12

257 28 13
                                    

-Vrei cumva să mi-l iei pe Tyler? spun mirată

-Exact! îmi zâmbește

-Pentru?

-Pe bune! Ce ar căuta o fată ca tine lângă un băiat ales? El nu e de tine, e periculos! Iar o copilă ca tine nu știe ce își dorește!

Am rămas fără cuvinte. Nu știam ce să mai spus... continuă să vorbească.

-Așa că te rog să îl lași în pace. Nu știu ce i-ai făcut de se comportă ciudat, dar mă voi ocupa eu de el. Sper că m-am făcut înțeleasă! spune cu o voce pițigăiată

Dă să plece dar îi răspund pe un ton dur.

-Nu!

Se întoarce și se uită la mine urât.

-Ce ai spus?

-Uite ce e! Nu știu cine ești și ce vrei dar te rog să nu te bagi între noi. Îl iubesc și nu am de gând să renunț așa ușor la el!

Enervându-se vine spre mine și mă împinge în perete ținându-mă strâns de gât.

-Ascultă bine șateno! Poate nu m- am făcut înțeleasă. Se pare că vrei să procedăm altfel! Ascultă bine! Tyler e al meu și așa va rămâne! Așa că stai departe de el, altfel vei vedea scorpia din mine și nu va fi bine!

Îmi dă drumul și pleacă nervoasă. Cine dracu se crede curva asta? Mă enervez și lovesc cu piciorul tot ce găsesc în cale. Lumea începe să mă privească așa că fug repede acasă.

...

Mă închid în cameră și încep să plâng în hohote. Nu mă mai opream! Începeam să arunc tot din calea mea făcând dezastru în camera mea.

Încerc să mă liniștesc și mă duc în baie. În dulap găsesc o lamă cu care am de gând să mă joc puțin.

Poate că am uitat să menționez ceva. Da. Mă tai! Fac asta de la 12 ani din cauza alor mei. Nu am mai făcut asta de mult timp iar acum am un motiv foarte bun.

Am nevoie de asta! Dau drumul la apă pentru a umple cada. Între timp îmi fac una, două, trei tăieturi destul de adânci. Închid robinetul și mă arunc în cadă. Apa devine roșie iar eu mă simt foarte slăbită. Mă doare capul îngrozitor!

Încep să amețesc și să văd negru în fața ochilor. Scap lama din mână și cad într-un somn profund.

Din perspectiva lui Tyler

O sun încontinuu și nu răspunde! Oare ce tot face? Încep să mă îngrijorez așa că pornesc spre casa ei cu cea mai mare viteză. Poate a pățit ceva!

...

Ajung în fața casei și cobor în grabă. Se pare că nu e nimeni acasă. Pornesc spre ușa ei care este închisă. De ce?

Împing cât pot de tare și până la urmă reușesc. E mare dezordine în cameră. Ce a făcut aici? A avut loc al treilea război mondial?

Nu dau de ea nicăieri așa că încerc în baie. Când văd corpul ei în cadă cu mâna de sânge și inconștientă am rămas statuie! Doar nu s-a tăiat, nu? Sper că visez!

Mă duc la ea și încerc să o trezesc însă degeaba. Mă panichez așa că o iau în brațe și o duc spre mașină pentru a merge la spital. De ce a făcut asta?

Hei, hei!
Sper că va plăcut acest capitol.
Sincer, după ce am terminat de scris și am pus acest gif m-am cam întristat :))
Aștept păreri de la voi.
Kissed!

Vârsta Iubirii - FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum