26

126 21 0
                                    

-Ce s-a întâmplat? De ce plângi?

Doar îi arăt poza și își dă seama de cauză. Nu spune nimic și mă ia iar în brațe.

-Va fi bine! Îți promit! mă sărută pe frunte

-Mulțumesc!

Parcă eram un cuplu la ce fel ne comportam.

-Dar ce ți-a venit să te uiți la poze acum? întreabă nedumerit

-Vreau să aflu viața mamei. Sunt curioasă să aflu orice detaliu!

-Atunci te voi ajuta!

-De ce faci asta? Mai ales pentru o străină!

-Uite ce e! Pentru mine nu ai cum să fi o străină! Îmi place că ești diferită de restul și de aceea te ador atât de mult. Totul a început de atunci când am dansat în club.

-În legătură cu asta... Nu sunt genul să beau sau să merg în club. Prietena mea Mia m-a obligat!

-Te cred! îmi zâmbește

-Mersi!

A vrut să mă sărute, dar am întors capul și a dat de obraz.

-Hai să vedem ce găsim! întrerupe liniștea

-OK!

Ne apucăm de treabă și răsfoit tot ce avem în cutie. Găsesc jurnalul și îl citesc.

Nu îmi vine să cred! Tata nu mi-a spus niciodată ce au suferit împreună! Se pare că erau de nedespărțit. Au luptat să rămână împreună până când Domnul a hotărât să o ia cu el. Mama era foarte curajoasă! Putea fi violată de Denis, a suportat-o pe Jessica până când și-a pierdut memoria, dar tata a fost lângă ea și au trecut peste împreună. Asta da iubire!

După ce am umblat prin toate nu am aflat cum a murit mama! Asta mă macină cel mai mult și voi afla cu orice preț!

Când să mă ridic Ryan dormea în poala mea. Ce frumos doarme! Încerc să mă așez mai bine, dar nu mi-a ieșit. S-a trezit!

-Scuze că te-am trezit!

-Nu-i nimic! Așează-te!

Ne așezăm confortabil. Mă întorc cu spatele la el, însă mă ia în brațe. De ce așa bine? Încerc să adorm deoarece mâine vreau să merg la Jasmine și să aflu toată povestea. Sunt sigură că tata nu îmi va spune!

...

Mă trezesc și dau de Ryan care mă privește fără încetare.

-Neața, rază de soare! îmi zâmbește

-Neața. De când mă privești?

-De jumătate de oră.

-Woow.

Coborâm pentru a mâncat ceva. În bucătărie dau de tata care face mâncare. Ce mă fac dacă îl vede pe Ryan? Am încurcat-o!

Vârsta Iubirii - FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum