15.Kaçan kovalanır..

26.2K 521 17
                                    

 

Uyandığımda her şeyin bir rüya olmasını diledim.Kayranın bana kızmasının,beni dinlememesinin,o sert bakışlarının rüya olmasını diledim.Ama rüya değildi.Yatağın üstünde öylece uyumuştum.Sabah olmuştu ve yalnızdım.Kayranın zaman geçince sinirlerinin yatışacağını ve pişman olup yanıma geleceğini düşünmüştüm ama gelmemişti.Aynada kendimi görüyordum.Gözlerim şişmiş ve kızarmıştı.Elimse biraz acıyordu.Sert yanını bana da göstermişti ve eski halimize nasıl dönecektik bilemiyorum.Onu kandırdığımı düşünmesine hala inanamıyordum.Ben ilk defa onu öpmüştüm.Utanmıştım,mutlu olmuştum.Yağmur eğer Rüzgarı aramasaydı bütün bunlar olmayacaktı.Ama yinede ona kızmıyorum.Kayranın ani tepkisi ve inanmaması canımı sıkıyor.

Gözlerimi tavana dikip iki saat öylece durdum.Tam iki saat…Üzüldüğümde bunu sıkça yapardım.Saatlerce tavana bakar ve düşünürdüm.Bazen düşünmez sadece öylece dururdum.Hiçbir şey yapasım gelmiyordu.Kapı açıldı ve Kayra geldi.Doğruldum,bir şey söylemesini bekledim.Bakışları sertti.Yağmur arkasında durmuş ve Kayranın vücudunun kapladığı kapıdan bana bakmaya çalışıyordu.Bu zor olduğu için Kayranın omzundan bakmaya çalıştı.

‘’Kalk kahvaltını yap.Klaus bizi bekliyor.’’

Kayra emrini verip gitti ve Yağmur asık suratla yanıma geldi.Bütün bunlar onun yüzünden olduğu için mahcuptu.Biraz kıvranması iyi olacaktı.Bir daha düşünerek bir şey yapardı.

‘’Özür dilerim.Özrüm bir şeyi değiştirmez biliyorum ama böyle olacağını düşünemedim.Tamam Rüzgarın nasıl biri olduğunu seni çok zorladığını biliyorum ama düşünemedim işte.Yaptığım hataydı ama bir daha olmucak bir daha..’’

‘’Yağmur başım ağrıyor ve nefes al biraz.Bana öyle bakma seni affediyorum.’’

Yağmur bana sarıldı ve öpmeye başladı.

‘’Dünden beri hiçbir şey yemedin hadi sana bir şeyler hazırladım bile kalk.berbat görünüyorsun kendine .eki düzen ver.’’

Yağmura umursamazca baktım ve kalkıp banyoya gittim.Berbat göründüğümü biliyordum.Yüzümü yıkadım,saçlarımı taradım ve mutfağa geçtim.Hiç iştahım yoktu.Masaya oturdum ve öylece baktım.

‘’Onların ağzına girmesinimi bekliyorsun? Ye hadi.’’

‘’Yemek istemiyorum.’’

‘’Heh dudakta astın tam oldu.Birde bana çocuk dersin asıl çocuk sensin.Bir kavga ve düzelecek kendini koy verme biraz güçlü dur.Ah ah sana bütün ilişkilerimi anlattım ama hiç ders almamışsın.’’

Bir öğretmen edasıyla konuşmuştu ve elindeki kalemmiş gibi sallayıp ağzına koymuştu.SAçlarınıda savurunca tam olmuştu ve sonunda birazda olsa gülümsememe sebep olmuştu.Evet bir şeyler yemeliydim yoksa kötü olurdum.Açlığa dayanabilen biri değilim ve bu kötü bir şey.Ağır ağır kahvaltımı etmeye başladım.Hem yemek istemediğim için hemde Kayrayı bilerek bekletmek için.Emirleri oldum olası sevmemişimdir.

‘’Şey.Kayra ben odadayken ne yaptı.’’

‘’Onunla konuşmaya çalıştım biliyorsun sonra salona geçti ve hiçbir şey yokmuş gibi film izledi.Gece bir ara çıktı ve bir saat gelmedi.Açıkçası seni düşünmekten pek uyuyamadım.’’

‘’Acıktığı için gitmiştir.’’

‘’Şey aslında geldiğinde içki ve şey…’’

Sert ve SeksiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin