Új könyvem: Lélegezni kerekeken

10 1 2
                                    

Sziasztok drágák ❤🌹
Már egy ideje bele-bele kezdtem új könyvekbe, de nem mindig haladtam velük. Mostanában kezdtem el ezt. Nem tudom, honnan csak úgy kipattant a fejemből.
Én magam még nem olvastam efféle könyvet és remélem lesz is belőle valami. Nagyon szeretném.
A magam kis fejemben már kirajzolódott a sztori. Utána is olvastam ennek az új életmódnak. Nem akartam valami elfuserált történetet írni, aminek semmi valóság alapja nincsen.
Ha jól emlékszem egy család apáról kaptam az ihletett. Nem magyar. Egy cikket olvastam amit megláttam a facen. Mozgás sérült lett, de ennek ellenére boldogan éli feleségével és két kisfiával, ráadásul úton van a harmadik is mióta kerekesszékbe kényszerült.

De nekem ez adott ihlettet. Valahogy szeretném veletek is megosztani ezt a néhányunknak ismeretlen életet. Ez most nem fantasy, de a következő könyv amit publikálni fogok (valamikor) az lesz.

Remélem, hogy tetszeni fog nektek.

Egy végzetes baleset

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Egy végzetes baleset. Egy család. Egy túlélő.

Grace Gilbert egy 16 éves fiatal lány, aki gondtalanul élte a maga kis életét. Mindene meg volt, amire csak vágyott. Csodálatos szülei és fantasztikus testvérei. Éppen, csak elkezdte a középiskolát, máris történik vele egy olyan dolog, mely teljesen felfordítja az életét. Vajon képes lesz a következményekkel együtt élni? Megtalálja magát a világban? Megtalálja azt a személyt, aki visszahozza régi, elfeledett énjét?
Vajon újra tud fellélegezni?

Aiden Anderson egy tipikus rossz fiú, akinek egy mosolyától a lányok sóhajtozva álmodnak napokat a nevét suttogva. 18 évesen még mindig nem tudja mihez is kezdjen a zűrös életével. A családjában ő a fekete bárány. Semmi mást nem akar jobban, mint elhagyni őket. Élete teendői rangsora: 1. minimum kettes érettségi; 2. elhagyni a szülői házat; 3. albérletben ki találni az életet.
Ám egy dologgal még ő sem számolt.

Két fiatal. Két külön élet..... Következmények.

Mit teszünk, ha az életünk többé már nem is a mi életünk? Vajon, hogyan folytatjuk tovább? Maradunk és magunkba roskadva hagyjuk az életet elszaladni magunk mellett, vagy tovább haladunk és az élettel együtt tesszük meg a lépéseket?

Remélem, hogy tetszeni fog nektek. ❤ Jó olvasást ;)

Nos, ez volt a borítója és a fülszövege. Remélem, hogy tetszeni fog. Nek ígérem, de megpróbálok a napokban több részt is kirakni. :)

Sziasztok 😘

Skarlátvörös ébredésOnde histórias criam vida. Descubra agora