3

183 26 1
                                    

Toți au început să se panicheze și să alerge în diferite părți. Eu eram confuză! Ce se întâmplă aici?

Luke și Max vin lângă Tyler, Tyler mă împinge lângă mama pentru a fi în siguranță. Scoate un pistol din sacou și îl îndreaptă spre cel din mijloc.

-Cine naiba te crezi să îmi strici mie nunta?

Acel om își dă eșarfa jos. Nu îmi vine a crede...

-Michael.. spun eu uimită

-În persoană, draga mea! râde malefic

-Cum ai scăpat? îl întreabă Tyler

-Nu asta contează acum, Tyler. Ci moartea ta! scoate și el un pistol

Când să tragă ofițerul orașului îl oprește la timp. Mulțumesc lui Dumnezeu!

Cei 5 sunt duși la secția de poliție, dar nunta e distrusă!

Încerc să îl găsesc pe Tyler însă nimic!

Sunt trasă de braț și încep să mă neliniștesc. Când mă întorc îl văd pe Tyler. Nu mai stau pe gânduri și sar în brațele lui.

-De ce ni se întâmplă nouă asta? De ce nu putem fi și noi fericiți? îmi cad câteva lacrimi pe obraz

-Habar nu am, iubito! Acum totul este bine.

Încerc să mă calmez și îmi dreg puțin grasul pentru a face un anunț:

-Îmi pare rău tuturor pentru cele întâmplate! Din păcate, nunta este anulată. spun cu o teamă

Lumea a început să dispară din încăpere. Încep să o caut pe Carolline însă nimic. Unde umblă fata asta?

-Ați văzut-o pe Carolline?

-De când au plecat acei oameni nu mai știu nimic de ea. spune Jasmine

-Poftim? mă panichez

-Scumpo, stai liniștită. O vom căuta cu toții! spune mama

Începem să căutăm peste tot, chiar și afară, însă nimic! Dacă fetița mea a fost răpită? Oh nu!

-Iubito, nu te panica! Ne vom găsii fiica! încearcă Tyler să mă liniștească însă degeaba, încep să plâng în hohote

-Scumpo, du-te acasă și liniștește-te puțin. Ai nevoie! spune mama

Intru în mașină și ajungem în 10 minute. Ce mai zi frumoasă am avut și eu! Totul e dus de râpă!

Încerc să îmi dau rochia jos și îmi iau un tricou negru și o pereche de pantaloni de aceeași culoare. Îmi prind părul în coadă și încep să mă demachiez.

Se pare că lacrimile și-au făcut treaba pe jumătate. Arăt îngrozitor!

Ies din baie și îl văd pe Tyler vorbind la telefon în bucătărie. Prefer să nu îl deranjez și mă duc în living începând iar să plâng.

Din perspectiva lui Tyler

Treaba nu stă bine. Michael s-a întors și are chef de răzbunare. Trebuie să mă ocup personal de aceasta problemă.

Scot telefonul din sacou și îl apelez pe Luke.

-Da, Tyler!

-Luke, trebuie să rezolvăm prostia asta!

-Știu, poate că ar trebui să ne facem treaba ca pe vremuri. Am dreptate?

-Să știi că e o idee bună!

-Vino la mine mai târziu și vom discuta ce trebuie făcut. Bine?

-S-a făcut! Cheamă-l și pe Max. Ne va ajuta și el!

-OK!

Și cu asta apelul s-a încheiat.

Mă duc repede și mă schimb. Când cobor o văd pe Allison plângând. Îmi pare rău că o las singură, dar vreau ca totul să revină la normal. Cât mai repede posibil!

Pam Pam Pam! Se pare că Michael s-a întors. Ce credeți că va urma mai departe?

Vârsta Iubirii - FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum