Sevgili canlarım zorda olsa yeni bölümü şuan yazdım ve yayımlıyorum umarım beğenirsiniz zor koşullarda bozuk bir klavyeyle yazdım hatalarım için şimdiden özür dilerim .Bu sefer multı koyamıyorum daha sonra koyucam ınsallah bilgisayarım hemen düzelir dua edin.İyi okumalar :)
''Nisaaa hadi kalk artık bugün uzun ve yorucu bır gün olacak.''
Yağmurun beynimin derinliklerinden gelen ve susmayan sesi beni uykumdan zorla ayırmaya çalışıyordu.Gözlerimi acmaya kesinlikle niyetim yoktu.Uykunun teki olabilirdim fakat bu pek de hatta hiç umrumda değildi.Şuam tek isteğim uyumaktı.
''Hadi ama alışveriş yapıcaz.Seni taş gıbı bir hatun yapmalıyız.Kalk artık.''
Hâlâ direniyordum.Bugün yapacağımız partı Minaya karşı bir savaş partisiydi ve bu partiye benden çok Yağmur odaklanmıştı.Yağmurun sesinden biraz olsun uzaklaşmak için son bir çabayla ona arkamı döndüm.Bu son çabam perdelerin açılmasıyla yüzüme vuran ışıkla son buldu.Sırtımı Yağmura dönmekle hata etmiştim.Bu hareketim Yağmurdan kaçarken doluya hatta benim kanatimce güneşe tutlmaktı.En sonun da gözümü açıp saate baktım öğlene az kalmıştı.
''Sonunda uyandın.Kahvaltı hazır hadi gel.''
Yataktan çıkıp banyoya geçtim.Yüzümü yıkayıp kendime gelmeye çalıştım.aklıma gece Kayranın alttaki malum oda ile ilgili söyledikleri geldi.O laflar her zamanki gibi lafta kalacaktı.Boşuna heyecanlanmama gerek yoktu bunu biliyordum.Sırtımıda acıdan eser yoktu ve bu bana yaralarımı uutturmuştu.O acıyı ve yaşananları unutmak enteresandı ama güzeldi.Hebüz yaralarımı görememiştim.Tişortumu çıkarıp aynada sırtımı görmeye çalıştım.TEk bir yara izi bile yoktu.Klausun verdiği kan işe yaramıştı.Bu beni şaşırtmıştı.Yaşadığım onca şeyden sonra hala şaşırabilyordum.Tişortumu giyip mutfağa gittim.Yağmur masada beni bekliyordu.
''Sonunda geldin.Hadi otur.''
''Alışveriş yapasım yok.''
''Sen delimisn?O partide Mina olacak senle ne konuşmuştuk.''
''Tamam tamam.Yaralarım geçmiş.''
^'Bence şaşırmaya gerek yok.
Doğru söylüyordu.İkimizde güldük.Her zamanli gibi açtım ve hızlı yiyordum.
''Kayra nerde?''
''Robertla aşağıdalar.Senin yanından uzaklaştırmasaydım o yataktan hiç çıkamazdın.''
''Hiç ilgisi yok.Uykum olduğu çm kalkmıyorum.''
''Tabi tabi.''
Beni utandırıyordu ve bu konu uzun sürebilirdi.Onla Robert ne yapıyorlardı kim blir ve bunu kullanabilirdm ama yapmadım.
''Neyse ben yemicem.''
''Bende.Giyinlim çıkarız hemen.
Odama gidip ne giyeceğimi düşünmeye başladım.En rahat olan giysi ve ayakkabıya ıhtiyacım vardı.Bu da kot,tişort ve sandaletten oluşan üçlüydü.Yağmurla alışveriş fazlasıyla yorucu olacaktı.Yağmur henüz hazırlanırken salona indim ve Kayranın yanına oturdum.Bana sarıldı ve kendine yasladı.Alışveriş onlar içinde zor olacaktı.Beklemek bizim vampirlerimizide sıkardı.
''Beyler sizinle aynı fikirdeyim.Alısveriş özellikle Yağmurlaysa gerçekten sıkıcı ve yorucudur.''
''Bence deği.Yağmurla oldukta sonra her şey güzel.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert ve Seksi
Teen Fiction©Tüm telif hakları saklıdır. +18 bölümler vardır.Rahatsız olacaksanız okumayın. Sert,seksi ve yırtıcı bir hikayeye hazırsanız başlayın. Nisa...Romanlarda okuduğu vampirlerin gerçek olduğunu ve onu istediklerini nereden bile bilirdi ki? Yağmur..Nisan...