-Jessica?
-Bună, Allison! se uită la mine urât
-Ce cauți aici?
-Știi bine pe cine caut! accentuează pe cuvântul "cine".
-Nu te mai băga! Cine te crezi? Obama?
-Tu să taci! Știi bine că te-am avertizat! Tyler va fi din nou al meu. Vei vedea! se enervează
-Visează mult și bine, cățea ce ești!
-Ce ai spus? mă împinge în perete
Nu mai pot spune nimic deoarece mă strânge de gât! Animala! O văd cum scoate un cuțit din geantă și îl îndreaptă spre mine.
-Moarte plăcută, fraiero!
Închid ochii de frică și aștept ca impactul să înceapă, însă aștept degeaba.
Deschid ochii și îl văd pe Tyler cum îi oprește mâna Jessicăi să o îndrepte spre mine.
-Tu ești nebună? țipă la ea
-Tyler! Nu e ceea ce pare!
-Tu crezi că dacă o omori mă întorc la tine? Nici pentru un milion de dolari nu m-aș întoarce la tine!
-Ea nu te merită! Ci eu! Ea e o copilă de 16 ani care nu știe ce își dorește un băiat!
-Jessica, înțelege! Între noi nu mai e nimic! M-am schimbat!
-Iar în seara aia ce a fost?
-Stai! Ce seară? spun nedumerită
-Nu știi? Tyler, ce iubit mai ești și tu? se uită la el zâmbind
-Tyler, vreau să știu!
-Haide, spunei fetei. Nu o lăsa să aștepte!
-Am sărutat-o pe Jessica! spune aproape țipând
Am rămas mută! Ce a făcut? Nu îmi vine să cred! Tocmai el. Băiatul în care aveam încredere și singura persoană la care țin cel mai mult! Nu și el!
-Ce ai făcut? spun cu lacrimi în ochi
-Allison, nu am vrut!
-Nu ai vrut? încep să țip
-Nu m-am putut abține...
-Poftim? Nu cred așa ceva! Atunci la ce mai stai cu mine? Cât de nesimțit poți să fii?
-Îmi pare rău!
-Să nu-ți pară! Pa!
-Allison, stai! Allison!
Din perspectiva lui Tyler
Allison pleacă nervoasă din încăpere. Întorc capul și o văd pe Jessica cum savurează victoria. O trântesc în perete strângând-o tare de brațe.
-Acum ești fericită? Normal că da! Nu îmi vine să cred cât de idioată poți să fi! o strâng și mai tare
-Tyler, mă doare...
-Să te doară! Nu îmi pasă! Meriți fiecare durere. Roagă-te să nu te omor cât mai curând. Te-aș lăsa să mori în chinuri! îi dau drumul și plec de lângă ea.
O aud înjurând și lovind cu piciorul în perete. Chiar că merită titlul de "Cățeaua Number 1".
...
Încerc să o ajung pe Allison dar nu pot. Aleargă cât o țin plămânii dar tot o ajung.
-Dă-mi drumul! se zbate din brațele mele
-Nu până nu vorbim!
-Ce să mai vorbim? Nu cred că mai e ceva de discutat. Lasă-mă să plec!
-Vreau să mă asculți! A fost o greșeală, una mare! Și îmi pare rău! Știu că am fost fraier și că m-a păcălit în halul ăsta, dar vreau să mă crezi!
-Nu mai am putere să cred. Mi-am pierdut încrederea până și în ultima persoană pe care o iubeam! plângea și mai tare.
-Vreau să îmi îndrept greșeala! Te rog! Mai dă-mi o șansă!
Scapă din mâinile mele și fuge din nou. Nu îmi vine să cred ce va urma! O mașină vine cu viteză spre Allison! Pot jura că asta e... Nu cred! Jessica dă peste Allison lovindu-se la cap. Lumea mea se prăbușește total și nu vreau să cred ce s-a întâmplat.
Mă duc la ea și îi iau fața în palmele mele. Îmi tot repetam că nu e adevărat. Mă trezesc la realitate și realizez că e plină de sânge. Încerc să îi găsesc sursa, când văd sângele curgând de la tâmple înnebunesc! Sun la ambulanță și sosește imediat.
...
Iată-mă pentru a treia oara aici. Credeam că nu o să mai văd locul ăsta. O țin de mână pe fata mea în timp ce asistentele o duc în sala de operație. Doar din vina mea s-au întâmplat toate astea! Jur că nu o voi cruța pe Jessica!
Doctorii încearcă să mă despartă de ea însă de niciun folos. Până la urmă paznicul reușește și cad în genunchi. Acum mă simt al nimănui...
Nu vreau să mă părăsească și ea. Ea este un înger venit pe Pământ pentru a mă proteja și eu la fel! Nu vreau să plece de lângă mine. Mii de lacrimi își fac apariția și nu mă mai pot opri!
Sper că acest capitol va plăcut. Nu vreau să vă supărați pe mine pentru ce a pățit Allison :)) Până la urmă Jessica va plăti, vă asigur! :)
CITEȘTI
Vârsta Iubirii - FINALIZATĂ
RomanceVol 1: Allison Smith. O fată de 16 ani, sensibilă și timidă, se îndrăgostește de Tyler Posey, tânărul de 18 ani, un asasin de prima clasă. Aflând de secretul lui, aceasta nu renunță la iubirea pentru el, dar este nevoită să suporte consecințele pent...