Intru în camera mamei unde nu am intrat niciodată. Totul arată pustiu. Totuși îi simt prezența.
Mă îndrept spre dulap unde găsesc o mulțime de haine. Erau minunate! Se uită Mia printre ele și se pare că găsește ceva.
-E perfectă! spune ea
-O probez?
-Normal!
După ce mă întorc de la baie Mia rămâne cu gura căscată caând mă vede.
-Cum arăt?
-Minunat! Ai un corp de milioane!
-Pe bune? încep să râd
-Serios vorbesc! Păcat că nu îți pui corpul în evidență! Dacă te-ai îmbrăca așa mai des nu ai mai arăta ca o babă!
Cum să am un corp de milioane? Pur și simplu nu cred. Nu pot nega în legătură cu rochia. E minunată! Stă perfect pe mine.
În dulap mai găsesc o poză cu mama și rochia pe care o purtam. Era perfectă!
Astăzi îmi este extrem de dor de ea!
-Mama ta era super! spune Mia
-Știu. încep să lăcrimez
-Hei. Nu plânge! Va fi bine! mă ia Mia în brațe
Poate că este ea răutăcioasă, dar uneori merită să ai o prietemă ca ea.
...
Se face ora 19:00 Mia trebuie să sosească din clipă în clipă. Aud o masină claxonând în fața casei mele. Era Mia și....Cine e Tipul?
Cobor jos. Bine că tata nu e acasă, altfel îmi putea o tonă de întrebări.
-Hei, Carolline. El e iubitul meu, Andreas.
Mă așteptam la așa ceva din partea ei. Iese cu un băiat pentru o noapte și pe urmă se comportă de parcă nu s-ar fi întâmplat nimic. Ehh, măcar avem cu ce merge!
-Bună, Andreas!
-Bună, Carolline! Încântat!
Pornește motorul și ne îndreptăm spre club. Ajungem acolo în 15 minute.
Nu îmi vine să cred! Unde m-a adus nebuna asta? Pentru ea e normal să fie așa. Lume multă, cupluri dansând sau mai bine zis, viitoare cupluri pentru o noapte.
-Hai să dansăm! zise Mia
-Ok
Când aud o melodie bună încep să mă dezlănțui pe ringul de dans. Mia îmi dă un pahar de bere și îl iau fără vreun refuz. Beau căteva pahare până când încep să amețesc și nu mai sunt eu!
La o masă zăresc un băiat chipeș înconjurat de mai mulți băieți. Hmm...mi-a atras atenția! Oare cine e?
CITEȘTI
Vârsta Iubirii - FINALIZATĂ
Storie d'amoreVol 1: Allison Smith. O fată de 16 ani, sensibilă și timidă, se îndrăgostește de Tyler Posey, tânărul de 18 ani, un asasin de prima clasă. Aflând de secretul lui, aceasta nu renunță la iubirea pentru el, dar este nevoită să suporte consecințele pent...