Güneş henüz yeni yeni yeryüzünü aydınlatıyor, hayvanlar ve diğer canlılar uykularının en tatlı yerini yaşıyorlardı. Ancak birisi hergün olduğu gibi çoktan ayağa kalkmış ve ormanın içinde herzaman ki yerini almıştı. Bu kişi bir balsa ağacının karşısına geçtikten sonra acımasızca balsa ağacını yumruklamaya ve tekmelemeye başlamıştı. Bu yumruklar ve tekmeler ortamda çok büyük gürültüler oluşmasına sebep oluyordu. Sanki bu kişi çevresindeki canlıları kendisiyle aynı saatte uyanmaya zorluyor gibiydi.
Bir aydır devam eden bu gürültüler yüzünden bu bölgedeki hayvanlar çoktan farklı bölgelere yerleşmişti ancak bu insan sürekli çok daha güçleniyordu, yumruklarından çıkan ses ise her gün daha çok artıyor ve çok daha uzak bölgelere ulaşıyordu. Üstelik aralıksız gün ışımadan önce başlayıp geceye kadar süren bu ses yüzünden çoğu hayvan delirme raddesine gelmiş, gözleri kan çanağı olmuş bir şekilde sadece bu insanı öldürüp bu seslere bir son vermek istiyordu. Ancak bu onlar için imkansızdı. Daha önce bunu yapmak için saldırıya geçen onlarca chakra hayvanı onun çıplak ellerinde ölümü bulmuştu. Chakra bile kullanamayan hayvanların onun karşısında ne gibi bir şansları olabilirdi ki.
'Paaa'
'Paaaa'
Giderek artan gürültüler içinde Zhaolin 'in yüzünde karşısındaki ağaç için duyduğu tiksintiden oluşmuş ufak bir gülümseme ile tamamen odaklanmış bir ifade yer edinmişti.
Bir ay.. Koca bir ay boyunca günde en az 14 saatini lanet olası balsa ağaçlarına şiddet uygulayarak geçiriyordu. Her ne kadar gelişimi gözle görülür şekilde artmış olsa da her sabah uyandığında koca bir günü balsa ağacı yumruklayarak geçirme fikri artık onun kusmak istemesine sebep oluyordu. Bu lanet rutinden uzaklaşabildiği tek zaman haftada bir gün yapabildiği av günleri idi. Bu günde av günlerinden biriydi ancak balsa ağacı yumruklamak benliğinde o kadar yer edinmişti ki artık ısınma hareketi olarak bile bunu yapıyordu.
'Paaa'
'Paaaa'
'Çatırttt'
Yine aynı şey oldu. Balsa ağaçları bile artık zhaolin 'in yumruklarının gücüne dayanamıyordu. Isınma olarak 10 yumruk attığı çevresi yaklaşık 100 inch (2.5 m) olan balsa ağacı önce belirli yerlerinden çatırdamış daha sonra ise büyük bir gümbürtü ile yeri boylamıştı.
' Sanırım hazırım' Zhaolin içinden kendine onay verdikten sonra yüzünde oluşan sinsi bir gülüş ile av vaktine başlamaya karar verdi.
Ruh gözünü açtığı an kan kırmızısı gözleri ile çevredeki 120 bin inch(3 km) yarıçaplık bir alandaki bütün yaşam belirtileri gözlerinin önünde belirmişti .
Bu bir ay içinde Ruh gözü bile büyük bir artış yaşamıştı. Bunun sebebi ise Ustası Zhaolin 'in her ava çıktığında av vakti bitene kadar ruh gözünü açık tutmasını istemesiydi . Haftada bir gün olsa bile Yaklaşık 14 saat boyunca açık tuttuğu ruh gözü onu ilk hafta ölümüne zorlamıştı. Gözleri 5 saatin ardından kaşınmaya ve yanmaya başlamış, 8 saat geçtiğinde yanma ve kaşınma üzerine gözlerindeki tüm damarlar kan kırmızısı renginde belirgin bir hal almıştı.12 saat geçtiğinde ise görme duyusu bozulmuş herşey flu bir hal almıştı. 14 saati bitirdiğinde gözlerindeki acıdan dolayı gözlerini bir süre kapatamamış ertesi gün uyandığında ise gözlerinden boşalıp yanaklarından süzülen kan ile güne başlamıştı.
Ancak 2.hafta ilk haftaya göre daha acısız ve sıkıntısız geçmişti. 3.haftada ise 14 saatlik dilim önemli denebilecek tek bir sıkıntı bile yaratmamıştı. Üstelik 3.haftanın 14 saatlik zaman diliminde ruh gözü başka bir gelişim yaşamış ve çok daha ayrıntılı görmeye başlamıştı. Zhaolin Önceden sadece mavinin tonları olarak gördüğü chakra hayvanlarını artık seviyelendirebiliyordu.Gördüğü ruhun mavilik derecesi onun hangi seviyede olduğunu açık bir şekilde belli ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yun Zhaolin
FantasyHayatında çok mutlu olduğu anıları da oldu, dünyayı kavuracak acılara dayandığıda yine de yılmadı onu mutlu edenleri mutlu etti ona acı yaşatanlara da en büyük acıyı yaşattı. Bu Yun Zhaolin, Bu bir çocuğun efsane olma hikayesi Kapak Tasarım :@goktu...