7.rész: Naplók és Tettek

28 2 0
                                    

,,... A könyvek felé vettem az irányom.

Vajon a nagyi mit olvasott? Meg kell tudnom, hogy hogyan ébredhetnék fel mihamarabb! De hol kezdjem?
Talán ez a könyv... Alvilág Ura, és a Monrose vér. "

+++++++++

Ahogy végig néztem a könyvek gerinceit, megláttam ezt a címet... Alvilág Ura, és a Monrose vér.
Mi a fene? Egyből levettem, és bogarászni kezdtem.
Első oldalon ez szerepelt:

,,Az Alvilág Ura, és Annabella Clarissa Monrose, az első Rose hercegnő "

Ahogy elolvastam a nyitó oldalt, fogtam neki is.

,,Réges-régen mikor még ember s állat még nem volt e világon, az istenek élték e földet.
Nem volt sem rossz, sem jó. Addig amíg a Mennyekben háború nem kezdett dúlni. Ennek oka az Onikarukum volt. Hatalmas erejét e teremtménynek gonosz szándék vezérelte.
A Kígyó, a Holló és a Róka szellem mind harcba szálltak vele. Egy lány, ki isten és az első ember vérét hordozza, legyen neve Annabella Clarissa Monrose.
E lány segítségét ajánlotta három istennek. A többi isten azzal segítette az Onikarukum legyőzését, hogy a lányt elláták öt szent tárggyal.
Egy Tükörrel, Csengettyűvel, Gyűrűvel, Karpereccel és egy ősi Karddal.
E öt tárgy ereje olyan hatalommal bírt, hogy legyőzték a gonoszt, de nem véglegesen.
Egyszer majd ez az erő életre fog kélni, és akkor legyen élő vagy élettelen, de annak nincs menekvés. Állítólag e gonosz teremtménynek egy utódja volt, kit az istenek Oni-nak, démonnak neveztek el.
Mennyek háborúja után az Onikarukum utódja nyomtalanul eltűnt.
Egy hatalmas, és sötét isten, ki neve az Alvilág Ura, e háború után hátat fordított a Mennynek.
A többi istenség megharagudott az Alvilág Urára. Háborút indítottak, amibe szintén ott volt Annabella Clarissa Monrose... "

Nem értem. Mi történt? Valamennyit már eddig is tudtam, de olyan mintha valami kimaradt volna. Annabella az aki az álmaimban szokott hozzám beszélni. Ebben biztos vagyok, de akkor ki lehet az ismeretlen férfi hang?
Túl sok még mindig a kérdés.
Becsuktam, és arra gondoltam, hogy majd még folytatom. Félre raktam. Vettem le a következő könyvet.

,,Monrose-ok naplója "

Na, erre is felfigyeltem. Tudtam, hogy nem Annabella írhatott ebbe könyve, hiszen a történet nagyon régről szólt, de azért még reménykedni szabad. Leültem egy fotelba, ölembe vettem a vastag, enyhén rongyos könyvet és olvasni kezdtem.
Első oldal.

,,Bethany Gwendolyn Monrose
Kr.e. 1436. Ősze.
Már nagyon régóta érzem, hogy az én helyem máshol van. A sorsom nem itt van. Valahol máshol.
Egyre nehezebb. Egyedül a dédnagymamám az aki, meg segíthet. El kell hozzá mennem. Válaszokat akarok.
Paul már egy ideje tervezi, hogy családot alapítunk, de úgy érzem, nem most van itt az ideje.

1438. Nyara.
Most két éve, hogy a dédnagymamám eltávozott az élő sorából. Miután beszéltem vele három hónap múlva meg halt.
Mintha csak azt várta volna, hogy felkeressem. Hogy rájöjjek más sorsom van nekem. Mikor ott jártam azt mondta, hogy ne aggódjak, mert még nincs itt az ideje. De minek nincs még itt az ideje? Nem is értettem, de miután elmondta, ami szerinte válasz, és meghalt, született egy gyönyörű kislány. Haja vörös, mint a rózsa, és zöld szemét Paul-tól örökölte.
Tényleg hittem a nagyinak, hogy a sors kifürkészhető és lehet boldog. Akármit is akart tudatni azzal, hogy még van időm, megnyugtatott.
Most két éves a kicsi. Neve Kathrine Crown Monrose lett.

Skarlátvörös ébredésWhere stories live. Discover now