Esrarengiz adlı hıkayemede bakmayı unutmayın.Desteğinizi bekliyorum seveceğinizi umuyorum:)
''Nisa uyan.Hadi kalk artık.''
Gözlerimi henüz açmak istemiyordum.Bu sefer beni uyandırmak isteyen Karya oldu.Israrla uyanmamı istiyordu.Gözlerimi zorlada olsa araladığımda henüz güneşin yeni doğduğunu cama yansıyan ışığından anlayabiliyordum.Sabah sabah neden kalkmamı istediğini sormak için yüzüne baktığımda gözlerindeki endişeyi gördüm.Yüzünde hiçbir ifade belirmeyen zamanlar çok oluyordu.Suratına bakıp düşündüğünü anlamak çoğu zaman imkansızdı şimdi ise her ne olduysa çok fazla endişelendiği açıkça belli oluyordu.Henüz bir şey söylememesine rağmen sadece suratındaki ifade uykumun kaçmasına sebep olmuştu.
''Ne oldu?''
''Hemen bir kaç parça eşyanı al bavulun yerde.Hemen hazırlan vakit kaybetmeden çıkmamız gerekiyor.''
Sorduğum sorunun cevabını beklerken beni telaşlandıran şeyler söyledi.Kalkmak için doğrulduğunda kolunu tuttum.Kendimi sersem gibi hissediyordum ve gerçekten neler olduğu hakkında en ufacık bir fikrim bile yoktu.Rüya görmüş olabilirmiyim diye düşünmeye başladım.
''Ne oldu? Neden toparlanmamı istiyorsun?''
Artık bir şey söylemeliydi yoksa her an bağırabilirdim.Bakışlarına dayanamıyordum her an ağlayacakmış gibi bakıyordu ya da ben öyle sanıyordum.Yatakta doğrulup oturdum.Çıplaklığımı umursamıyordum önemli olan şuan söyleyecekleriydi.Yanaklarımdan tutup beni sertçe öptü.
''Seni isteyenler Klaus'un evine gelip ona saldırmışlar.Hemen İtalyaya gitmeliyiz.''
Söylediklerini idrak etmeye çalışıp bir süre bekledim.Artık beni almak için beklemeyeceklerdi yani ve biz onlardan kaçmak için İtalyaya gidecektik.
''Ama ailem..''
''Onlara bir şey olmayacak koruyorlar merak etme.Seni aradıkları yok zaten önemli olan sensin.Şimdi hazırlan.''
''Yağmur?''
''O da gelecek sevgilim.''
''Kaçta gidicez peki.''
''Bir saatimiz var.''
Yataktan kalktığımda arkamdan bana sarılıp ellerini belime doladı ve başını omzuma koydu.
''Ne olursa olsun seni korucam ve bu kötü günler son bulacak.TEk surat astığın zaman beni içinde daha çok istediğin zaman olacak.''
Söyledikleri hem güzeldi hem de komik.Şuan bile her şeyi boşverip delice sevişe bilirdik.Yüzümü ona dönüp sarıldım ve öpüşmeye başladık.Beni her zaman koruyacağını biliyordum.Ben üstümü giyerken o odadan çıkmıştı.Kotumu ve tişortumu giyip eşyalarıma bavula doldurdum ve odadan çıktım.Yağmur odasındaydı ve eşyalarını topluyordu.Benim yüzümden o da tehlikedeydi.
''Özürdilerim.''
Yağmur sesimi duyup kafasını kaldırdı.SÖylediğim şeye şaşırmışa benziyordu.
''Neden özürdiliyorsun Nisa?.''
''Senide peşimden sürüklüyorum,tehlikeye soktum.''
Yağmur ağzına kadar doldurduğu bavulunu bırakıp yanıma geldi ve bana sarıldı.
''Biz arkadaşız Nisa tabıkı yanında olucam.Hem sen merak etme biz ne badireler atlattık vampirde neymiş.Bavulu kapatabilirsem kendimi şanslı sayarım bavulda neymiş.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert ve Seksi
Teen Fiction©Tüm telif hakları saklıdır. +18 bölümler vardır.Rahatsız olacaksanız okumayın. Sert,seksi ve yırtıcı bir hikayeye hazırsanız başlayın. Nisa...Romanlarda okuduğu vampirlerin gerçek olduğunu ve onu istediklerini nereden bile bilirdi ki? Yağmur..Nisan...