öldürebileceğini söylemişti. Bu da bu olayın ne kadar önemli olduğunu gösteriyordu.

İki şifacı duydukları emir karşısında dışarı alelacele çıkmış olmasına rağmen Kral, endişe ve hayretler içinde karşısındaki olayı izlemeye devam ediyordu bu sırada da karşısındaki bu çocukla ilgili düşüncelere boğuluyordu.

'Zhaolin sen tam olarak nesin? '

Bir toplantı esnasında Zhaolin'in ağır yaralandığı ve ölümle burun buruna olduğunun haberini alan kral ne olduğunu dinlemeden en iyi iki şifacısını yanına almış ve doğruca buraya gelmişti.

Gelirken Zhaolin'in bu duruma gelmesine sebep olan olayları da öğrenmiş ve zaten intihar tekniği kullanıp ölen kişiye karşı öyle bir kinle dolmuştu ki ölü bedenine bile işkence yapılmasını emretmişti. Aklındaki tek şey ise kardeşi dediği adamın oğlunu korumaktı.Zhaolin ona kardeşinden kalan tek varlıktı. Onu koruyup büyütmek ve ileride gökleri titretecek bir figür haline getirmek onun sorumluluğuydu. Ancak şimdi Zhaolin ölmek üzereydi. Kral bu görevinde başarısız olmuştu.

Önce kardeşi şimdi de onun tek emaneti. Nasıl bir kral koruması gereken hiçbirşeyi koruyamazdı. Bu kadar beceriksiz bir insan kral olmayı hakkediyor muydu?

Zhaolin 'i görene kadar kendisinin beceriksizliğine ve saflığına binlerce kez lanet eden kral Zhaolin'in odasına şifacılar ile girdiğinde ise şok olmadan edememişti. O chushi aleminde bir gelişimci olmasına rağmen hayatında böyle bir şeyi daha önce ne görmüş ne duymuştu.

Aldığı haberlere göre Zhaolin jiandanın zirvesindeki bir kişiden gelen alev topuna maruz kalmıştı ve bu patlama sonrası sırt bölgesi yok olmanın eşiğindeydi.İç organlarının çoğu yanmış ve kullanılamaz hale gelmişti. Hayata tutunmasına bile çok zor gözüyle bakılıyor, şansı yaver gider de yaşarsa bile bundan sonra değil gelişim yoluna devam etmesi yürümesinin bile imkansız olduğunu düşünüyorlardı. Ancak kralın gördüğü şey tüm anlatılanları yalanlarcasına bambaşka bir manzara içeriyordu . Bir sedye üzerinde yüz üstü yatan Zhaolin'in sırt bölgesi tamamen normal görünüyor sadece ufak kesikler ve çizikler barındırıyordu.

Bu ufak kesikler ve çizikler de şuan Zhaolin'in sol el bileğinden başlayarak bütün sırtını hatta yüzünün sağ yanağını bile kaplamış ve dövmeden farksız duran karanlık auralı şekiller tarafından tedavi ediliyordu.

Kral bu zamana kadar bir çok tedavi yöntemi görmüştü. Şifa büyüsü, şifa hapları, şifa mühürleri, hatta kendi kendini tedavi edebilen vücutlara sahip fiziksel gelişim ustaları bile görmüştü ancak bir insanın bilinci kapalıyken büyü enerjisini kullanarak akıllara durgunluk verecek bir hızda kendini tedavi etmesi kral için bile inanılması imkansız bir şeydi.

Yun  Zhaolin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin