10.Güzel bir gün..

32.1K 611 32
                                    

 Esrarengiz  adlı yeni hikayeme de bakarsanız sevinirim.Seveceğinizi umuyorum iyi okumalar.

Gözlerimi açtığımda aklıma gelen ilk şey Kayra oldu.Ama yanımda olmayacağını biliyordum.Onu düşünmemeliydim ama nedense buna engel olamıyordum.Bana yaşattığı hayal kırıklığından mı yoksa salaklığıma yenik düştüğüm için mi bunu bilemiyordum.Bacaklarıma vuran hafif ağrıyla doğruldum.Hastalığım yaklaşınca bacaklarım ağrırdı.Saat 9 olmuştu.Ağrım uyanmama sebep olmuştu.Büyük değildi ama beni rahatsız ediyordu.Klausun söyledikleri beynimin içinde dönüp duruyordu.Her şey üst üste gelmişti.Yatağımı toplayıp duş almak için banyoya gittim.Ilık suyun altında her şeyi unutup birazda olsa rahatlamaya ihtiyacım vardı.Bornozuma sarılarak odama geçerken mutfaktan gelen seslerle durdum.Yağmur ve Kayra kahvaltı hazırlıyorlardı.Gülümseyerek ve konuşarak.Elimde olmadan kıskandığımı hissettim.Odama geçip iç çamaşırlarımı mini şortumu ve bir omzu düşük uzun beyaz tişortumu giydim.Saçımı nemli halde bıraktım ve mutfağa geçtim.Kayra  ve Yağmur masada sohbet ediyorlardı.Masa hazırdı,acıktığımı hissetmiştim.

‘’Günaydın.’’

Ben masaya bakarken Kayra bana günaydın dedi.

‘’Günaydın.’’

Yüzüne bakmadan masaya geçtim.Kahvaltıyı hazırlayan oydu ama ona yüz vermek istemiyorsdum.

‘’Nasıldın Nisa.’’

‘’İyiyim Yağmur.En azından dünden daha iyiyim.’’

Acıktığım için yemeye başladım.Elimi masaya uzattığımda Kayrayla ellerimiz bir birine değiyordu.Kahvaltı bitene kadar konuşmadık.Ben masayı toplamaya başladım.

‘’Hava çok sıcak dimi Kayra.’’

Yağmurun bu lafı hayra alamet değildi.Kayra kaşlarını kaldırıp.

‘’Evet.’’dedi.

‘’Biliyorsun yani gidiyormusun bilmiyorum ama yazın denize gitmek adettir.Bizi denize götürür müsün?’’

Bunu okadar tatlı ellerini birleştirerek ve kirpiklerini çırparak söylemiştiki küçük çocuk gibiydi.

‘’Olmaz.’’Kayranın kabul etmesini beklemiyordum zaten.

‘’Kayra seninle ne kadar yaşayacağımız hatta gerçekten ne kadar yaşayacağımız belli değil.Lütfen denize gidelim.Nereye istersen olur.Sorun çıkarmayız.Lütfen lütfen.’’

Kayra bana baktı ne yapacağını bilemiyor gibiydi.Kaşlarımı kaldırdım.Ne evet diye bilirdim nede karşı gelebilirdim.

‘’Peki.Ben nereye istersem oraya.Ayrıca uslu durucaksınız yoksa bir daha kafanızı evden dışarıya çıkarmam.’’

Yağmur Kayrayı şaşırtacak hatta gözlerini pörtletecek ama benim şaşırmadığım bir hareket yapıp Kayranın yanağına öpücük kondurdu.Yağmur buydu işte aykırı insan.

‘’Hani Nisa biz hazırlanalım.’’

Kayrada ayağa kalktı.Önümde duruyordu.

‘’Benim işim var ben gelene kadar hazır olun.’’dedi

‘’Ne işi?’’Bunu birden sormuştum çenemi tutamadım.Bana çapkınca gülüp dişlerini göstererek ‘’Avlanmaya.’’dedi ve gitti.

Sert ve SeksiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin