8.Aşk itirafı..

64.3K 710 39
                                    

 Esrarengiz  adlı yeni hikayeme de bakarsanız sevinirim.Seveceğinizi umuyorum iyi okumalar.

Başım çatlıyordu ve yüzüme vuran güneş ışığı beni deli ediyordu.Yorganı kafama çektim.Doğum günü yüzünden özellikle Yağmurun yüzünden içmiştim ve elbiseyle yattığımı hatırlıyordum.Elim elbiseye gitti ama üstümde pijamam vardı.Yoksa Kayramı değiştirmişti üzerimi.Birden doğruldum bu başımın daha çok ağrımasına sebep oldu.Geceyi hatırlamaya çalışıyordum ama kesik görüntülerden başka bir şey hatırlayamıyordum.Kayra yanımda uyumuşmuydu acaba.Yataktan yavaşça kalktım.Yatağı toplamadan üzerimi değişmeden direkt banyoya gittim.Aynanın karşısına geçip kendimi görünce şaşkınlıktan ağzım açık kaldı.Gözlerim biraz şişmişti,saçlarım dağınık ve halsiz olduğum her halimden belliydi.İçmek böyle berbat bir hal almama sebep olduğu için birdaha ağzıma içki sürmeye bilirdim.En azından böyle bir düşüncem oldu.Yavaşça yüzümü yıkadım ve Yağmurun odasına gittim.Hala yataktaydı.Yatağa oturdum.

‘’Yağmur uyan.Saat 1’i geçiyor.’’dedim.

Yorganı üstümden attı.Uyumuyordu ama onunda hali benden pek farklı değildi.Elini başına götürdü.

‘’Başım ağrıyor.Ama gece çok güzeldi.Beni odama getirdikten sonra siz ne yaptınız?’’

‘’Başın ağrıyor ama bizim ne yaptığımızı mı düşünüyorsun.Hem ne yapabiliriz ki.’’dedim

‘’Neden kızıyorsun ki.,Yoksa öpüştünüz mü.’’

Öpüştünüz mü lafı beynimde şimşek gibi çaktı.Öpüşmüştük evet Hatırlıyordum.

‘’Öpüştünüz dimi.’’ Birden doğrulunca ağrı yüzünden bağırdı.

‘’Evet ama sarhoştum yani isteyerek olmadı.’’dedim.

Dudaklarının yumuşaklığı ve öpüşü…Artık öpüşme lafını bıraksın diye kalktım.

‘’Ben kahvaltı hazırlayayım.Öğlen oldu.’’

 

Kahvaltımızı -daha doğrusu buna öğle yemeği demeliyim-  sonra kendimize kahve yaptık ve salona geçtik.

‘’Hayatımda bu kadar başımın ağrıdığını hatırlamıyorum.’’

‘’Bu senin suçun Yağmur.Zorla içirdin.’’

‘’Bir yerden başlamalıyız tatlım.’’Gülmüştü ama buruşuk bir gülüştü.

 

Biz salonda otururken sesler duydum.Biri bağırıyordu sanki.Üst kata çıktım.Çok sessiz olmaya özen gösteriyorum vampirlerin duyuları çok hassastı.Kayra’nın odasından sesler geliyordu.Kapı aralıktı sarışın bir kızla Kayra tartışıyordu.Kız mini fazlasıyla bini siyah bir etek,siyah askılı göbeğini gösteren bir buluzla ve neredeyse on beş santimlik siyah topuklu ayakkabılarla yarı çıplak bir şekilde Kayranın önündeydi.Bu orospunun burada ne işi vardı.Orospu dediğim için özür dileyecek halim yok bu halde başka ne olabilirki.Konuşmalara odaklanmaya çalıştım.

‘’Abartma Mina bir süre burada kalacaklar okadar.’’

Kayranın bu lafı üzerine sarı çiyan elini Kayranın ensesine koydu ve neredeyse ona yapıştı.Bu kızı parçalaya bilirdim.Kayranın sevgilisi vardı ve beni öpmüştü.Benimle oynamıştı.

Sert ve SeksiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin