Justin siedzi w na wywiadzie w radiu. Ty opierasz się o szklaną szybę i nie słyszysz go, ale możesz oglądać, ma taki szczery uśmiech. Wziełaś głeboki oddech i oparłaś głowe o szybe, która okazała się drzwiami i gwałtownie runełaś do środka. Wszyscy się obejrzali, a ty wstałaś szybko, a twój wzrok przepraszał.
Justin wstał, rozplątał się z kabli wziął Cię za rękę i posadził obok na krześle.
Prowadzący - przepraszamy za utrudnienia, ale jak grom z jasnego nieba wpadła nam tu jakaś dziewczyna ! Justin kto to jest ?
Justin - [t.i] znajoma, a może w przyszłości moja tancerka.
Machnął do Scootera by dał znak, żeby więcej o Cb pytał. Były takie stacje,kanały telewizyjne co bardzo to szanowały, ale nie tutaj. Czym prędzej włączyli Ci mikrofon.
Prowadzący - słuchaj [t.i] jakie to uczucie znać taką gwiazdę ?
[T.i]- hmmm na ścisłość to nwm znam tylko świetnego człowieka jakim jest Justin, zabawnym, kochanym , miłym..
Prowadzący -nie gwiazdorzy?
[T.i] - nie raczej nie poprostu jest wspaniały.
Justin - uczę się od najlepszych. - posłał ci swój uśmiech, a czas wyznaczony na wywiad już się kończył, więc tylko podsumował.
Prowadzący : Cudnie się z wami rozmawiało , dziękuje Ci Justin za rozmowę i oczywiście przypadkowemu gościowi również! Bylibyście świetną parą ! - oboje tylko na to po cichu zachichotaliście i wymieniliście spojrzenia.
Wychodząc Justin stwierdził, że twój głos ululał wszystkich amerykanów słuchających akurat audycji.Justin- nie, ale tak serio jestem dumny z Cb kwiatuszku! Świetnie się spisałaś.
Dziękuje za wszystkie aktywności ❤
thexnns
CZYTASZ
Ej ty! Imaginy. //Justin Bieber
FanfictionKrótkie historię, w których gracie główną role. 💗 DZIĘKUJĘ. DZIĘKUJĘ. DZIĘKUJĘ. DZIĘKUJĘ. #47 w Fanfiction 💝12.05.2017r💝 #71 w Fanfiction 💝6.05.2017r💝 #81 w Fanficti...