4.Vampirler sevişir mi?

55.4K 868 67
                                    

  Esrarengiz adlı yeni hikayeme de bakarsanız sevinirim.Seveceğinizi umuyorum iyi okumalar.

Sabah olmuştu kolumu dürten ve beni uyandırmaya çalışan elle bunu anladım.Hala uykum vardı.

‘’Anne uykum var .Bırak uyuyayım.’’dedim

‘’Uyan artık gitmemiz gerek.’’

Bu Kayraydı.Hemen doğruldum.

‘’Hiç uyanmayacaksın sandım.’’dedi

Uyumayı severdim ve genelde uykum ağırdır.Günlerdir düzgün uyuyamıyordum.Sonunda rahat uyuduğum bir gece olmuştu.Artık odamla,yatağımla,evimle ve ailemle vedalaşmalıydım.

‘’Saat kaç.’’dedim

‘’9 hadi kalk.Yağmur hazırlandı bile.Sana garipsin diyordum ama o senden garip.Sanki sonsuz enerjiyle dolu ve çenesi çok düşük.Sabrımı sınıyor resmen.’’

‘’Yağmur öyledir.İyi kızdır.’’

Kalktım yüzümü yıkadım ve odaya döndüm.

‘’Ben giyinip aşağıya inerim sen gidebilirsin.’’dedim

Bir şey söylemeden gitti.Bir kot ve bir tişört giydim.Bavulumu aldım ve aşağıya indim.Annem ve babam salondaydılar.Onları son görüşüm olabilirdi.Liseye kadar hep korumacı ve sert olmuşlardı.Liseden sonra birden yumuşadılar ve beni kendi halime bıraktılar.Sadece yağmurda kalmama izin veriyorlardı.Fakat dışarıdayken ne yaptığımı falan sormazlardı.Neden bukadar değiştiklerine hiç anlam veremedim.Umursanmamak hiç güzel bir şey değildi ama rahat olmak güzeldi.

‘’Anne,baba ben gidiyorum.’’dedim

Kalkıp yanıma geldiler.Oturdukları yerden konuşurlar diye beklemiştim.Önce annem sonra babam bana sarıldı.Babam bana para verdi.

‘’Kızım dikkatli ol.Bir şey olduğu zaman ara.’’dedi

‘’Tabi baba.Sizde kendinize iyi bakın.’’

‘’Seni bırakayım’’dedi

Bırakmamalıydı.Kayra beni bekliyordu.

‘’Yok baba ben giderim.’’dedim

‘’Tamam.’’dedi

Tuttuğum nefesimi bıraktım.Onlara sonkez baktım.Annem ve babam 50 yaşındalar.Ama dinçler.Dışarı çıktım.İçimde bir çok duyguyu birden yaşıyordum.Ağaçların arkasında Kayra bana gel işareti yaptı.Bavulumu çekeleyerek yanına gittim.Bavulu arabaya koydu bende arabaya bindim.Dışarıya bakıyordum.Belkide son kez göreceğim doğduğumdan beri yaşadığım yere.’Kızım sende ölmeye meraklısın daha ortada fol yok yumurta yok.’dedi içimden bir ses.Bunu Yağmur söyleye bilirdi tam onluk bir laftı.

‘’İyimisin?’’ Kayra beni düşüncelerimden çıkardı.

‘’Bilmiyorum.Birden hayatım değişti.Kelepçeler,vampirler,evimden ayrılmam hepsi bir anda oldu ve bir şey yapamıyorum.’’

‘’Hayatta olan her şey biz istemeden oluyo.Yapacak bir şey yok.’’

‘’Çok moral verdin saol.’’dedim

Sert ve SeksiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin