5

189 26 1
                                    

-A venit Jasmine la mine!

-Și ce a spus?

-Diseară mergem la logodnă!

-Serios? A cui?

-A lui Jasmine și Max!

-Pe bune? Și mie de ce nu mi-a spus?

-Poate din cauză că trebuia să vă concentrați, no?

-Ai dreptate!

Liniștea pătrunde între noi iar Tyler o strică.

-Păi și ce mai stăm? Hai să ne pregătim! Du-te și fă-te frumoasă, da?

-Aaa, deci acum nu sunt frumoasă, nu?

-Ba da! Ești cea mai frumoasă din lume! mă sărută pasional.

-Bine. Atunci tu iei cadoul?

-De ce nu?

-Bun! atunci ne vedem cam în... 2 ore? spun uitându-mă la ceas

-Sigur!

Întind mâna dar rămâne confuz.

-Ce e?

-Cheile!

-Hmm... Așa procedezi? se uită urât la mine

-Normal! Îi iau cheile din buzunar fără voia sa

-Heei!

-Te iubesc! spun închizând ușa

...

Ajung în fața unui magazin de rochii. Azi am zis să optez pentru ceva simplu! Chiar nu am chef de lucruri extravagante. Nici nu sunt într-o dispoziție bună!

Mă uit după tot felul de rochii dar nici una nu îmi place. Merg și merg până când dau de o rochie de culoare mov deschis, simplă, mulată până la abdomen iar de la abdomen în jos e cu volănașe. Exact ce căutam!

Mai caut și o pereche de pantofi de 10 cm și bineînțeles că îi găsesc. Nu doream mai înalți, ca de obicei. Nu e o zi potrivită în care să strălucesc.

Merg la casă și cumpăr tot ce am ales, bineînțeles și un plic de culoare neagră!

Ies din magazin și mă îndrept spre coaforul meu de încredere.

-Hei Allison. Ce te aduce pe la noi?

-Ai o logodnă în seara asta, Lily. Crezi că îmi poți face ceva simplu?

-Sigur! Dar de ce ceva simplu?

-Nu am o zi prea bună...

-Aaa... Okey! Să trecem la treabă.

...

După jumătate de oră în sfârșit sunt gata! Recunosc, îmi place cum îmi stă! Niciodată nu am mai avut părul atât de drept! Îi cer lui Lily să îmi aplice puțin machiaj și sunt gata!

Plătesc și îmi iau rămas bun de la Lily.

Vai de mine! Se pare că cele 2 ore au trecut destul de repede! Intru în mașină și accelerez viteza.

...

Din perspectiva lui Tyler

Mă plimb prin living și încep să mă plictisesc. Telefonul începe să vibreze și îl scot din buzunar.

-Da, Max!

-Tyler, pe la ce oră veniți?

-Amm... O aștept pe Allison. Când ajunge plecăm direct. E bine așa?

-Perfect!

-Baftă frate!

-Salut!

Închid telefonul iar ușa se deschide. O văd pe Allison mai elegantă ca niciodată! Ea e fata mea! Arată superb! Nimeni nu se poate compara cu ea, mai ales cu fata visurilor mele!

-Wow! abia pot vorbi

-Woow și ție! spune lăsând niște genți jos

-Arăți... Minunat!

-Oh, mulțumesc iubitule! Și tu ești foarte sexy! îmi face cu ochiul.

-Ba tu ești mai sexy!

-Ba tu!

Iar contrazicerile au început. Continuăm până când pun capăt acestei povești.

-Bine iubito! Ai câștigat! Eu sunt mai sexy ca tine!

Începem să râdem cu poftă, mai ales Allison! Nu am mai văzut-o așa de mult, ceea ce îmi era dor! Abia aștept să o văd iar cu zâmbetul pe buze. Nu doar pentru un moment, ci pentru toată viața!

-Femeie, mă bagi în boală!

-Știu. Mergem?

-Desigur!

Intrăm în mașină și ne îndreptăm spre restaurantul unde are loc logodna!

Vârsta Iubirii - FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum