27.Biraz kırgın çokça mutlu..

30.8K 390 33
                                    

Gözlerimi açtığımda kendimi odamda buldum.Bu sefer Kayranın kollarındaydım ve mutluydum.Uyandığımı anlamış olacakki beni kendine daha çok çekti ve sarıldı.Gece boyunca yanımda öylece yatmak onu sıkmıyordu ve bu güzeldi.Başımı kaldırıp yüzüne baktım ve odayı az da olsa aydınlatan ayın ışığında yüzünü görmeye çalıştım.İkimizde çıplaktık.Elimi göğsüne götürüp parmağımla oynamaya başladım ve okşamalarımı yavaş yavaş göbeğine doğru götürdüm.Daha aşağıya gidecekken elini elimin üstüne koyup beni durdurdu.

‘’Bugün seni yeterince yordum.’’

Beni durdurması hoşuma gitmediği için kaşlarımı çattım.Evet beni yormuştu fakat şuan olacak yorgunluğu seve seve kabul ediyordum.Elimi elinin içinden çekip kalktım ve üstüne oturdum.Elleri alıp elimle kavradım ve başının yanına koyup yüzüne eğildim.

‘’Yorulmak istiyorum.’’

‘’Bu gece olmaz.’’

‘’Ağzından çıkan kelimeler altımda ki sertliğinle uyuşmuyor ama.’’

Gözlerimi gözlerinden çekmeden kendimi yavaşça sertliğine sürtmeye başladım.Ona sadece değmekle bile bedenim harekete geçiyordu.Dudaklarına eğilip öpmeye başladım.Kısa sürede karşılık vermişti fakat elleri öylece duruyordu.Üstünde biraz doğruldum ve organını tutup üstüne yerleştim.Dudağımı emmeye başladığında dudaklarımı çekip doğruldum.Bana meydan okuyordu bende ona.Eninde sonunda ellerini üstüme getirecekti ve beni yatağa yatıracaktı.Aklımdan geçenleri okumuş gibi sırıttı.Henüz sadece başı içimdeydi ve onu delirtmek istiyordum böylece istememk neymiş görecekti.Bir elimle organı tutup kendime sürtmeye başladım ve bunu yaparken işaret parmağımı ağzıma sokup emdim ve boynum aşağıya doğru yavaşça sürtüp göğsüme kadar getirdim.İlk defa kendimi elleyip zevk verecektim ve zevk alacaktım.Gözlerimi gözlerinden ayırmadan ve organını kendime sürtmeye devam ederek ıslak parmağımla göğsümün çevrisinde döndürüp ucuna kadar getirdi ve parmağımla ucuyla oynadıktan sonra göğsümü avcuma alıp sıkmaya başladım.Gözlerini gözlerimden ayırıp göğsüme bakmaya başladı.Üstüne doğru eğilip göğüs ucumun ağzına değmesini sağladığımda dilini çıkardı ve kendimi hemen geri çektim.

‘’Yeter artık.’’

Bu pes ettiği anlamına geliyordu ve ben kazanmıştım.Biraz daha dursaydı dayanamayan ben olacaktım.Hemen içime almaktansa biraz daha oynamayı tercih ettim.Elimdeki organını sıvazladım ve güldüm.

‘’Hmm bence böyle güzel.Hem bu gece olmaz diyen sendin.’’

‘’Sen..’’

Çok iyi tahmn ettiğim şeyi yapıp beni yatağa yatırdı ve bir eliyle dudaklarımı kapatıp diğeriyle belimi tutarak hızlıca içime girdi.Çığlığım elinin altında yok olurken hızlıca içime girip çıkmayı sürdürdü.Ağzımı kapatması iyi olmuştu yoksa evin içinde yankılanacaktı.tırnaklarımı omzuna geçirip devam etmesini sağlamak için kalçamla ona ayak uydurmaya çalıştım.elini ağzımdan çekip üstümden kalktı ve beni sertçe yatağa çevirip elleriyle belimi tutup kalçamı kaldırdı ve içime girdi.Ellerimle yastığı tutup sıktım ve dişlerimle ısırıp çığlıklarımı bastırmaya çalıştım.Gerçekten çok yorulmuştum ve bitmesini istemiyordum.Tekrar vücudumu çevirip içime girdi ve daha yavaş hareket etmeye başladı  ve elleriyle göğsümü okşadı ve içime boşaldı.Başımı arkaya atıp dudağımı ısırdım ve o beni kendine çekerken ve yanıma yatarken kafamı göğsüne koyup gözlerimi kapattım.

Gözlerimi açtığımda gece yaşadıklarımın etkisindeydim ve ne ara uyuduğumu anlayamamıştım.Kayra yanımda yoktu yataktan kalkıp üstümü giydim, yüzümü yıkadım ve salona geçtim.Hepsi salonda oturuyorlardı.

Sert ve SeksiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin