15) Jacob a Nick

2.7K 145 3
                                    

"Nejezdím, protože nemůžu." Zklopím hlavu. "A proč nemůžeš.?" Zajímá se dál Luke. "Prostě chci, ale nemůžu, je to složitější." Kouknu se mu do očí a pohledem naznačím, že se o tom nechci bavit. "Aha. Opravdu mi nechceš říct proč?." Pokračuje další otázkou. Chvíli nad tím uvažuji, ale nakonec je mou odpovědí.: "Ne." "Nedáš si kávu, nebo čaj? Než půjdeš." Pozve mě. Překvapeně se na něj dívám,: "Ne, nedám si nic. Musím podepsat ještě nějaké papíry."

Pak nastává taková ta trapná chvíle, kdy nikdo neví, co říct. Až se konečně ozve Luke,: "Jane, vezmeš mě sebou ke dráze? Mám tam auto." Kývnu a on pokračuje, "kolik mě bude oprava stát?" "Je to zdarma. Žádný drahý díl jsem nevyměňovala, takže to ber jako kamarádkou výpomoc." Umějí se. "Vážně nic nechceš?" Zatváří se překvapeně. "Ne, nechci." Zakroutím hlavou, když v tom mi přijde SMS od Em, abych se vrátila, že přijel Nagy s těma klukama, co mi budou zavodit na dráze. "Jedeme, Em mě potřebuje v dílně." Oznámím a už si beru tašku s nářadím a rychle jdu k autu. Luke zamyká , jde za mnou a vyjíždíme.

Celou cestu vládne v autě ticho. Přijedu na parkoviště k dílně, kde stojí tři závodní auta, rozloučí mě se s Lukem a jdu do kanceláře. Otevřu dveře a všichni se na mě otočí a v tu chvíli mi dojde, že jsem v pracovním oblečení, které se skládá z velice krátkých šortek a tílka s velice velkým výstřihem, samozřejmě je oblečení špinavé od oprav. Rychle
pozdravím,:" Dobrý den." Všichni mi samozřejmě odpoví.: "Dobrý den." Potom pokračuji,: "omlouvám se za své oblečení, ale vyrušili jste mě při práci."

Jeden z Nagyho kamarádů vyhrkne,: "To nevadí jste v tom sexy." "Co prosím?" Pronesu naštvaně a on si konečně uvědomí, co řekl a omluví se mi,: "Pardon, nechtěl jsem, aby to vyznělo takhle." "V pořádku. Jinak jsem Jane Austenová" Osměju se a podám mu ruku. On se zvedne ze židle a taky se představí,: "Jacob Brien, pro vás Jacob." A stiskne mi ruku. "Dobře, ale v tom případě jen Jane." Navrhni mu tykání taky. A on přikývne a posadí se.

Pak přijde na řadu tem druhý. Představení proběhne podobně. Jmenuje se Nick Cave, pro mě Nick, protože jsme si taky rovnou potykali.
Předjedu si je oba pohledem. Jsou celkem sexy, je jim okolo 22.

Potom se podívám na pana
Nagyho,: "Příště mi svůj příchod, prosím, oznamte dopředu." Nagy jen kývne. "Chtěla bych si ještě zkontrolovat auta, se kterými tu budete jezdit, abych na ně měla nějaké náhradní díly, kdybyste potřebovali rychlou opravu." Oznámím a všichni se jako na povel zvednou ze židlí a následují mě na parkoviště.

Dojdeme na parkoviště a Jacob s Nickem se na sebe podívají a skoro utíkají k mému auto. Jacob zakřičí,:"To je úžasný auto. Bože Nicku vidíš to? Jane, nevíš, komu to auto patří." Já se zasměji, :"To auto je moje." Oba se na mě otočí a nedůvěřivě na mě koukají, a tak vyndám klíče a auto odemknu pomocí dálkového ovládání. "Hustý... A umíš to řídit?" Zasměje se Nick a plácne si s Jacobem.

Tím mě oba dost naštvou, a proto jim navrhnu,: "Tak se pojďte projet. Vaše auta znám a na jedno z nich," ukážu na které, "mám dokonce i náhradní díly, protože jeden ze zákazníků má stejné. Takže můžeme jet rovnou na dráhu." Hned jak to dořeknu, sednu si do auta, počkám než si Em sedne vedle mě a vyjedu na dráhu. Zastavím na startu, vedle mě zastaví další 3 auta a vystoupíme. "Pojedeme po dvou, každý s každým. Em nám to odstartuje. Souhlas?" Zeptám se. Ozve se třikrát, :"Dobře." Pak Em určí, kdo pojede jako první dvojice a začínáme...

........................................................................ Ahoj, příběh čte hrozně málo lidí, těm, co ho čtou samozřejmě moc děkuji. Ale uvažuji, že ho na chvíli pozastavím. Ještě určitě přidám 2 části a potom se rozhodnu, tak si zbytek užijte :(

Pápá nana3737

ZávodniceKde žijí příběhy. Začni objevovat