Esrarengiz adlı yeni hikayeme de bakarsanız sevinirim.Seveceğinizi umuyorum iyi okumalar.
Umarım beğenirsiniz.Temaslar ve cinsellik artacak fakat siz ne düşünüyorsunuz merak ediyorum artsın mı artmasınmı? Yorum ve beğeni için teşekkürler.
Uyandığımda Kayra yanımda yoktu.Bunun için memnundum çünkü dün geceki yaptıklarımdan sonra utanıyordum.Bir fahişe gibi davranmıştım.Aslında sadece aşıktım ve ona yakın olupta bir o kadar da uzak olmak beni yiyip bitiriyordu ve bedenimi etki altına alan çekiciliğinden kurtulamıyordum.Kurtulmakta istemiyordum gerçi.
Ruhu gibi bedeni harikaydı.Vücudunun her santimi muhteşemdi ve o her santim bana aitti.Kendime fazla güveniyor olabilirim fakat onsuz bir hayat düşünemiyorum.İlk defa birine kendimi kaptırdım ve ilk defa dün gece yaptıklarımı yaptım.Benimle sevişmesi için ona resmen yalvarmıştım ve şuanda hem utanıyor hem de hala istiyordum.Dudaklarının ve elleri hala üstümde geziniyor gibiydi.Bu beni gülümsetti.Neden mutluluğum kısa sürmek zorundaydı ve bunun sebebi Mina olmak zorundaydı ki? Klaus bizi denize davet etmişti ve gitmek zorundaydım.Minaya katlanmaktan nefret ediyordum fakat buna mecburdum.
‘’Nisa,Kayra sana deli gibi aşık ve sen harikasın şimdi hemen kalk ve hazırlıklara başla.Minadan çooook güzel olmalısın.’’
İç sesim muhteşemdi.Bu cümleyi birkaç defa tekrarlayıp yatakta doğruldum ve saate baktım.Saat henüz onbire geliyordu.Ayna kendimi görünce afalladım çünkü saçlarım kabarmıştı berbat bir haldeydim.Gece sadece kilodmlayken şuan üstümde gecelikte vardı.Kayra giydirmiş olmalıydı.Şuan nerdeydi kim bilir.Benim sert ve seksi vampirim şuan bir yerlerde besleniyor olabilirdi.
Yataktan kalktım ve kendime gelmeye çalıştım.En iyisi hemen duşa girmek olacaktı.Tam kapıya gidecekken kapı açıldı ve içeri Kayra girdi.Bu berbat halimi görmesini istemediğimden kısa geceliğimin eteğini tuttum ve yüzüme çektim.Bu yaptığım şey göğüslerime kadar her yerimin açılmasına sebep olmuştu ama umursamıyordum.
‘’Kayra çıkarmısın berbat haldeyim.’’
Kayranın ellerini belimde hissettim ve bu bedenimin yanmasına sebep oldu.
‘’ımm bence muhteşemsin.Yüzünü görmek istiyorum.’’
‘’Kayra lütfen.Gerçekten berbat görünüyorum.’’
Kayra çelimsiz ellerimden geceliği tuttu ve yüzümü açtı.İğrenerek bakmasını bekliyordum fakat gülümsüyordu.Gülümsemesi bir anda gitti ve sert bakmaya başladı.Bu sertlik ürkütücüydü.Üstüme yürümeye başladığında istemedende olsa geri geri gitmeye başladım.Acıkmış olabilirmiydi,belkide beni yemek istiyordu.Ne olduğunu bile anlamadan beni kalçalarımdan tuttu ve kucağına aldı.
‘’Bir daha bana karşı gelme sakın.’’
Şuan korkmam gerekirdi ama içten içe gülüyordum.Bu laf beni kışkırtmıştı.Aklıma gelen şeyi yapmak istiyordum.Mümkün olduğu kadar tatlı olmaya çalışarak yüzüne baktım.
‘’Beni indirir misin ?’’
Beni yere indirdiğinde bu kadar kolay olacağını beklemiyordum.
‘’Seni seviyorum ama tabiî ki dinlemicem.’’
Dedim ve tüm gücümle odadan koşarak çıktım.Bu yaptığıma çok şaşırdığı suratından belliydi.Merdivenlerden koşarak indim ve vazoyu çekip gizli odaya girdim.Amacım onu kışkırtmaktı.Kaçışımın sonu yoktu.İçeri girdiğimde etraftaki silahlar dikkatimi çekti.Kitaplardan okuduğum klasik tahta kazıklar bile vardı.İlerde bir kapı daha vardı.Kapıyı açtığımda gördüklerim karşısında şok oldum.Bu oda adete bir seks odasıydı.Siyah ve kırmızı döşenmiş bir odaydı kırbaçtan anlam veremediğim her türlü alet vardı.Odanın ortasında yuvarlak oldukça büyük bir yatak vardı.Kayranın bilmediğim bir yanıyla karşılaşmıştım.Onu çok iyi tanıdığımı sanıyordum.Kapı açılınca oraya döndüm ve beklediğim gibi Kayranın sinirli yüzüyle karşılaştım.Bu beklediğim bir şeydi fakat eline kırbaç alıp üzerime gelmesini kesinlikle beklemiyordum.Kafamdaki düşünceler şuan yaşadıklarımın önüne geçiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert ve Seksi
Genç Kurgu©Tüm telif hakları saklıdır. +18 bölümler vardır.Rahatsız olacaksanız okumayın. Sert,seksi ve yırtıcı bir hikayeye hazırsanız başlayın. Nisa...Romanlarda okuduğu vampirlerin gerçek olduğunu ve onu istediklerini nereden bile bilirdi ki? Yağmur..Nisan...