Gecenin bir yarısı ağzımı tutan bir el uyanmama sebep oldu. Gözlerimi açtığımda Mina’nın yüzüyle karşılaşacağımı beklemiyordum.Kayranın elinden zor kurtulmuştu neredeyse ölecekti şimdi hangi cesaretle buradaydı? Kapıdan öylece girmiş olamazdı.Gözüm açık pencereye kaydı.Bir vampir her yere rahatça girebilirdi ve ben akşam hiçbir şey olmamış gibi yalnız başıma yatmıştım.
‘’Kayrayla henüz işim bitmeden onu kimse alamaz.Senin gibi çelimsiz ve değersiz bir insan kesinlikle işimi berbat edemez.’’
Beni küçümsemesi sinirlerimi son seviyeye çıkardı.İnsan olmam,onun güçsüz olması beni kolayca bir yem haline getire bileceği anlamına gelmiyordu.Onda olmayan bir şey bende vardı.Akıl…
Gözlerimi kapıya çevirdim ve biri varmış gibi baktım.Tam tahmin ettiğim gibi Mina bakışlarımı ciddiye aldı ve kapıya baktı.Kayranın orda olacağını düşündüğü için olmalı bir an boş bulundu ve kolumu bıraktı.Bütün gücümü kullanarak Minayı ittim.Ani hareketim azda olsa faydalı olmuştu.Yatağı aramıza aldım ve kapıya koştum.Tam çıkacakken kapının önünde belirdi.
‘’Hey nereye?.Henüz seninle oyunum bitmedi.’’dedi ve sırıttı.
Ondan güçsüz olmam pes etmem anlamına gelmiyordu.Normalde erkekler üzerinde etkili olan ama şuanda karşımdaki vampiri sadece sendeletmeye yarayan bir tekme ve yine aynı etkiyi yaratan bir yumruk attım.Bunları nasıl yapabildiğime şaşırmış bir halde ve daha ne yapabileceğimi düşünür bir haldeyken aklım çığlık atmak geldi ve belki ilk ve son olarak evi inletecek bir çığlık attım.Mina geldiği yerden geri kaçarken Kayra saniyeler içinde yanımda olmuştu bile.
‘’Nisa sen iyimisin.Ne oldu?’’
Camı göstedim ve Mina dedim.Tek kelime camdan uçar gibi gitmesine sebep olmuştu bile.Yağmurda çığlığıma uyanmış ve dağılmış saçlarla uykulu ve şaşkın bir suratla yüzüme bakıyordu.Surat ifadesi ve şuanki halini görünce kendimi gülmekten alamadım.
‘’Mina geldi ve ona vurdum.Bağırıncada kaçtı.’’
Bunu gülerek ve kendimle gurur duyarak söylemiştim.Zaman geçiyordu fakat Kayra hala ortalarda yoktu.Güneş doğmuş saat yediyi geçmeye başlamış ve Kayra hala yoktu.Uykumuz gelmişti ve Yağmurla bir birimize yaslanarak beklemek ve gözümüzü açık tutmak çok zor olmaya başlamıştı.
‘’Kalk yağmur.Esnemekten ağzım yırtalacak.Kalk yüzümüzü yıkayalım kahvaltı hazırlıyalım.’’
Yağmur yarı açık gözlerle kafasını salladı.Ona destek olarak beraber banyoya yürüdük.Biz kahvaltıyı hazırlamaya başlarken kapının kapanma sesini duyduk ve merdivenlere gittik.Sonunda kayra gelebilmişti.
‘’Onu buldun mu?’’
‘’Hayır ama bulursam çok kötü olacak.’’
Bunu söylerken kaşlarını çatmıştı,dişlerini göstermişti.Bu hali sert ve seksiydi.Yanıma yaklaştı ve kollarımdan tuttu ve başını sağa sola salladı.
‘’Yanında olmalıydım.Yalnız yatmamalıydın.’’
‘’Olan oldu.’’
‘’Burdan gidiyoruz.Kahvaltınızı yapın hazırlanın.’’
‘’Nereye.’’
‘’Gidince görürsün.’’
Kayra aşağıya inerken arkasından baktım.Nereye gidecektik merak ediyordum.Yağmur kafasını masaya koymuş öylece duruyordu.Kahvaltıyı ben hazırladım ve yemeye başladık.Bavulumu hazırlarken uykusuz ve yorgundum.Yola çıktığımızda saat onu geçiyordu.Nereye gittiğimizi bilmeden kendimizi Kayraya bıraktık ve gidyorduk.Yağmur başını omzuma koymuş uyuyordu benimse gözümden uyku akıyordu fakat uyuyamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert ve Seksi
Novela Juvenil©Tüm telif hakları saklıdır. +18 bölümler vardır.Rahatsız olacaksanız okumayın. Sert,seksi ve yırtıcı bir hikayeye hazırsanız başlayın. Nisa...Romanlarda okuduğu vampirlerin gerçek olduğunu ve onu istediklerini nereden bile bilirdi ki? Yağmur..Nisan...