20

238 32 5
                                    

Din perspectiva lui Allison

Simt un sărut pe frunte. Îmi pare cunoscut! Nu pot deschide ochii din cauza oboselii, dar nici nu pot dormi! Niște imagini cunoscute îmi invadează mintea. Încep să devină din ce în ce mai clare!

Ajung acasă și mă pun direct la citit. După vreo 2 ore primesc follow pe Twitter.
Era de la Tyler_Moon. Nu cred!
E băiatul din curtea liceului. Mai ales, colegul meu!
Cum să îmi dea el follow? Eu fata retragă și pusă pe carte, el băiatul popular și arătos.

Sunt un CRIMINAL, un ASASIN!

Allison, te iubesc! Te iubesc din tot sufletul și îți promit că nu te voi lăsa!

Acum îmi amintesc!

Tyler e iubitul meu. Băiatul care m-a făcut fericită și mi-a promis că nu mă va lăsa niciodată!

Îmi aduc aminte cum am ajuns aici. Am fost lovită de o mașină. Se pare că m-am lovit la cap.

Mă uit prin jur și nici urmă de Tyler. Oare unde o fi? Zăresc o scrisoare pe noptieră. O iau și o citesc.

Dragă Allison,
Nu credeam că am să ajung să îmi iau la revedere printr-o scrisoare. Vreau să îți spun că îmi pare nespus de rău. Sunt un iubit groaznic. Știu! Numai din vina mea ai ajuns să ai amnezie, iar acum să suport consecințele. Vreau să știi că eu plec. Trebuie să termin totul cu Denis. Am scris scrisoarea asta în caz de nu mă mai întorc. Sper să te faci bine, și nu uita! Te voi păzi de acolo de sus și te voi veghea. Nu vreau să uiți că TE IUBESC!
Cu mult drag și iubire,
Al tău Tyler!

Am început să plâng. Nu voi lăsa ca toate astea să se întâmple! Dar cum voi opri totul?

Iau telefonul și îl caut pe GPS. Îl găsesc în parcul central. Fix acolo mă îndrept!

Mă deconectez de la aparate și alerg cât mă țin plămânii. Încerc să scap de asistenții care mă urmăresc și într-un final reușesc.

În sfârșit ajung în parc unde îi zăresc pe toți formând un cerc. Tyler avea pistolul pregătit pentru a trage și bărbatul mai în vârstă pe care nu îl cunosc la fel.

-Nu trage, Tyler! țip eu

-Allison? Ce cauți aici? Pleacă. E prea periculos! mă avertizează

Deodată se face liniște. Acel bărbat a împușcat pe cineva dar nu îmi pot da seama pe cine din cauza fricii mele.

Când iau mâinile de la ochi îl văd pe Denis la pământ plin de sânge. Slavă Domnului că Tyler e bine!

-Denis, ești bine? îl întreabă Tyler speriat

-Tyler, ai grijă de fata ta. E cea mai potrivită pentru tine. De aceea am spânzurat-o pe Jessica, să nu mai intervină între voi. Am încercat să fac un bine. Îmi pare rău că am fost dușmani atâta timp! încearcă să spună tot ce are pe suflet

-Apreciez totul, Denis! Și mie îmi pare rău că am fost dușmani. Și mersi că ai omorât-o pe Jessica. Merită! începe să râdă

-Adio! acesta e ultimul cuvânt pe care îl mai spune

-Denis! Nuu! Denis, ne auzi? Nu se poate! încearcă să îl trezească dar degeaba

-S-a dus, Tyler! spune Luke

Măcar a murit cu sufletul împăcat! De unde mai apare și poliția? Măcar rezolvă situația. Acel om este arestat, Max și Luke îl duc la spital pe Denis, deși e mort.

Mă duc și sar în brațele lui Tyler!

-Ce bine că ești bine!

-Allison! Ce cauți aici? Ești bine? Ai pățit ceva?

-Nuu, stai liniștit! Mă bucur că Denis ți-a salvat viața!

-Ia stai așa! Ți-a revenit memoria?

-Da! spun bucuroasă

-Vaai. Nu îmi vine să cred! Am crezut că te-am pierdut pentru totdeauna! Mă ia iar în brațe

-Nu scapi așa ușor de mine! încep să râd

-Nici nu am de gând! mă sărută pasional

Doamne. Ce dor îmi era de săruturile lui tandre!

-Te iubesc. Și îți promit că nu vei scăpa așa ușor de mine!

-Și eu te iubesc scumpo. Și îți promit că nu va mai exista altă fată în viața mea!

După 4 ani

Nu orice adolescentă trăiește o astfel de aventură, o astfel de viață, o astfel de iubire.

Nu am crezut că pot iubi atât de mult la o vârstă atât de fragedă.

Dacă iubești cu adevărat, atunci merită să faci orice pentru persoana iubită. Nu?

Că veni vorba de Iubire. Jasmine și Max sunt împreună! Mă bucur nespus de mult pentru ei!

Luke se înțelege foarte bine cu părinții mei. Doar trebuie să organizeze nunta. Nu-i așa? Opps... Am uitat un MIC detaliu!

Eu și Tyler ne căsătorim! Ne iubim foarte mult și suntem foarte fericiți alături de fetița noastră, Carolline! Are aproape 2 anișori și e foarte deșteaptă. Credeți-mă! O ve-ți îndrăgi! Nu îi puteți rezista!

Astăzi se împlinesc 4 ani de la moartea lui Denis. Cu toții suntem triști, dar și foarte mândrii de el. Păcat că nu poate participa la nunta noastră. Dar sigur ne privește de acolo de sus!

Cât despre Michael, stă bine acolo la răcoare.

Am un sfat pentru voi, fetelor! Iubiți, chiar dacă știți că ve-ți suferi. Ve-ți găsi dragostea adevărată atunci când nu vă ve-ți aștepta!

Pentru băieți? Ce pot spune? Să aibă grijă de fata lor. Să o aprecieze pentru că alta nu ve-ți mai găsi ca ea!

Din perspectiva autoarei

Vă mulțumesc enorm pentru susținerea primită, pentru voturi și pentru părerile care contează cel mai mult! Mii de mulțumiri din partea mea! Vă mulțumesc și pentru 1,15 k de ochișori la această carte. Să nu credeți că scăpați așa ușor de a doua parte! Voi începe de mâine să postez! Apropo: voi scrie în continuare! Puup! :**

Vârsta Iubirii (Vol. 1)-Finalizată!

Vârsta Iubirii - FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum