31

168 20 4
                                    

-după 3 săptămâni-

Suntem în taxiul care ne va duce spre puntea de unde vom lua vaporul către Europa. Totul este minunat acum! Mai ales că sunt într-o relație cu Ryan, ceea ce mă face foarte fericită!

Ryan a spus că merit o vacanță, așa că am acceptat!

Plătim șoferului și urcăm în vapor. Ce de lume pe aici! Parcă plecăm în război!

După ce ajungem în camera noastră ne odihnim puțin și pe urmă despachetăm.

-Mergem să ne plimbăm, iubito?

-Bineînțeles! îl sărut pasional

Totul e minunat! Mai ales că mă aflu pe un vapor. Mă uit în jur până observ inelul de pe degetul meu și îl admir. Mi l-a dat Ryan acum 3 zile de ziua mea de naștere.

-La ce te gândești?

-La nimic!

-Sigur?

-Daa, iubire! îl sărut scurt

-Ți-e foame?

-Da.

-Atunci hai să mâncăm!

-După tine cavalere! începem să râdem

După ce am mâncat ne mai plimbăm puțin pe vapor până vine seara. Mergem în camera noastră obosiți.

Nici bine nu intru în cameră iar Ryan mă ia în brațe. Nu poate sta departe de mine. Doamne! Băiatul ăsta!

-Ești ca un drog pentru mine, știai? îmi șoptește la ureche

-Știu asta, scumpule! îl sărut pasional

Mă trântește în pat și se așează deasupra mea. Mă sărută din ce în ce mai flămând, pe urmă coboară cu săruturile pe gât ceea ce îmi provoacă fiori și furnicături. Îmi ridică tricoul până la sâni și mă sărută pe abdomen. Cât de bine mă poate face băiatul ăsta să mă simt? Vrea să îmi dea tricoul jos însă ghinion. Îmi sună telefonul!

Mă ridic și văd că e Jasmine. Mă îmbrac și ies afară pentru a avea semnal. Mă apropi de balustradă pentru a privi valurile cum se ciocnesc de vapor. Adoram asta.

-Da, Jasmine!

-Carolline, tatăl tău a fost împușcat de cel care a împușcat-o pe mama ta! abia putea vorbi din cauza lacrimilor ce îi curgeau pe obraji

La auzul cuvintelor ei simțeam cum lumea se prăbușește. Mii de lacrimi îmi invadează fața.

Când Ryan iese din cameră scăp telefonul în apă, după îl urmez și eu. Ryan m-a văzut și a strigat după mine. După ce el cad, el sare după mine...

Din perspectiva autoarei

Cineva i-a văzut pe Carolline și Ryan cum am căzut peste bord. Acesta a anunțat autoritățile și au fost dați spre urmărire, însă nici urmă de ei.

Tyler era în spital, în stare foarte gravă. Max și Jasmine i-au dat vestea cea tristă iar acesta a făcut infarct. Știm cu toți că Tyler nu ar fi suportat și moartea fiicei sale.

Iată că am ajuns și la finalul acestei cărți și sper că va plăcut! Chiar dacă a fost un final trist!

____________________________________

Vârsta Iubirii - Finalizată
26.04.2017

Vârsta Iubirii - FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum