Astăzi am parte de cele mai frumoase momente din viața mea! Nu îmi vine să cred că mâine e ziua cea mare! Mă voi mărita! Stau în fața oglinzii și mă admir. Doamne, cât am crescut!
Parcă ieri eram acea fată firavă și sensibilă, care se lovea de fiecare lucru ce îl zărea în față. Iar astăzi sunt o femeie puternică și fericită, indiferent de ceea ce se poate întâmpla!
Totul este pregătit! Invitațiile au fost trimise, localul este pregătit și el, doar că rochia mea nu a ajuns încă.
În această seară voi merge la "petrecea burlăcițelor". Jasmine s-a ocupat de toate!
Imi iau rochia din dulap de o culoare roșiatică, tocurile de 10 centimetri de aceeași culoare și mă îndrept spre baie.
După 15 minute ies și îmi caut trusa de machiaje și mă fac frumoasă. Aplic fond de ten și pudră, pe urmă un fard de pleoape nude, îmi fac genele destul de sexy și mă dau cu un ruj roșu aprins. Sunt gata!
Cobor jos unde le zăresc pe mama și Carolline jucându-se. Doamne, și acum mai țin minte! Cât mă mai bătea mama la cap să îi fac nepoți! Ei bine, acum dorința i s-a împlinit.
Tușesc pentru a atrage atenția fetelor mele. Mama vine spre mine și mă îmbrățișează
-Scumpa mea! începe să plângă
-Mamă. Nu plânge!
-Ai crescut așa mare! Țin minte cum te ajutam să mergi în primele tale luni. Erai atât de drăgălașă. Crede-mă! Când o văd pe Carolline te văd pe tine, Allison! Te iubesc scumpo! mă ia iar în brațe
-Și eu te iubesc mamă. Dar acum nu e cazul să plângi în halul ăsta! Nu a murit nimeni! începem să râdem
-Și ce e rău în asta? Mâine fiica mea se mărită!
-Păi în tocmai! Ar trebui să fi cea mai fericită!
-Așa e scumpo! Vezi că de acum trebuie să ajungă fetele!
-Bine.
-Mamii. Unde pleci fără mine? spune Carolline supărată
Am început să râdem de comportamentul ei. Mereu ne face fericiți fetița asta!
-Mami se distrează în seara asta. Trebuie să profit acum, altfel voi sta închisă în casă împreună cu tigăile și cratițele scumpo. Vei înțelege când te vei mărita și tu. începem iar să râdem
Aud un claxon, semn că fetele mele au ajuns.
-Paa mamă. Să aveți grijă! Mă suni dacă e ceva!
-Sigur, scumpa mea! Distracție plăcută!
Ies din casă și intru în mașină.
-Ești gata gagico? întreabă Jasmine
-Normaal! începem să râdem
...
Ajungem în parcare unde coborâm. Ne aflăm în fața celui mai luxos club din oraș. Unde m-au adus fetele astea?
La intrare este un paznic mai în vârstă, foarte serios dar de treabă ce ne dă voie să intrăm.
Ce club de fițe, frate! Aici vin majoritatea tipilor cu bani care cred că pot cumpăra fete pentru o noapte. În fine, nu de asta am venit aici!
Ajungem la o masă care se află în centrul clădirii. Ne așezăm și începem să bârfim.
După 10 minute Jasmine se ridică de la masă și începe să danseze. Fata asta atrage multe priviri, nu glumă! Mă ridic și eu și încep să dansez atât de provocator încât să atrag privirile băieților din tot clubul.
...
După mai bine de jumătate de oră ne așezăm iar la masă pentru a ne trage sufletul. Telefonul începe să vibreze și văd că mama mă apelează. Ies repede afară pentru a o auzi mai bine!
-Da mamă. S-a întâmplat ceva? Carolline e bine?
-Scumpo, trebuie să îți spun ceva!
-Ce? spun eu panicându-mă
-A sosit rochia!
-Serios? De asta m-ai sunat? Am crezut că s-a întâmplat ceva rău!
-Nuu scumpo. Totul este bine. Hai că te las să te distrezi. Paa.
-Pa!
Mă întorc înapoi și o văd pe Jasmine cum dă un pahar de vin roșu peste gât. Îmi dă și mie unul și nu înțeleg de ce aș refuza. Îl iau și îl dau și eu peste gât.
Chiar! Oare ce face burlacul meu în seara asta?
Iată că am postat mai devreme! Nu aveam ce face, așa că am zis să pun next! Cum vi se pare? Vreau păreri!
CITEȘTI
Vârsta Iubirii - FINALIZATĂ
RomansaVol 1: Allison Smith. O fată de 16 ani, sensibilă și timidă, se îndrăgostește de Tyler Posey, tânărul de 18 ani, un asasin de prima clasă. Aflând de secretul lui, aceasta nu renunță la iubirea pentru el, dar este nevoită să suporte consecințele pent...