Mă trezesc cu o energie în corp ceea ce mă face să mă simt minunat. Presimt că azi voi avea o zi bună.
Mă uit în stânga mea și îl observ pe Tyler dormind. E așa frumos când doarme! Păcat că nu îi pot vedea ochii ciocolatii și să-i admir. Îi mângâi obrajii și mârâie. Deci e treaz!
Mă dau jos din pat dar sunt trasă de mână.
-Unde pleci?
-La baie
-Stai cu mine!
-Vin înapoi!
-Binee... mârâie ca un copil
Fac un dus rapid și mă întorc în cameră.
-Seara asta a fost minunată. îmi spune somnoros
-Serios?
-Daa. Apropo: ești bine?
-Mă cam doare burta, dar voi fi ok.
-Îmi pare rău!
-Pentru?
-Pentru aseară. Te-am forțat să mi te dăruiești. Nu a fost frumos din partea mea.
-Nu e adevărat! Și eu am vrut să se întâmple asta. Și crede-mă! A fost minunat!
-Mă bucur! mă ia în brațe
-Hai să mergem să mâncăm!
Ajungem în bucătărie și căutăm tot felul de aperitive prin frigider. După ce terminăm de mâncat telefonul lui Tyler începe să sune.
-Alo? Da! Totul e pregătit? Perfect! Ne vedem diseară! Pa.
-Cine era?
-Este o surpriză!
-Dar vreau să știu!
-Tot ce vreau de la tine este să te îmbraci minunat!
-Okey. E cumva o întâlnire?
-Da!
Uraa! Prima mea întâlnire! Abia aștept!
...
Se apropie seara și nu știam cu ce să mă îmbrac. Aud pe cineva ciocănind jos. Cobor și găsesc o cutie. O iau și când o desfac găsesc o rochie neagră mulată pe corp. Ceea ce căutam!
O asortez cu niște pantofi negrii de 15 cm, mă machiez, îmi fac părul ondulat și sunt gata! Aud soneria de la ușă și cobor.
Îl văd pe Tyler îmbrăcat elegant și rămâne cu gura deschisă când mă vede.
-Ești așa... Sexy! abia poate vorbi
-Și tu arăți superb. roșeața din obrajii mei a început să se observe.
-Mergem?
-Bineînțeles!
Îl iau de braț și mă ajută să întru în mașină.
După 15 minute de mers în sfârșit am ajuns! Îl iau din nou de braț și intrăm plini de eleganță în restaurant.
Arată superb! Din câte știu, e cel mai bun restaurant din Los Angeles. Toți bărbații își îndreaptă privirea spre mine și începeau să saliveze. Tyler observă asta și îi omoară din priviri.
Masa la care urmează să ne așezăm avea un ornament minunat. Era mai retrasă de restul lumii ceea ce îmi plăcea.
-Îți place aici?
-Daa. E superb! spun entuziasmată
-Mă bucur! îmi sărută mâna
După ceva timp simt un disconfort la rochia mea, așa că mă scuz și merg la baie.
După ce termin de așezat rochia îmi pudrez puțin fața și aplic din nou rujul cel roșu.
Când să ies din baie sunt apucată de braț de cineva și mă retrage într-un loc mai pustiu al restaurantului.
Când mă întorc îi studiez corpul de felină și stilul ei provocator până când dau de fața ei... Nu pot să cred! Nu ea din nou!
Hei hei hei! Știu, știu... Capitol cam scurt. Scuze dar nu prea îmi permite timpul. Încerc să scriu cât pot! Aștept păreri! :*
CITEȘTI
Vârsta Iubirii - FINALIZATĂ
RomanceVol 1: Allison Smith. O fată de 16 ani, sensibilă și timidă, se îndrăgostește de Tyler Posey, tânărul de 18 ani, un asasin de prima clasă. Aflând de secretul lui, aceasta nu renunță la iubirea pentru el, dar este nevoită să suporte consecințele pent...