A látomás 2.0

243 19 7
                                    


Újabb látomásom volt Hiróról. Az előzőhöz hasonlóan egy erdő közepén, egy fatörzsön ült, ám most az egyetlen villám helyett hatalmas vihar tombolt, ami mintha csakis őt elkerülte volna. Mint amikor a mugli rajzfilmekben egy szereplő feje felett megjelenik a viharfelhő, csak fordítva. Meglehetősen bizarr látványt nyújtott.

Mindenfelé villámok cikáztak, az orkánszél fákat csavart ki körülöttem. Az esőcseppek apró pengékként csapódtak a bőrömnek, vizes hajam egy része pedig az arcomra tapadt. A hideg és a félelem, ami elöntött, semmihez se volt fogható.

Félúton Hiro és köztem halvány, kék fényt láttam felvillanni olykor-olykor.

Aoi.

Azonnal elindultam felé, de a szél visszalökött. Akármennyire próbálkoztam, az minduntalan térdre kényszerített. Ezek után már négykézláb próbálkoztam. Mindenem sajgott; a tüdőmben mintha tüzet gyújtottak volna, a bőröm hegek millióiból állt, a szemem pedig az eső ellenére száraz volt, akár a pergamen. Jobbláb. Jobbkéz. Balláb. Balkéz. Jobb. Bal. Semmi másra nem koncentráltam, csak a végtagjaim lassú, kínkeserves mozgatására.

Egy örökkévalóságnak tűnt, mire odaértem a pislákoló lánghoz. Aoi emberi alakja feküdt ott eszméletlenül, homlokán egy kék lángocskával.

– Aoi! – ordítottam, de nem jött válasz. Óvatosan felültem mellé, és gyengéden rátettem tenyerem az arcára. A teste hideg volt és szinte élettelen.

Körülöttünk tovább tombolt a vihar; dobhártyaszaggató dörgések követték a hatalmas villámokat. Hiro hideg szemeit mindezen keresztül is éreztem magamon.

– Mit tettél vele? – üvöltöttem teli torokból, tomboló dühvel... és végtelen elkeseredettséggel.

A vihar hirtelen megszűnt. Az ég kitisztult, a ragyogó csillagok előbújtak a sötét felhők mögül, és a zaj is megszűnt. Csupán a kitört fák emlékeztettek, hogy itt egy perce még ádáz vihar tajtékzott, én pedig védelmezőn azonnal ölembe húztam a kitsune testét.

– A kérdés inkább az, hogy te mit tettél vele – szólalt meg mély, tiszteletet parancsoló hangján a férfi.

Azonnal beugrottak a Szükség Szobájában történtek. Aoi figyelmeztetett, hogy túl messzire megyek, de átvette az irányítást valami... valami földöntúli...

– Kísértés? – szakította meg gondolatmenetemet Hiro.

– Honnan tudta? – kérdeztem elképedve. Azonnal összeszorult a gyomrom a gondolatra, hogy ez a magasan képzett mágus még legilimentor is.

– Ismerem az érzést. A hatalmat, ami ilyenkor a kezedbe kerül – kezdte a férfi a messzeségbe révedve. – Azt a hatalmat, ami most a tied lehet.

– Miről beszél? – kérdeztem még mindig Aoit szorongatva. A láng a homlokán egyre erősebben égett, és ez nem kerülte el Hiro figyelmét se.

– Ha most elsétálsz innen, te lehetsz Anglia, ha nem a világ leghatalmasabb boszorkánya – mondta, miközben felkelt a fatörzsről, és továbbra is a messzeséget szemlélve, kimérten járkálni kezdett. – Nem lesz több hang a fejedben, nem lesz több akadály előtted. Azt tehetsz, amit csak akarsz.

Lelki szemeim előtt feltűnt anyám, aki végre büszke rám, a bátyám, aki végre nem néz le, Rose, aki elismerően mosolyog, Fred és James, akik leesett állal ámulnak a tehetségemtől. Eric, aki példaképnek tekintheti a nővérét. És nincs senki a fejemben rajtam kívül.

– És mi lesz Aoival? – kérdeztem, de sejtettem, hogy mi a válasz.

– Aoi nem fog többé zavarni senkit. – Hiro most először rám nézett, szürke íriszeiben mintha egy-egy kis vihar tombolt volna.

Elcseszett Generáció //Lassan Frissül, Mert Nyomi Vagyok//Where stories live. Discover now