Szukanie niespodzianek.

759 55 12
                                    

Justin w nocy pochował u sb w domu pełno słodyczy, jajka z czekolady, króliczki, pełno żelków i jeden specyficzny kwiat dla Cb. Nic nie słyszałaś w nocy, spałaś w najlepsze. A w wielkanocny poranek przybiegły dzieciaki i was obudziły skacząc po łóżko. Justin otworzył nie chętnie oczy.
Justin - No zajączek pochował dla was prezenty, idźcie szukać i weźcie ze sb (t.i ).
(T.I ) - Po co ja ?- dzieciaki ciągnęły Cię za ręce, ściągając z wyrka.
Justin - Szukaj kwiatka. - puścił Ci oczko. Ty byłaś za intrygowana, pomysłem Justina, co ten cwaniak mógł wymyślić. Pod poduszką znalazłaś sztucznego kwiatka. Serce zaczeło Ci szybciej bić gdy to zobaczyłaś, spojrzałaś w stronę drzwi tam zobaczyłaś JB uśmiechajacego się do Ciebie.
Wtedy otworzyłaś to :

Uklęknał przed Tobą, wział ten pierścionek i nasunął Ci napalec

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Uklęknał przed Tobą, wział ten pierścionek i nasunął Ci napalec.
Justin - (pełne twoje imię i nazwisko ) zrobisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją żoną ? - poczułaś jak łzy napływają Ci na policzki. Rzuciłaś mu się na szyję i wykrzyczałaś tak. On w oczach cały czas miał tą pewność jakby o tym wiedział że się zgodzisz. Wieczorem zapytałaś dlaczego tak było.
Justin - Masz rację byłem pewny co odpowiesz, bo czuję na codzień twoją miłość do mnie. Twoją ogromną troskę, każdego dnia, kiedy mnie pytasz jak się czuję. Gdy dajesz mi buziaka, przed wyjazdem w garażu i przestrzegasz " jedź ostrożnie, uważaj na Sb. " Wiesz co wtedy myślę ? Będę uważał, bo mam dla kogo. Nie zostawie Cię samej, nie na pastwe tego otaczającego nas świata, tych parszywych ludzi. Chcę z Tb kroczyć przez życie i pomagać. Siedzieć przy tb gdy się upijesz, będziesz chora. Być dla Cb tak jak ty jesteś dla mnie.Kocham Cię!

🐇thexnns 🐇

Ej ty! Imaginy. //Justin BieberOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz