Sunt trezită de alarma pe care am pus-o la 7:00. Nu pot să cred că am uitat! Azi e prima zi de școală! Noroc de alarma asta că altfel mă trezeam la 11:00.
-Allison, masa e gata!
-Vin imediat, mamă!
Mă ridic din pat, îmi iau hainele pentru școală și mă îndrept spre baie.
După cele 15 minute de pregătire ies din baie îndreptându-mă cu grabă spre bucătărie. Nu am de gând să întârzii chiar în prima zi!
-Neața, scumpa mea!
-Neața, mamă!
-Ești gata de prima zi de liceu?
-Știi... Am emoții. mă rușinez
-Iubito, viața de licean e cea mai frumoasă perioadă din viață. Va fii puțin greu cu acomodarea, dar în rest va fii totul perfect deoarece tu ești o fată foarte deșteaptă!
-Mersii, mamă.
-Mănâncă repede și hai să plecăm. Se face târziu!
...
Coborâm din mașină și ne îndreptăm spre cel mai mare liceu din oraș și cel mai bun. Sunt o elevă model, deci nu am intrat aici degeaba.
Câtă lume e aici! Cum Doamne iartă-mă îmi voi găsi clasa?
...
După ce lumea începe să dispară din peisaj zăresc două fete și mă duc să le întreb:
-Sunteți la 9 F?
-Daa, și tu? răspunde blonda
-Da. Allison, încântată! dau mâna cu ele
-Jasmine, spune bruneta zâmbind
-Klara, zise blonda
-Câți ani ai, Allison?
-16,voi?
-La fel!
Peste ceva timp sunt strigați elevii de la 9 F. Era clasa mea!
Când am început să ne adunăm mai mulți am zărit un băiat care mi-a atras atenția. Arăta bine, nu glumă.
Stai! La ce mă gândesc eu? Uhh... Eu nu sunt așa! Ce e cu mine?
-Allison, tu nu vii? mă întrerupe Jasmine din gândurile mele
-Imediat!
...
După prezență diriga ne-a dat drumul acasă. Nu mă așteptam să fie așa dar mai bine pentru mine. Dorm mai mult!
-Nu vrei să mergi cu noi? mă întreabă Klara
-Unde?
La Cofetărie, așa ne vom cunoaște mai bine!
-OK!
...
După ce facem comandă de câte ceva mergem și ne așezăm la o masă.
-Sper să ne înțelegem bine! spun eu zâmbind
-Desigur! spun ele în cor
În sfârșit ajung și prăjiturile comandate, la fel și sucurile.
-Îl cunoașteți cumva pe colegul acela cu părul șaten și ochelari? le întreb mâncând din Tiramusi
-Amm... Nuu... De ce? răspunde Jasmine
-Doar am întrebat.
-Îți place de el? spune Klara
-Cee? Nuu
-O, haide! Arată bine băiatul. Ce mai stai? Sari pe el! începem să râdem
-Eu nu sunt genul ăla de fată care sare pe băieți..
-Se vede! spune Klara
-Aveți iubit? schimb subiectul
-Nuu. Răspunde Jasmine
-Eu sunt cu un băiat de 1 săptămână, dar nu cred că va merge. zise Klara tristă
-De ce?
-Vrea doar să facă dragoste cu mine, iar eu îmi doresc o relație serioasă!
-Off... Băieții ăștia!
Se face ora 14:30, trebuie să ajung acasă pentru că am de citit niște cărți pe care trebuia să le termin din vacanță, dar am avut olimpiade și nu am avut timp.
Îmi iau la revedere de la fete și mă îndrept spre stația de autobuz.
...
Ajung acasă și mă pun direct la citit. După vreo 2 ore primesc follow pe Twitter.
Era de la Tyler_Moon. Nu cred!
E băiatul din curtea liceului. Mai ales, colegul meu!
Cum să îmi dea el follow? Eu fata retrasă și pusă pe carte, el băiatul popular și arătos.
Aud ușa de la intrare deschizându-se. Era mama, bineînțeles!
-Hei, mamă
-Hei, scumpo! Cum a fost ziua ta? mă sărută pe frunte
-A fost bine! Mi-am făcut 2 prietene, am mers la cofetărie și cam atât.
-Minunat! Mă ajuți să pun masa? Tatăl tău va veni curând
-Sigur!
...
După ce am terminat de mâncat m-am îndreptat spre camera mea unde găsesc un mesaj pe Twitter.
De la Tyler_Moon: Bună. Mă bucur să te cunosc și că ești colega mea. Sper să ne înțelegem bine!
Nu pot să cred! De ce mi-ar da mesaj? Nu o să mă las păcălită așa ușor, îi răspund dar puțin indiferent
Eu: Bună, și eu sper la fel!
Închid laptop-ul și mă pun să dorm. Mâine am o zi grea!
CITEȘTI
Vârsta Iubirii - FINALIZATĂ
RomanceVol 1: Allison Smith. O fată de 16 ani, sensibilă și timidă, se îndrăgostește de Tyler Posey, tânărul de 18 ani, un asasin de prima clasă. Aflând de secretul lui, aceasta nu renunță la iubirea pentru el, dar este nevoită să suporte consecințele pent...