(Y. N :Resim Che ile ilgili fikir vermek amaçlıdır. Bu şekilde hayal etmeyenler düşündükleri gibi varsaymaya devam edebilirler :)
Bütün kolezyumu dolduran kalabalık, tek bir kişinin ağzından çıkacak ve savaşı başlatacak geri sayımı beklemeye koyulmuş, her an başlayabilecek olan savaşın tek bir saniyesini bile kaçırmamak için de ellerinden gelen tüm dikkatleri ile sahayı incelemeye başlamışlardı.
Kırmızı bayrağın altında Zhaolin, Kang Yong ile beraber her an düşmana atılabilmek için ön safları paylaşıyordu. Hemen arkalarında yıkılmaz bir kale gibi duruşunu sergileyen Song Ling ise varlığıyla takımın bel kemiğini oluşturmuştu. En arka ve bayrağa en yakın safta ise Hao Lan ve Kyun Zahn bir Ejderin kuyruğu misali en ölümcül darbeleri vurmak için hazır bekliyorlardı.
Mavi bayrağın altındaki 5 kişi de ise karşılarında duran takımdan dalgalanan kan arzusu ve iki dahinin aynı takımda bulunması fikrinden dolayı oluşan korkunun izleri kendisini gösteriyordu. Yine de onlarda buraya kadar savaşarak, kan dökerek gelmiş elit adaylar olduklarından dolayı denemeden vazgeçmek gibi bir fikir hiçbirinin kafasında yoktu.
Mavi bayrağın altındaki takımda 3 büyü gelişimcisi bulunuyorken bu büyücüler bayrağın 3 çevresinde 1 i önde 2 kişi de sağında ve solunda olacak şekilde dizilmişlerdi. Ön tarafları ise 2 dallı 2 gelişimci tarafından korunmaya alınmıştı.
Oynayacakları taktik ise basitti. Önce rakibin yaklaşmasını bekleyecek,yaklaşan düşmanı da 5 kişilik bir büyü grubunun saldırılarıyla perişan edeceklerdi. Sonuçta 3 büyü gelişimcisi ve 2 çift dallı gelişimcinin beraber uygulayacağı bir büyü bombardımanından kurtulmak kolay iş değildi.
İki takımda birbirlerine ölümcül bakışlar atarken duyulan Mirase Kar'ın geri sayım sesiyle herkes hedefine kenetlenmiş bir avcıya dönüşmüştü.
3..
2..
1..
'BAŞLA'
Başlangıç komutunun verilmesiyle birlikte kılıcını kınından çeken Zhaolin yarınlar yokmuşçasına (Y. N :) düşmana atılmıştı. Onu hemen arkasından Kang Yong takip ederken Song Ling ve 2 kişilik büyücü grubu biraz ilerleyerek hem bayrağı koruyabilecekleri hem de gerektiğinde öndeki ikiliye destek olabilecekleri bir konuma ulaşmışlardı.
Önden uçarcasına giden zhaolin rüzgar elementini kullanmasa bile hızı hala daha karşı takımı ufak bir şaşkınlıkta bırakacak kadar iyiydi.
Ancak şaşkınlık mavi bayrak takımı için çok kısa sürmüştü.
'Şimdi saldırın.. Önce onu indiriyoruz'
Mavi bayrak takımının önünde bulunan çift dal gelişimcilerinden birinin duyulan sesiyle birlikte Zhaolin'e doğru büyü saldırıları uçmaya başlamıştı.
2 ateş topu , 2 toprak mızrağın ve bir yıldırımın hedefinde olan Zhaolin bu manzara karşısında gerilmeden edememişti.
Yine de dikkatini dağıtmadan sol elinin 5 parmağında ateş mermisi oluşturmuş ve kendine gelen 5 büyüye doğru göndermişti. 5 büyü ve 5 ateş mermisinin karşılaşması ile güç farkı kendini göstermişti. Zhaolin kullandığı 3.seviye büyü gücü ve beşe böldüğü ateş mermisinin gerçek gücü yüzünden kendisine gelen 5 büyüyü yavaşlatmış olsa da tam olarak yok edememişti.
Buradan sonra güvenebileceği çok fazla seçeneği kalmamıştı.Bunun farkında olan Zhaolin Kılıcı sağ elinde koşmaya devam ederken ilk ateş topundan refleksleri sayesinde sağa çekilerek kurtulmuş bu sırada sağ elindeki kılıcıyla bir toprak mızrağını karşılamıştı. Kılıçla çarpışan mızrak 5.seviye bir fiziksel güçle fırlatılmış olmalıydı ki zhaolin mızraktan gelen sağlam bir baskı hissetmişti. Ancak mızrağın kılıçla çarpışmasından sonra kendi uyguladığı baskıdan daha büyük bir baskıya maruz kalan mızrak parçalanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yun Zhaolin
FantasyHayatında çok mutlu olduğu anıları da oldu, dünyayı kavuracak acılara dayandığıda yine de yılmadı onu mutlu edenleri mutlu etti ona acı yaşatanlara da en büyük acıyı yaşattı. Bu Yun Zhaolin, Bu bir çocuğun efsane olma hikayesi Kapak Tasarım :@goktu...