Bütün Kolezyumda uzunca bir süre Zhaolin rüzgarları estikten sonra Mirase Kar tekrar tüm kalabalığı kontrol altına almış ve Zhaolin 'in gösterisi yüzünden yarım bırakılan maçlar devam etmeye başlamıştı.
Zaten çok az sayıda maç kalan 3. 40 kişilik gruptaki maçlar 10 dakika içinde sonlanmıştı. 4.ve 5. 40 kişilik gruplarda toplam yarım saat gibi bir zaman da savaşlarını bitirmiş ve yerlerini 6. 40 kişilik gruba bırakmışlardı. 6.grupta Zhaolin'in bu turnuvada dikkatini çekmeyi başaran bir diğer isim vardı. O kişi ise Jia Ming 'di.
Jia Ming' in maçı 13.arenada başlamak üzereyken Jia Ming Zhaolin'in beklemediği bir hareket yapmış, biraz eğilerek rakibine saygı sunmuştu. Aynı şekilde karşısındaki kişi de eğilme katsayısını arttırarak aynı saygıyı göstermişti. Zhaolin bu çocuğun geçen turda onlarca çocuğu hunharca sakatlayan çocukla aynı kişi olup olmadığını düşünüyordu.
Ancak Zhaolin bunu çok da düşünmek zorunda kalmamıştı zira gelen gong sesiyle birlikte maç başladığı an Jia Ming aynı ilk turdaki gibi vahşileşmiş ve doğruca rakibine atılmıştı. Jia Ming 'in bu turda Rakibi olan kişi bir fiziksel gelişimci idi. Buna rağmen Jia Ming direk rakibinin en etkili olduğu bölgeye girmişti yani yakın dövüş alanına.
Ancak rakibine tam yaklaştığı sırada yumruğunda topladığı yıldırımı direk rakibinin kendisine doğru gelen chakra ile kaplı yumruğuna savurmuştu. İki yumruk havada buluşunca önce metalin metale sürtmesi gibi bir ses gelmiş daha sonra ise Yıldırım, chakra yumruğunun içine sızmış ve chakra yumruğunun sahibinin yumruğundaki gücü kontrol edememesini sağlamıştı.
Dentinadan gelen chakrayı vücudun herhangi bir yerine toplayıp orada uzun süre tutmak çok zahmetli bir işti ancak bu fiziksel gelişimcilerin çok sık kullandığı bir yöntemdi. Zaten güçlü olan bedenleri bu sayede onlarca kat daha güçlü oluyordu. Ancak dikkatlerini en ufak bir şey bile dağıtırsa az önce olduğu gibi zorlukla tuttukları chakra gücünün kontrolünü yitiriyorlardı.
Jia Ming 'in rakibi yumruğundaki chakra gücünü kaybettikten sonra bir daha o gücü toparlama fırsatı yakalayamamış ve maç tek taraflı bir şova dönmüştü. Bir süre dövüş tek taraflı devam ettikten sonra Jia Ming rakibinin verdiği büyük açığı fırsat bilerek kendi elini rakibinin göğsüne koymuş ve
'Yıldırım şoku '
diye bağırmıştı. Bu bağırışın ardından rakibi görünür de hiçbirşeyi yokken bilincini tamamen kaybetmiş ve önce dizlerinin üzerine çökmüş daha sonra da yüzüstü yere yuvarlanmıştı.
Çoğu kişi aslında orada ne olduğunu anlamasa da Zhaolin oluşan durumu az buçuk kavramayı başarmıştı Jia Ming adı 'Yıldırım şoku' olan bu teknikle rakibinin direk kalbine elektrik akımı göndermiş ve onun kalbinin geçici olarak durmasını sağlamıştı ancak bu alınması çok tehlikeli bir riskti.Zira rakibin kalbi geri çalışmazsa Jia Ming 'de rakibiyle birlikte ölüme mahkum edilecekti.
Ancak görünüşe göre Jia Ming bu teknikte kusursuz bir kontrole sahipti. Zira gözlerinde rakibinin ölme ihtimalinden dolayı tek bir parça korku veya endişe yoktu.
Jia Ming' in maçı da bittiğinde 10. 40 kişilik grup sahneye çıkana kadar birkaç heyecanlı maç hariç insanları çok etkileyen bir durum olmamıştı. Aslında 10.grupta da çok heyecanlı bir maç yoktu ancak Zhaolin'in alacağı ilk intikamın sahibi bu gruptaydı. Zu Er...
Zhaolin 5.arenadaki Zhu Er 'in maçına odaklanmış bir şekilde arenalar bölgesini izliyordu. Her an başlayabilecek olan maçlar yüzünden Zhaolin kafasını bir saniye bile arenalardan ayırmıyordu. Her ne kadar intikam Ateşi ile yansa da rakibini küçümsemeye cesaret etmiyordu. Onun dövüşteki her hareketini gözlemlemeli ve onu yenebileceğine emin olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yun Zhaolin
FantasyHayatında çok mutlu olduğu anıları da oldu, dünyayı kavuracak acılara dayandığıda yine de yılmadı onu mutlu edenleri mutlu etti ona acı yaşatanlara da en büyük acıyı yaşattı. Bu Yun Zhaolin, Bu bir çocuğun efsane olma hikayesi Kapak Tasarım :@goktu...