11

259 28 6
                                    

O văd pe bruneta ce stătea în fața mea, la fel de sexy ca întotdeauna.

-Hei, Tyler! Ți-a fost dor de mine?

-Ce cauți aici, Jessica?

Ea e Jessica. Fata care mi-a furat inima acum 2 ani, dar care mi-a furat și banii...M-a păcălit că mă iubește și până la urmă am aflat adevărul. Am văzut-o călare pe dușmanul meu de moarte, Denis.

-M-am întors la tine! se apropie de mine

-Tu nu mai ai ce căuta în viața mea!

-Off. Vorbesc serios! M-am întors la tine. Doar la tine! voia să mă ia în brațe

-Nu am ce discuta cu o parașută! Acum pleacă naibii!

-Oh, haide Tyler! Nu îți mai aduci aminte de nopțile noastre fierbinți? Nu îti este dor de ele?

Distanța dintre noi e foarte mică. Nemaiputând rezistând o iau de șolduri și o sărut cu foc. Îmi era dor de jocurile ei murdare. Îmi doream mai mult...

Îmi dă tricoul jos și îmi atinge corpul cel fierbinte. Mă trezesc la realitate și o trântesc în pat. Îmi iau tricoul pe mine și ies din cameră.

-Pleacă de unde ai venit! spun serios

Din perspectiva Jessicăi

Ce e cu Tyler? Pare schimbat. Nu mai e ca înainte, băiatul cel naiv dar bun la pat. Trebuie să aflu neapărat ce e.

Mă uit prin cameră și dau de telefonul lui. Sigur voi găsi ceva util!

Măi, măi, măi! Ce avem noi aici? Dragă Allison. Trebuie să vorbesc neapărat cu tine. Te-ai băgat unde nu trebuie!

Îi trimit un mesaj să ne vedem mâine. Ce mă voi distra!

Din perspectiva lui Allison

Deschid ochii cu greu și dau de mama în camera mea făcând curat.

-Neața!

-Neața scumpo. Cum ai dormit?

-Bine. Tu?

-Bine. Cum mai e rana?

-E bine. Dar ce faci aici?

-Puțină ordine. Era mare dezordine.

-Okey. Masa e gata?

-Sigur. Ți-am pregătit șnițele.

-Mersi!

De când e mama mai atentă cu mine? Mă bucur că nu mai e autoritară cu mine. Mă rog! Mă îndrept spre baie pentru a face un duș, pe urmă cobor spre bucătărie pentru a mânca.

Îmi verific telefonul și văd că am un mesaj. Era de la Tyler! Vrea să ne vedem azi. Oricum o făceam.

Mă îndrept spre camera mea și mă îmbrac cu o pereche de blugi negrii, un tricoul cu paiete alb și teniși de aceeași culoare. Îmi las părul liber pe spate și mă îndrept spre ieșire.

...

Ajung în locația indicată de Tyler și acum îl aștept. Mor de plictiseală!

Văd cum o brunetă se îndreaptă spre mine, plină de fițe și aroganță. Ce e cu asta? Atrage de la o poștă bărbații.

-Tu ești Allison, nu?

-Amm... Daa... Tu cine ești?

-Nu contează. Am venit aici să discutăm despre ceva ce îți aparține.

-Poftim? spun confuză

-Știi foarte bine la ce mă refer!

-Scuze dar nu înțeleg...

-Noi două avem în comun ceva. Mai bine zis cineva! Iar eu am venit aici să îmi iau ce îmi aparține!

La auzul spuselor ei am rămas statuie. Nu pot să cred! Vrea să mi-l ia pe Tyler!

Vârsta Iubirii - FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum