(Y. N:Benim düşündüğüm Mirase Kar 'a yakın bir görsel yukarıdadır. Bu şekilde düşünmeyenler istedikleri gibi varsaymaya devam edebilirler.)
Zhaolin arenanın kenarında silahsız bir şekilde karşısındaki gergedanın öfkeyle böğüren çirkin suratına bakıyor ve az önce kırılan katanasının öfkesi hala içindeyken bu yüzü görmek onun intikam arzusunu çok derin bir şekilde arttırıyordu.
Hiçbir azalma göstermeyen tek duygusu olan kini bu duyguyu doruklarında yaşamasını sağlıyor, bu sayede Zhaolin kaybettiği tek bir kılıç olsa bile yeterince kinci olabiliyordu.
Bu kinci hali varlığını sürdürürken Zhaolin bakışlarını gergedanın suratından çekti ve yavaşça yere indirdi .Bu sırada yaklaşık 200 inch uzağındaki toprak gergedanı da ağzından salyalar saçarak böğürmeye devam ediyordu ancak Zhaolin onu hiç umursamadan birşeyler düşündüğü belli olan halini bozmadan sabit durmaya devam etti.
Toprak gergedanı bu çocuğun kendisini hiç umursamayan tavırlarını gördüğünde iyice sinirlenmiş az önce aldığı aşşağılayıcı darbenin de etkisi bu duruma eklenince kendini durduramayarak Zhaolin'e doğru öldürücü bir güçle koşmaya başlamıştı.
Zhaolin'in yere bakan kafası ise bu durumda yavaş sayılabilecek bir hızda kalkmaya başlamış, kafası kalktıkça ise altındaki görüntü çoğu insanın fiziksel olarak değil ama manevi olarak korkmasını sağlamıştı .
Önceden kahverengiye yakın bir kırmızı olan gözleri şuan saf kırmızının en yoğun tonuna sahipti.Dudaklarının bir kenarı da hafifçe yukarı kıvrılmış ve resmen karşısındaki gergedanı aşşağılayarak bakan gözleri ile üzerine gelen chakra hayvanını izliyordu.
Bu sırada Toprak gergedanı aradaki kısa mesafeyi iyice azaltmıştı ancak boynundaki azımsanmayacak kadar derin yara yüzünden eskisi kadar aşırı hızlı bir şekilde rakibine koşamıyordu.
Zhaolin mesafeyi kendince ölçtükten sonra hafif yere eğildi ve beklemeye başladı. Bu arada kendi içinden bir geri sayım yapmaya başladı.
'' 3
2
1.. ''
1 rakamını söyler söylemez Zhaolin sağ elini yere bastırdı ve anında çağrılarına cevap veren toprak elementi tam olarak gergedanın arka toynaklarının bastığı yerin biraz ilerisinde sağlam bir şekilde yükseldi.
Düz bir zeminde koştuğuna oldukça emin olan gergedan bir anda arka toynaklarının bir yükseltiye takılmasının ardından dengesini kaybetti ve vücudu ön tarafa doğru düşerek hiçte azımsanmayacak bir hızla yerde sürüklenmeye başladı.
Gergedanın sürüklendiğini gören Zhaolin direk sağ ve sol elinin işaret ve orta parmağında oluşturduğu ateş toplarını doğruca kendisine doğru gelen gergedanın suratında bir bir patlatmaya başladı.
Sürüklenmesi tam olarak Zhaolin'in ayağının dibinde biten gergedan yediği ateş mermilerinden dolayı yer yer parçalanmış ve hala kızarmış et sesi gelen suratını zar zor kaldırmış, karşısındaki iki koca kırmızı gözle göz göze gelmiş ve kaderinin bu iki gözün sahibinin elinde olduğunu tüm benliğiyle hissetmeye başlamıştı.
Bu sırada Zhaolin kıyafetinin arka tarafına takılı olan ustasının ona verdiği siyah hançeri belinden çekmiş ve doğruca bu koca gergedanın kafasına atlamış daha sonra ise beyaza yakın gümüşi bir ışıkla parlayan hançer gergedanın tam olarak boynunda açılan yarasından içeri girmişti.
Büyük ve acı dolu bir böğürme sonrası sessizleşen kolezyum bir kişiden gelen
'Başardı 5.seviye bir chakra hayvanını yendi!!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yun Zhaolin
FantasyHayatında çok mutlu olduğu anıları da oldu, dünyayı kavuracak acılara dayandığıda yine de yılmadı onu mutlu edenleri mutlu etti ona acı yaşatanlara da en büyük acıyı yaşattı. Bu Yun Zhaolin, Bu bir çocuğun efsane olma hikayesi Kapak Tasarım :@goktu...