Își întoarce privirea către mine și mă privește intens. Observă cum dansez și dorește să se alăture și el.
Mă uit prin jur căutând-o pe Mia, însă nimic. Se pare că a fugit cu Andreas. Cred că știu unde!
Amândoi dansăm minunat împreună! Lumea se adună în jurul nostru privindu-ne neîncetat.
De la atâta băutură mi se face rău și amețesc.
Din perspectiva lui Ryan
După ce a leșinat nu știam ce să fac! Am hotărât să o duc acasă pentru că altă alegere nu aveam. O iau în brațe și o duc în masină.
Era atât de frumoasă . Când dansam doar în ochii ei mă uitam.
O pun pe bancheta din spate și pornesc spre casă. Ajung în 10 minute. O iau din mașină și o duc în dormitor.
Nu poate dormi cu rochia pe ea! Se va simți inconfortabilă. Iau un tricou și o pereche de pantaloni din dulap și o schimb.
Știu că nu e frumos din partea mea, dar nu am de ales! Ariana e la o colegă de a ei, așa că sunt nevoit!
Îi dau ușor rochia jos și mă gândeam că îi voi vedea sutienul...dar are bustieră! Una foarte strâmtă, care îi scoate sânii în evidență. Iar acum sunt cu gândul la prostii! Of!
Îmi imaginez cum stau deasupra ei și încep să o sărut pasional. Pe urmă îi sărut gâtul și începe să geme de plăcere...Stop, Ryan!
Îi dau tricoul pe ea, pe urmă îi dau jos rochia de tot. Are un corp de invidiat! Îi dau și pantalonii pe ea și am terminat!
Mă schimb și eu și mă pun lângă ea. Doarme atât de frumos! Nu știu de ce, dar o ador! Am ajuns să ador o străină! Încep să îi umblu prin părul cel mătăsos. Se pare că Moș Ene a trecut pe la mine și adorm instantaneu.
Din perspectiva lui Carolline
Dintr-o dată mă trezesc cu un băiat în pat. Stai! Cee?
-Cine ești? îl întreb speriată îndepărtându-mă de el
-Stai calmă! Ești bine acum!
-Poftim? eram confuză
-Ai leșinat în club. Ești la mine acasă. Totul e bine.
-Unde e rochia mea? Tu m-ai dezbrăcat?
-Da.
-Nesimțitule!
-Nu am făcut-o intenționat! Nu te puteam lăsa așa!
-Te-ai culcat cumva cu mine?
-Cee? Nu și nici nu aș face asta. Nu sunt ca ceilalți! zise nervos
-Serios? spun mirată
CITEȘTI
Vârsta Iubirii - FINALIZATĂ
RomanceVol 1: Allison Smith. O fată de 16 ani, sensibilă și timidă, se îndrăgostește de Tyler Posey, tânărul de 18 ani, un asasin de prima clasă. Aflând de secretul lui, aceasta nu renunță la iubirea pentru el, dar este nevoită să suporte consecințele pent...