8

304 31 5
                                    

-Ce s-a întâmplat? spune Tyler speriat

-D-da...spun printre rândurile de lacrimi

Mă studiază mai atent și observă rana adâncă.

-La dracu! lovește cu pumnii în perete

Încearcă să se calmeze și mă întreabă:

-Ești bine? se uită la mine trist

Se pare că lacrimile mele i-au răspuns la întrebare. Mă ia în brațe și mă liniștește.

-Nu mai plânge. Te rog! Vei fi bine. Îți promit, iubito! îmi spune cu lacrimi în ochi însă încearcă să se abțină.

Rupem îmbrățișarea și încearcă să se ocupe de rana mea. Gem eu puțin dar încerc să mă abțin, nu vreau să vadă că mă doare așa rău.

-Știu că doare. Și nu te mai ascunde! Te cunosc îndeajuns de bine, Allison! îmi spune serios

-Bine...

-Gata. Am terminat! Acum îți poți continua dușul.

-Mersi!

-Scuze că am intrat peste tine...

-Nu e nimic! Serios!

-Bine.

Iese grăbit pe ușă. Într-un fel mă simt bine că a fost aici cu mine, dar mă simt cam aiurea că m-a văzut dezbrăcată...

Îmi continui dușul după care ies repede și mă îmbrac. Tricoul lui Tyler îmi vine ca o rochie. Îl pot asorta cu o curea și gata!

Când deschid ușa îl văd pe Tyler pe pat cu o trusă de prim ajutor lângă el. Se vede ce atent și protector e cu mine. Mereu mi-am dorit un astfel de băiat în viața mea.

-Allison! mă întrerupe din gândurile mele

-Daa!

-Ia loc

Fără să mă mai gândesc mă așez lângă el. Începe să mă dea cu diferite unguente dar îl opresc.

-Ce faci?

-Ce e?

-O pot face și singură!

-Ba nu. Lasă-mă să te ajut!

Offf! Degeaba mă chinui! Până la urmă am cedat. Se pare că e greu de convins.
Așa sunt și eu. Îmi place!

-Apropo: ești frumoasă!

-Poftim? spun înroșindu-mă

-Ai un corp de invidiat.

-Serios?

-Daa!

-Okk.

-Nu vreau să te simți rușinată că te-am văzut fără haine. Dar un lucru îl pot spune sincer:ești irezistibilă!

-Pe bune? am început să râd

-Daa! Doar nu degeaba ești iubita mea! mă sărută încet și apăsat ceea ce ador.

-Ești gata!

-Mersi, iubitule! îl sărut pe obraz

-Doar atât primesc? Un pupic pe obraz? spune supărat

Încep să râd în hohote însă acea rană nu îmi permitea mai mult.

-Fă-te confortabilă! îmi face semn să mă întind din moment ce mă vede gemând

Deodată telefonul îmi vibrează. Era Jasmine. Oh nu! Azi trebuia să ne întâlnim!

-Alo?

-Hei, Allison!

-Hei!

-Unde ești?

-Amm...în legătură cu asta... Nu ne putem vedea!

-De ce? Te simți bine?

-M-am lovit la picior. Doctorul mi-a spus să stau în pat și să mă odihnesc.

-Offf. Nasol, draga mea! Vrei să vin la tine?

-Nuu. Nu te deranja!

-Amm... Okey! Hai că te las să te odihnești. Ai grijă de tine, scumpa mea!

-Mersii, și tu! închid telefonul

-Cine era?

-Jasmine. Trebuia să ieșim azi..

-Aa...

-Tyler... Sper că nu te superi că spun asta... Aș putea sta la tine ceva timp? Nu vreau ca ai mei să mă vadă în halul ăsta...

-Bineînțeles, iubito! Ești binevenită oricând!

-Mersii mult!

-Nu ai pentru ce!

-Mai bine aș suna-o pe mama. Nu vreau să dea de bănuit!

-Bine!

Mă îndrept spre geam unde o apelez:

-Da, Allison!

-Hei mamă! Ce faci?

-La lucru, tu?

-Bine. Am sunat să îți spun că în seara asta nu pot ajunge. Am de lucrat cu o colegă la un proiect.

-Ce proiect?

-La chimie.

-Aa... Atunci va veni tatăl tău și te va lua!

-Nuu!

-Ce?

-Nu se poate. Deoarece vom sta până târziu! Nu te deranja mama. Ne vedem mâine!

-Okey, scumpo. Ai grijă!

-Paa! închid repede telefonul

-Greu mai e de convins! spun eu ușurată

-Mi-e îmi spui?

-Hei. Chiar aș vrea să dorm puțin, chiar dacă este zi încă. încep să râd.

-Sigur! Întindere și odihnește-te.

Ne punem amândoi în pat, eu stând pe pieptul lui unde era așa de bine.

Mă gândesc la ziua asta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă gândesc la ziua asta... E cea mai nașpa zi pe care am avut-o... Bine că îl am pe Tyler lângă mine și că mă protejează.

Mă pierd în gândurile mele din cauza somnului și adorm.

Din perspectiva lui Jasmine

Săraca Allison! Păcat că trebuie să stea în pat. Am o idee! Ar fi entuziasmată dacă i-aș face o vizită, și chiar asta voi face!

Bună dragii mei!
Sper că va plăcut acest capitol!
Am observat că numărul de cititori a început să crească. Vă mulțumesc enorm și vreau să îmi fiți alături până la final. Nu vă voi dezamăgi!

Vârsta Iubirii - FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum