29.Aşk...

31.1K 392 42
                                    

Bu sabah üstümde garip bir mutluluk hissi vardı.Gözlerimi açar açmaz henüz günaydın demeden Kayranın şaşkın bakışlarına gülerek dudaklarına bir öpücük kondurdu.Yatakta doğruldum ve kalkması için kolundan tutup çekiştirdim.

''Hadi kalk beraber kahvaltı hazırlayalım.''

Kayra yataktan doğrulmak için harcadığım çabama bir katkıda bulunmakta ısrar ediyordu ve gücüm onu kaldırmaya yetmiyordu.

''Hadi amaa kalk.''

''Noldu sana böyle yataktan zor kalkardın şimdi yerinde duramıyorsun.''

Bunu bende bilmiyordum işte sadece içimde garip bir mutluluk ve enerji vardı.

''Bilmemki hadi ama Kayra çok güçlüsün nasıl kaldırıcak seni.''

Hala kaldıramayacağımı bilmeme rağmen elini tutmuş kaldırmak için çekmeye çalışıyordum.O kadar güçlüydüki vinç gelse bile onu yerinden kaldıramayacağına emindim.

''Nisa beni çok kolay kaldırabilirsin  bu kadar zorlanmana gerek yok''

''Nasıl?''

Söylediği şey imkansızdı fakat nasıl kaldırabileceğimi gerçekten merak etmiştim.Vampir olmuş olsaydım o zaman kolay olurdu.Belkide beni vampir yapmayı düşünüyordu.Ağzım kulaklarımda vereceği ve tahmin ettiğim cevabı beklerken elini kaldırıp dudaklarına götürdü.

''Dudaklarıma vereceğin bir öpücükle her şeyi yapabilirsin.Dudaklarını neden asıyorsun?''

''Beni vampir yapacağını düşündüm.''

Dudaklarımı daha çok asıp fikrini değiştirmesi için biraz oyun oynadım fakat bakışlarının sertliği bunun kesinlikle olmayacağını tekrar tekrar söylüyordu.

''Tamam bana öyle bakma bir gün beni vampir yapacaksın beklicem.''

Kaşlarını daha çok çatmasına fırsat vemeden eğilip dudaklarını öpmeye başladın ve aynı anda kolunu tutup çektim.Demin kaya gibi yerinden oynamayan vampir sevgilim şimdi çok rahat kalkıyordu.Bir öpücüğümle onu etkilemem harikaydı.Dudaklarını boynuma eğip onu baştan çıkarırsam belki o zamanda beni vampir yapardı.Bunu denemem gerekecekti aklıma yazmıştım.Yatakta doğrulduğunda ayağa kalktım ve dudaklarımı dudaklarından çekip kolundan çekip yataktan çıkardım.

''Çocuk oyun oynadın Kayra benim sert vampirim uçup gitmiş.Robert olsa kılıbık derdi.''

Dudaklarındaki neşe yavaş yavaş sönüp giderken ve bakışlarında ki yumuşaklık yerini sertliğe bırakırken söylediklerimi geri almayı diledim fakat imkansızdı.Başını hafif eğip yavaş yavaş üstüme doğru yürümeye başladığında adımlarımı geri atıp kapıya doğru yaklaştım.İçimden bir ses -al işte uyuyan canavarı uyandırdın şapşal şey- diyordu ve kesinlikle haklıydı.Ellerimi kaldırıp uzmaşma sağlamak adına şirince gülümsemeye çalıştım.

''Eee söylediklerimi unuta biliriz.Kesinlikle çocuk olduğunu düşünmüyorum.Dur bi dakika aaaa.''

Söylediklerimden etkilenmiş gibi olduğu anda sinsice gülümseyip aniden eğildiğinde bir şey yapacağını biliyordum.Beni aniden omzuna aldığında çığlığıma hakim olamadım.Baş aşağı dururken tek gördüğüm şey muhteşem kalçaları ve uzun bacakları oldu.Üstünde eşofman altı olsada onları çok iyi biliyordum.Bu şekilde durmak çok rahatsızlık vericiydi.

Sert ve SeksiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin