Esrarengiz adlı yeni hikayeme de bakarsanız sevinirim.Seveceğinizi umuyorum iyi okumalar.
Gözlerimi kapattım.Bu duruma daha fazla katlanamazdım.Bir vampir tarafından tecavüze uğrayacaktım.Hayatım bana hep tek düze gelmiştir ve hep şikayet etmişimdir.Hep farklı şeyler peşinde oldum ama böylesini beklemiyordum.Bu benim cezamdı işte.İsyanlarımın cezasını bu şekilde çekecektim.Keşke Kayra beni kurtarmasaydı.
‘’Asıl benim sana yapacaklarımı kimse unutmuyacak.’’
Kayranın sesi.Beynimin bana bir oyunumu bilemediğim için gözlerimi açtık.Kayra kapıdaydı.Nasıl olduğunu anlamadığım bir zaman diliminde üstümden adamı almış ve duvara yapıştırmıştı.Gözlerinden ateş saçıyordu.Adamda sırıtıyordu.doğrulup yataktan kalktım.Adam Kayranın elindeydi ama yinede arama yatağı aldım duvara geçtim.
‘’Kız ikimizede yeter dostum.’’dedi.
‘’Yetmez.’’
Ne demek yetmez.Şuan Kayranın ona vurması gerekirdi.Ne demek yetmez!
‘’Beni bırakmazsan pişman olursun.Büyükler kızı istiyorlar.’’
‘’O bana ait.’’
‘’O sadece bir et parçası okadar.’’
Adam dişlerini Kayranın eline geçirdi.Vampirden kan akar mı? Evet akar.Elindeki yaraya bakmaya dayanamadım.Kayraya baktım sanki bir şey olmamış gibi bakıyordu.iki eliyle adamın boynunu tuttu.Adam yalvarıcakmıydı yoksa ağzından çıkan K harfi başka bir şey miydi bunu beklide hiçbir zaman bilemeyecektik.Kayra adamın boynunu çiçeği sapından koparır gibi kopardı.Bağlı ellerimle ağzımı kapattım.Çığlıklarımı yutuyordum.Bunu nasıl yapabilmişti.Adam hak etmişti ama bukadar çabuk,sakin ve her gün yaptığı doğal bir şeymiş gibi nasıl yapabilmişti.Adamın bedeni yere yığıldı.Kayra bana döndü.Tişortu dışarıdan gelen kanlı haliyleydi.Adamdan çıkan kandan nasıl kurtulmuştu.Kafayı yiyorum galiba.Kayranın suratı düzeldi.Bana doğru gelirken endişeli gibi bakıyordu.İlk defa surat ifadesi tam yerindeydi.
‘’Nisa geçti.Benden kaçma buna mecburdum.’’dedi
Kaçmak? Farkında olmadan geri geri gidiyormuşum.Duvara değmemle durmam bir oldu.Bir kaç haftadır.Birden vampir arasına girdim,kaçırıldım,neredeyse tecavüze uğrayacaktım –hem de bir vampir tarafından- ve şuan Kayradan kaçıyordum bu bedenimin tepkisi olsa da öyleydi.Artık dayanamadım.Ağlamaya başladım.Kayranın boynuna sarıldım.Ben ona sarılırken şaşkındı.Ve başka neler düşünüyordu acaba.İlk defa bir vampire sarılıyordum.Bir vampirden kaçıp başka bir vampire sarılmıştım.İyi vampire! Boyu uzun olduğu için parmaklarımın ucunda duruyordum bu zordu ama o belimden tutunca zorlukta uçup gitmiş oldu.Alnım boynuna değiyordu.Teni yumuşaktı.Vampirler taş gibi olmuyormuş bunu da öğrenmiş oldum.Kokusu güzeldi.Sabun gibi erkeksi bir kokusu vardı.Ve vampirlerde kokardı işte.Belimdeki eli bazen beni sıkıyordu.Belki de gücünü kullanma sorunu vardı.
‘’Kendine geldiysen eğer bana sarılmayı bırakırmısın.Ben bir vampirim ve kanının kokusu şuan beni zorluyor.’’
Ah evet sıkmasının sebebi buydu işte.boynunu bıraktım.Artık buradan çıkmalıydık hem utanıyordum hemde buraya katlanamıyordum.ipimi bileklerimden kopardı.Elimi tutup kapıya yönlendirdi beni.Arabaya bindik.Onca şeyden sonra teşekkür etmeliydim.
‘’Teşekkür ederim.Sen olmasan..’’
‘’Görevim.’’
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert ve Seksi
Teen Fiction©Tüm telif hakları saklıdır. +18 bölümler vardır.Rahatsız olacaksanız okumayın. Sert,seksi ve yırtıcı bir hikayeye hazırsanız başlayın. Nisa...Romanlarda okuduğu vampirlerin gerçek olduğunu ve onu istediklerini nereden bile bilirdi ki? Yağmur..Nisan...