Loknu si vodky a začnu vyprávět o tom, jak jsem ztratila svojí nejlepší kamarádku, o tom jak jsem si začala s největší debilem pod sluncem, ale taky o tom, jak mě poprvé zradil člověk, o kterém jsem si myslela, že mě miluje....
"Mike byl můj první kluk... Milovala jsem ho a najivně si myslela, že on miluje mě. Samozřejmě se to všechno posralo..." Odmlčím se dolejší si vodku a pořádně si loknu. "Byli jsme spolu asi rok a on mě celou dobu podváděl s mojí nejlepší kamarádkou, protože mi bylo čerstvých patnáct a ještě jsem s ním nechtěla spát." "To je čurák." Okomentuje to Luke.
"To ale není vůbec všechno! Až teď budeš říkat, že je to čurák. Jeli jsme spolu z jedný párty od Mikova kamaráda. On řídil, Lena, moje nejlepší kamarádka, seděla vzadu za spolujezdcem a já seděla na místě spolujezdce. Řekl mi, že nic nepil, ale jak se později ukázalo nebyla to pravda. Skoro jsme narazili ve do svodidel, Mike zpanikařil. Já věděla, že jestli narazíme, tak jsme všichni mrtví, protože jel velikou rychlostí. A tak jsem strhla volant na stranu a zkutáleli jsme se ze silnice." Uteče mi po tváři první slza.
"Mikovi se nic nestalo, měl jen zlomenou ruku a pár odřenin. Já jsem to už ale odnesla víc, těžký otřes mozku, popáleniny na stehně, zlomenou nohu, tržnou ránu na hlavě. Nejhůř ale dopadla Lena." Už brečím, Luke mě obejme a potom pokračuji. "Lena měla poškozenou páteř a od pasu dólů ochrnula. Pořád je na vozíčku. Asi půl roku po nehodě, kdy jsem se celou dobu starala o Lenu, jsem se dozvěděla, že spala s Mikem. Hrozně jsme se pohádaly s Lenou i Mikem. S Mikem jsem se rozešla a Lenu jsem od té doby neviděla, protože se odstěhovala s rodiči k lepšímu lékařskému středisku." Vypiji čelo skleničku vodky a dokončím příběh. "Mike mi v tu jedinou chvíli vzal všechno, co jsem měla. Přítele, nejlepší kamarádku, důvěru, lásku...Všechno se posralo tý jediný noci. Mike z toho ani neměl průser, protože ho z toho jeho vlivný tatínek vysekal. Zmrzačil člověka a prošlo mu to." Teď už se naplno rozbrečím a leju do sebe jednu skleničku vodky za druhou. Luke mě jen pozoruje a asi se snaž vstřebat, že jeho sestra chodí s člověkem, který mě podvedl, zničil a který mi zmrzačil nejlepší kamarádku.
"Uh... Asi jsem tró..šič..ku ópitá!" Oznámím zpěvavě Lukovi. "Trošičku? Dneska už jsi toho měla vážně moc." Konstatuje Luke. "Zůstaneš se mnou... Tady?" Zeptám se Luka a políbím ho. Luke samozřejmě spolupracuje,: "Jo, zůstanu tu s tebou."
Ještě chvíli si povídáme a občas se políbíme. Potom opilostí usínám. Pak už jen cítím, jak mě Luke bere do náruče a přenáší mě do ložnice. Položí mě na postel a chce odejít. Já se ale probudím k životu a nechci mu dovolit, aby odešel,: "Zůstaneš tu teda?" "Neboj. Zůstanu. Lehnu si na gauč, takže se nemusíš bát samoty." Ujistí mě Luke. "Ale.. ne.. zůstaneš tady? Se mnou... U mě." Pronesu opilecky a při tom poklepu na druhou stranu postele. "Opravdu? Je to dobrý nápad?" Ujišťuje se Luke. Ale já už nemluvím a rovnou si ho za ruku přitáhnu ke mě do postele a políbím ho. Potom si ještě sundám kalhoty a mikinu. Nechám si jen tričko a spodní prádlo. Luke se na mě překvapeně a se zájmem kouká. "Přece. Nebudu spát v ryflích." Vysvětlí a mrknu na něj. Luke se taky zvedne a sundá si kalhoty a taky tričko. Prohlížím si jeho vypracované tělo a při tom se koušu do rtu. On je tak sexy. Zhasne, nechá rozsvícenou jen jednu lampičku, lehne si ke mě a jdeme spát. Ještě chci dát Lukovi rychlou pusu, ale hned se z ní stane pusa trošku větší. Jsme oba trochu opilí a za chvíli už do malého polibku přidáváme jazyky. Líbá úžasně. Zvednu se. Sednu si na Luka obkročmo. Líbáme se. Já mu předjíždím prsty po dokonalé hrudi, a potom......
______________________________________
Ahoj. Chci vám poděkovat, že jste zvládli přečíst další díl a doufám, že jste si ho alespoň trochu užili, i když to byla spíš Janina minulost. Další díl už je napsaný, takže ho vydám, co nejdříve.
Pápá nana3737
ČTEŠ
Závodnice
ActionDívka Jane je 21letá závodnice. Miluje auta, protože už od malička pomáhala otci v jeho autodílně. Matka zemřela při porodu a její otec zemřel před rokem na rakovinu. Jane nyní vede jeho autodílnu a přitom začíná profesionálně závodit. Jak to dop...