Sahadaki kaos ve gürültü aralıksız sürerken herkes yeni bir dahinin doğuşuna tanıklık etmişti. 3.seviye jiandan aleminde iken 5.seviyede olup iç öğrencilere gireceğine kesin gözü ile bakılan Jia Ming 'i geçen çocuk.. Yun Zhaolin..
Çoğu kişi bu durumun gerçekleşme ihtimaline inanmıyor, bu çocuğun ya hile yaptığını ya da bir takımla beraber bu başarıyı kazandığını düşünüyorlardı. Böyle düşünmekte de çok haklıydılar çünkü böyle bir başarı daha önce bu şehirde görülmüş şey değildi.
4.seviye de bu başarıya imza atmış olsa bir şekilde ona süper dahi diyebilir ve bu meseleyi kapatabilirlerdi ancak 3.seviye jiandan ile 5.seviye jiandan arasında bir uçurumdan çok daha büyük bir fark vardı. Bu çocuk ise bu turda 30 kişi elemişti. Bu yarışmaya katılanların da büyük bir kısmının 5.seviye jiandan olduğu bilinen bir gerçekti. Yani bu çocuk büyük bir ihtimalle 5.seviyeden birileriyle de mücadele etmiş olmalıydı.
Bu durum bu çocuğun onları da yendiğini gösteriyordu. Zira diğer türlü elenmiş olacaktı. Bu izleyicilerin kesinlikle inanamayacağı bir durumdu. Buna inanan kişiler ise sadece bu turda bu çocuğun gücüne şahit olanlardı. 3.seviye bir güce sahip olmasına rağmen gücünün kalitesi çok yüksekti. O kadar ki 5.seviye biriyle savaşırken bile en ufak şekilde geri çekilmemişti.
Zhaolin'in dostlarının ise her birinin ağzı açık kalmış karşılarındaki manzaraya inanmaya çalışıyorlardı. Zhaolin'i en iyi tanıyanlar bile onun gücü hakkında hiçbir bilgiye sahip olmadıklarını farkettiler.
Kolezyumun iki tarafında ise gözleri şaşkınlıktan açılmış iki asil öğrenci Yun zhaolin 'e odaklanmış durumu algılamaya çalışıyorlardı. Bunlardan biri turnuvanın sunucusu asil öğrenci sıralamasının 3.sü Mirase Kar' dı. O her ne kadar maçın bir kısmında Zhaolin'e odaklanıp gücünü takdir etmiş olsa da bu maçta 30 kişiyi eleyip bu turnuvanın favorilerinden birini geride bırakacağını tahmin etmemişti.
Bu çocukla ilgili fikirleri bu olaydan sonra ise tamamen değişmişti. Gelecek de onu kesinlikle yanında tutmalı, bunu başaramazsa da en azından düşmanı olmasına izin vermemeliydi. Şimdiden böyle bir canavar olan çocuk ileride ortalığı tabiki kasıp kavuracaktı.
Zhaolin'i izleyen diğer asil öğrenci ise asil öğrencilere daha bu sene girmiş olmasına rağmen yapılan turnuva da 50 dahinin arasında 26.sırayı almayı başarmış dahiler içinde bir dahi olan Xia Mei 'idi. O buraya aslında Zhaolin'i izlemeye gelmişti ancak çokta bir umudu yoktu çünkü Zhaolin her ne kadar kendinden emin bir şekilde konuşsa da 2 ay içinde ne kadar güçlenirse güçlensin asla 4.seviyeye bile çıkamazdı. Bu da turnuvanın onun için çok kısa süreceğinin kanıtıydı. Zira 4.seviye biriyle karşılaşır karşılaşmaz elenecekti. En azından Xia Mei 'nin düşüncesi bu yöndeydi.
Ancak Zhaolin Xia Mei' nin tüm düşüncelerini yıkmış geçmiş sadece konuşmakta iyi olmayan biri olduğunu kanıtlamıştı.Gerçek bir dahiydi.
Xia Mei her zaman Güneş Şehri 'nin efsanevi Karakteri olan Yun Zang 'ı kendisine örnek almış onun gibi bir figür olmayı hayal etmişti. Şimdiyse onun oğlu Xia Mei' nin beklentilerini katlarca aşmış babasının oğlu olduğunu kanıtlamıştı
Bu kadar çok şaşıran kişinin yanı sıra bir kişi hem şaşırmış hemde içini derin bir korku kaplamıştı. Bu kişi hala daha kendi grubunun sahneye çıkmasını bekleyen ve bu maçı izledikten sonra yanlış kişiye karşı cephe aldığını farkeden kralın bakanlarından birinin kızı olan kişiydi.
Bir süre daha devam eden uğultudan sonra Mirase Kar kendine gelmiş ve herkesin sesini baskılayarak konuşmaya başlamıştı.
'Beklenmeyen bir sonuç oldu değil mi dostlarım? Güneş şehrimizde böyle dahiler bulunması bizler için bir gurur kaynağıdır ancak sıradaki tura geçmemiz gerekiyor. 2.grup arenadan çıksın ve yerini 3.gruba bıraksın lütfen '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yun Zhaolin
FantasyHayatında çok mutlu olduğu anıları da oldu, dünyayı kavuracak acılara dayandığıda yine de yılmadı onu mutlu edenleri mutlu etti ona acı yaşatanlara da en büyük acıyı yaşattı. Bu Yun Zhaolin, Bu bir çocuğun efsane olma hikayesi Kapak Tasarım :@goktu...