4

188 27 0
                                    

-Bun băieți! Trebuie să avem un plan cât se poate de bun încât să nu dăm greș! Vrem ca totul să iasă bine. Da? spune Luke

-Normal! răspund furios

-Tyler, calmează-te! O vom găsi pe Carolline iar idiotul ăla va plăti! încearcă Max să mă liniștească

-Ai dreptate! Hai să ne apucăm de treabă! spun încrezător

Din perspectiva lui Allison

Nu am putut să dorm deloc azi-noapte! Nici Tyler nu a venit acasă. Oare pe unde umblă? Sunt îngrijorată pentru el cât și pentru Carolline! Nu mai suport toate lucrurile astea nenorocite!

Deschid televizorul să văd ce mai e nou. Poate mai uit de cele întâmplate aseară.

O fată de nici măcar 2 ani a fost găsită moartă într-un cartier mai periculos și la fel de mizerabil. Nu au fost găsiți părinții și niciun act sau locație care să ne ducă la aceștia!

Nu îmi vine să cred ce am auzit! Dacă e Carolline? Văd o poză cu acea fetiță dar e neclară! Dintr-o dată gândurile negative își fac loc în mintea mea și încep să plâng în hohote!

Aud ușa de la întrare deschizându-se și o văd pe Jasmine îngrozită de starea mea.

-Allison! Ce Doamne iartă-mă e cu tine?

-Am văzut la știri o fată moartă într-un cartier mizerabil. abia puteam vorbi

-Și tu crezi că e Carolline?

-Nu știu...

-Nu are cum să fie ea! Au dat poza ei cumva la televizor?

-Nu.

-Păi și? Nu mai plânge aiurea. Îți faci rău singură!

-Bine. încerc să mă liniștesc

-Apropo, unde e Tyler?

-Nu știu. A plecat de când am ajuns acasă.

-Stai liniștită că nu umblă pe la curve. Sigur se ocupă de situație pentru că nici Max nu e acasă!

-Okey. Tu de ce ai venit aici?

-Păi aseară am vrut să fac un anunț, dar cum nu s-a putut, îți spun acum! Diseară va avea loc logodna!

-Stai! Vă logodiți?

-Da. Dar mi-am zis că nu ai vrea să vii din cauza celor întâmplate...

-Tu ești nebună? Cum să nu vin? Sora mea din altă mamă se mărită!

-Dar ești ok? Nu-i nimic dacă nu poți veni. Pot anula...

-Nuu! Voi fi bine! o întrerup

O iau în brațe și pe urmă mai stăm de vorbă.

...

Îmi beau liniștită cafeaua de dimineață. Ușa de la intrare se deschide și îl văd pe Tyler. Vine către mine și mă ia în brațe.

-Unde ai fost?

-Stai liniștită. Încerc să rezolv această problemă. Nu am dormit toată noaptea!

-Off. Mai bine du-te și dormi puțin!

-Allison! Îmi pare rău că nu am fost alături de tine aseară. Vreau doar ca lucrurile să revină la normal cât mai repede posibil! Știi că pentru tine și Carolline aș face ORICE ca voi să fiți în siguranță. Vă iubesc mult prea mult!

-Știu că încerci să ne protejezi pentru asta și apreciez, enorm! Și eu te iubesc enorm și nu știu ce m-aș face fără tine! Îți mulțumesc că mă ajuți!

-Și normal că te ajut. Carolline e fetița noastră și vom fii o familie fericită. Da?

-Da! mă ia iar în brațe și mă sărută pe frunte.

Știu. Sunt rapidă! :)) V-am spus doar că mă voi revanșat, nu?

Vârsta Iubirii - FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum