– Siess már! Miattad fogunk elkésni! – mordult rám idióta bátyám, miközben őrült sebességgel rohantunk a King's Crosson.
– Ne csinálj úgy, mintha én tehetnék róla, hogy Eric nem volt képes elszakadni a hülye kártyáitól! – válaszoltam lihegve, és beszéd közben igyekeztem lépést tartani a nálam lényegesen hosszabb lábakkal rendelkező testvéremmel.
– Pedig ez a te hibád – lökte oda flegmán. Gyűlölöm, amikor ilyen. – Csak ki kellett volna rángatnod a szobájából. De mivel még ezt sem vagy képes megcsinálni, még futnunk is kell. Ez annyira megalázó.
– Kifejtenéd nekem, drága, tökéletes bátyám, hogy ezt miért nekem kellett volna megtennem? Tudod, ha felemelted volna azt a sznob segge...
– Marisa! – kiáltott rám egy szürke kosztümbe öltözött nő, aki olyan szoros kontyba fogta világosbarna haját, hogy szinte hallottam ahogy a fejbőre sikított. – Vigyázz a szádra!
– Anya, kértem már, hogy ne hívj Marisának. Utálom ezt a nevet – mondtam, és figyeltem, ahogy kisöcsém kezét fogva feszes tempóban lépked lehetetlenül magas tűsarkújában. Eszméletlen, hogy mit el nem visel a jó megjelenésért.
– Nagyon szép neved van, és csak azért, mert te nem tudod értékelni, nem foglak becézgetni – válaszolt rám se nézve. – A bátyád iránt pedig mutass több tiszteletet, tudod, hogy már egy egész éve, hogy prefektus lett. – Erre a mondatra persze elmosolyodott, és büszkeségtől csöpögő szemekkel nézett arra a seggfejre, aki a bátyámnak nevezte magát. Biztos nagy traumát okozott neki, hogy idén én nem lettem az. De hát, én ilyen vagyok; a csalódások csalódása.
– Hát persze, csak azért, mert prefi lett belőle, ne nyaljam tisztára a se...
– Marisa! – Anya most már egyenesen kiabált, mire én csak megforgattam a szemem, és csöndben mentem tovább.
Az út hátralevő részében Josh lenéző pillantásaitól kísérve kerülgettem a rohanó muglikat, és igyekeztem senkit se elütni a magam előtt tolt csomagjaimmal. A vasútállomás kész akadálypályának bizonyult, úgy szlalomoztam az emberek között, és megkönnyebbülten felsóhajtottam, amint megláttam a King's Cross egyik tartóoszlopán a jókora tízes számot.
Josh szó nélkül nekifutott a falnak, mire Steve, a macskám (kicsi voltam, amikor elneveztem, oké?) pánikolni kezdett a ketrecében. Össze-vissza csapkodott mancsaival, és szörnyű hangon nyivákolt, mire a körülöttünk mászkáló muglik szúrós szemmel néztek ránk.
– Hallgass már, te ostoba kandúr, ezerszer csináltuk már ezt, nem hiszem el, hogy még mindig félsz – csattantam rá Steve-re, de pont az ellenkező hatást értem el, mint szerettem volna; a hibbant emlős csak még jobban rázendített. Öreg volt már, és bár szerettem ezt a viharvert cicát, azért sokszor az agyamra tudott menni.
– Merlin szakállára, kislányom, csak menj már! – szólt anya szégyentől sápadt arccal, és én kérdés nélkül elindultam a fal felé. Steve egyre kétségbeesettebben ficánkolt, de már az se érdekelt volna, ha kiugrik a francba, úgyhogy egyszerűen csak átfutottam az átjárón.
Köszönöm, hogy elolvastátok, ha tetszett, akkor hagyjatok véleményt, ha nem.. hát akkor is, minden kritikának örülök :D
YOU ARE READING
Elcseszett Generáció //Lassan Frissül, Mert Nyomi Vagyok//
FanfictionHarry Potter, next gen. Érezted már úgy, hogy az égvilágon semmi nem jön össze? Hogy az egész rohadt világ összeesküdött ellened, és mindenki azon van, hogy az agyadra menjen? Marisa Slade pontosan tudja, mire gondolsz. Elkezdődött az ötödik...