Robert

413 20 2
                                    

Robert'ın sesini kulağımda duyuyordum.

Hadi koca oğlan. Daha hızlı yürüyemez misin?

Kafamı çevirdiğimde Robert'ın bana sırıtarak baktığını farkettim. Kapalı kaldığım yerde daha büyük gözüküyordu ama şu an en fazla.. 18 gibiydi.

"Doğru tahmin. 18 yaşındayım."

"Düşüncelerimi dinlemen çok kabaca."

"Senin de şu güzel özelliklerini kullanmama ısrarın çok saçma. Koşarak gelebilirdin ama yürümeyi tercih ediyorsun. Kızın yanındayken kendini çok iyi tuttun. Olağanüstü bir başarı. Böyle devam et."

"Davranışlarımı mı değerlendiriyorsun Robert?"

"Tabiiki de. Bazıları değiştiklerinde kudurmuş gibi olur. Sürekli birilerine saldırırlar ama sen aksine çok iyiydin."

"Beni neden çağırdın?"

"Daniel'la konuşmalısın."

Daniel. Onunla çok yakındım. Neredeyse tüm sırlarımı bilir ve çok da komik biriydi. Kaybolduğumda yıkılmış olmalıydı. Çünkü eğer o kaybolsaydı, ben kafayı yerdim.

"Neden?"

"Özlemini gidermiş olursun."

"Yalan söyleme Robert. Sen benim aklımı okuyabilirsin ve bu benim seninkini okuyamayacağım anlamına gelmiyor. Daniel'dan ne istiyorsun?"

"Bizimle ilgili neler bildiğini öğrenmelisin. Gerekirse bize yardım da edecek. Ama birşey çaktırma."

"Daniel'ı bu işe bulaştırma."

"Sen o köhne yerde eğitimine devam ederken o herşeyi öğrenmiş olabilir Tyler. Sakın onu benden kaçırmaya çalışma. Zararlı çıkan sen olursun."

Yara İziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin