Din perspectiva lui Allison
-Ce bine e acasă!
-Așa e! Mergeți să faceți un duș! Aveți nevoie! Eu o să pregătesc masa.
-Okey. Hai Carolline!
Îi fac baie lui Carolline, pe urmă îmi fac mie. E atât de bine și de relaxant!
Intru în cameră și o văd pe fiica mea dormind. Îmi iau niște haine lejere și cobor la masă.
-Gata masa? îl speri pe Tyler
-Sigur. Dar Carolline?
-Doarme.
-Bine. Hai să mâncăm!
După masă ne ducem în living și căutăm un film.
-Ce gen vrei? întreabă Tyler punându-se lângă mine
-De dragoste.
-Hmm...imi place cum sună! Se apropie de mine din ce în ce mai tare
-Știam!
-Ce ar fi să facem noi un film de dragoste? începe să mă sărute
-Mm... Nu sună rău!
-Știam!
Sărutul devine unul tandru și plin de dorință. După 3 minute ne desprindem din sărut din cauza lipsei de respirație. Ne doream mai mult decât niște săruturi, așa că trecem la următoarea etapă! Când să îmi dea tricoul jos apare Carolline de nu știu unde iar Tyler se îndepărtează de mine. Încep să râd cu poftă de el. Acesta se supără și se uită urât la mine.
-Haide să mâncăm, scumpo.
După ce Carolline mănâncă suntem nevoiți să ne uităm la un film de comedie.
Se pare că e chiar obosită. După ce filmul se termină ne punem la somn.
...
Mor de sete! Cobor jos să beau un pahar de apă. Când să plec din bucătărie două brațe mari și puternice mă trag în living.
Când mă întorc dau de bărbatul pe care îl iubesc. Pe bune? Prin alt mod nu mă putea speria?
-Ce tot faci? spun scandalizată
-Nu se vede? mă ia în brațe
Nu am încotro așa că procedez la fel. Ne sărutăm din ce în ce mai mai apăsat și plini de dorință. Începem să ne dezbrăcăm reciproc până ajungem goi și trecem la fapte rele. Pentru noi această seară a devenit una albă și plină de momente frumoase. Chiar îmi era dor de atingerile sale tandre, de caldura corpului său, de cele două cuvinte pe care le rostea încontinuu.
CITEȘTI
Vârsta Iubirii - FINALIZATĂ
RomanceVol 1: Allison Smith. O fată de 16 ani, sensibilă și timidă, se îndrăgostește de Tyler Posey, tânărul de 18 ani, un asasin de prima clasă. Aflând de secretul lui, aceasta nu renunță la iubirea pentru el, dar este nevoită să suporte consecințele pent...