TANITIM

16.1K 388 30
                                    

NİSA'NIN AĞZINDAN

Of yine okul yeminle iyice daraldım şu okuldan ya zaten okulu kim icat ettiyse onun Allah bin belasını versin.Bu ne ya sütçü beygiri gibi git gel git gel iyice daraldım yeter be ağabey.

Ş-şey kusura bakmayın biraz abarttım galiba ben Nisa Dinç.Lise 3 yeni geçtim ve Sakarya'da yaşıyorum.Aslında pek insanlarla aram olmazdı eskiden hani vardır ya her sınıfta kız herkese atarlanır ki biri laf çevirsin de kafayı koyayım kafası vardır ya he işte o bendim ta ki hayatıma o girene kadar.Hani var ya biri hayatınızdan gider sizi değiştirir ama bu değişim kötü yönde olur.

Herşeye saldırırsın biri bir yanlış yapsında ondan sinirimi çıkarayım dersin.Bende öyledim hayatımdan en değerli olan annem çıktıktan sonra çok değişmişti.Artık o sakin Nisa gitmiş.Yerine kavga ederek kendini rahatlatan Nisa gelmişti.Hayat çok garip dimi sizi çok kolay istediği yere çekebiliyor.Sizi kolunuzdan tutup rüzgarda savrulan yaprak misali savurabiliyor işte hayat biz insanları.Ama önemli olan gidenle yıkılığın gibi gelenle dim dik ayakta durabilmekti ve ben bunu onla başardım...

SERHAT AKINCI

Aslında fazla lafı uzatmaya gerek yok.Yani belki onca buraya güzel sözler yazabilirim buraya ama sadece şu sözcükler beni anlatmaya bence yeter.Ben pek fazla konuşmayı sevmeyen ama yeri gelince konuşacaklarını da esirgeyemeyen biriyim. Sakarya'da kendi haliyle yaşayan okulda doğru sözlülüğümle sevilen biriyim. Okulda olur ya böyle pek birilerini umursamayan pek gülmeyi sevmeyen insanlarla pek muhattap olmayı sevmeyen işte o benim.

Eskiden gülmeyi hiç sevmeyen hep somurtan ağır ve sakin tavırlarda takılan biriydim.Ta ki o kız benim hayatıma girene kadar.O hayatıma girmeden önce tek okulda sevdiğim kardeşim dediğim insanları korurken şimdi ise resmen onun koruyucusu olmayı seçmiştim.Bu yeni gelen kız beni baştan aşağı bir değişime sokmuştu.Resmen eski Serhat Akıncı gitmiş yerine psikopat ama sadece ona zarar geldiğinde psikopat olan biri gelmişti artık.

Ta ki okulda ilk geldiğimden beri düşmanım olan Kerem bu beni değiştiren kıza musallat olana kadar.Bir söz vardır."Bir adam bir kadını sahipleniyorsa o onundur ve o kadın ona aittir.Yani;

"SEN BANA AİTSİN"

ESMER BELAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin