(Y. N:Yukarıda benim düşündüğüme yakın bir Xia Mei fotoğrafı bulunmaktadır. Bu şekilde düşünmeyenler istedikleri gibi varsaymaya devam edebilirler)
Kolezyumdan aşşağı sel gibi inen gelişimciler bir yandan bağırıp alkışlarken bir yandan da arenadaki mucizenin sahibi olan kişiyi omuzlayıp havaya atmaya başlamışlardı.
Oradaki herkes bu çocuğa ve mucizelerine şaşırmaktan yorulmuş olsa da bu çocuk insanları şaşırmaktan kesinlikle geri durmuyor, her fırsatı değerlendiriyordu.
Bu maçın başında kimse maçla ilgili olumlu düşünmez iken, Zhaolin'in kibrine yenik düştüğünü, gücünü fazla büyüttüğünü ve bir çok olumsuz şey daha düşünmüşlerdi.
Yine de Zhaolin bu maçı kazanarak herkese kendisinde olan şeyin kibir değil özgüven olduğunu göstermişti.
Eğer rüzgar elementi kullanması ustası tarafından yasaklanmamış olsaydı bu boğanın karşısında ilk hamlesinde bile kazanabileceğini bilen Zhaolin bunun sebebini de Zamanında bu gücüyle ilk hamlede öldürmeyi başardığı 4.seviye bronz rank ayıya bağlıyordu. Sadece fiziksel gücüyle bile onu ağır yaralamıştı. Kendi salaklığı ile ölmüş olsa da sonuçta ölmüştü. O zamandan sonra Zhaolin asıl gelişimini yaşamış ve ustasının cehennem gibi eğitim programına girmişti.
Bu programdan sonra ise Zhaolin bambaşka bir şekilde geriye dönmüştü. Bu boğayı zamanında öldürdüğü ayı gibi tek hamlede öldürememesinin iki sebebinden biri de onu hazırlıksız yakalama şansı olmamasaydı.Diğer türlü bu 6.seviye boğa ile 4.seviye bronz rank ayı savaşacak olsa güçleri neredeyse eşit olacağından bu boğanın da ayıdan bir farkı kalmaz, tek hamlede ölümü kucaklardı.
Yine de kolezyumdaki insanların bunun farkında olmaması iyi birşey sayılabilirdi. Zira Zhaolin şuan bile delicesine şok etkisi yaratmışken bu boğayı tek hamlede öldürmesi tabiki açıklanamaz ve çok fazla dikkat çeken bir olay olurdu. En azından Zhaolin bu boğayla savaşırken yaralanmış, yorulmuş ve gerçek anlamda bir ölüm-kalım tecrübesi yaşamıştı . Zhaolin'in maçı bu şekilde kazanması onun sadece çok güçlü olduğunu gösterirdi.Ancak eğer bu maçı tek hamlede kazansaydı herkes onun açıklanamaz bir sırra sahip olduğunu veya hile yaptığını düşünürdü.
Zhaolin kendinden emin bir şekilde bu maça girip kan, ter dökerek kazandıktan sonra insanların zihninde sadece tek kelimeyi canlandırıyordu.
'GÜÇLÜ'
Zhaolin bu kavramı taşımaktan çok çok uzak olduğunu bilmesine rağmen ufak zaferlerden tat almasını da biliyordu. Bu yüzden kahkahalar eşliğinde havaya yükselip inen Zhaolin arkadaşlarını gördükten sonra kendisini havaya atanlardan kurtuldu ve doğruca onların yanına ilerledi.
Zhaolin'in sevinme faslını bitirdiğini görenler de bu sayede yavaş yavaş arenadan dağılmaya başlamışlardı ancak büyük bir sevinçle içeri giren kalabalık çıkarken savunma formasyonu tarafından engellenmiş, Tüm arenadaki kubbe formasyonun kapatılmasından sonra ancak çıkabilmişlerdi. Bu formasyon her ne kadar içeri giren hiçbir şeye müdahale etmese de dışarı çıkan hiçbir şeye de müsade etmiyordu. Zaten bu sayede iç öğrenciler gerektiğinde arenaya müdahele edebiliyorlardı.
Bunlar yaşanırken Zhaolin de arenanın içindeki arkadaşlarının yanına doğru hızlıca yürüyüp vardıktan sonra hepsinin gözünde mutluluğu ve saygı duygularını görmüş ancak daha içlerinde barınan hüzün de gözlerinden kaçmamıştı.
Hüznün sebebini tahmin eden Zhaolin arkadaşlarıyla gurur duymuş ancak yine de hiç bozuntuya vermemiş,sadece bu turnuvadan sonra ustasından arkadaşları için yardım istemeyi aklına iyice kazımıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yun Zhaolin
FantasyHayatında çok mutlu olduğu anıları da oldu, dünyayı kavuracak acılara dayandığıda yine de yılmadı onu mutlu edenleri mutlu etti ona acı yaşatanlara da en büyük acıyı yaşattı. Bu Yun Zhaolin, Bu bir çocuğun efsane olma hikayesi Kapak Tasarım :@goktu...