18.Kanlı bir gün..

32K 538 46
                                    

 Esrarengiz adlı yeni hikayeme de bakarsanız sevinirim.Seveceğinizi umuyorum iyi okumalar.

‘’Nisa uyan artık.’’

Kayra beni uyandırmaya çalışıyordu fakat kendimi yorgun ve uykusuz hissediyordum.Bu bana genelde olan bir şeydi aslında.Ellerinden kurtulup uykuya geri dönmek için arkamı döndüm fakat bir işe yaramadı.Beni tuttu ve kaldırdı.Direniyordum ve gözlerimi açmıyordum.Hayatım boyunca en çok nefret ettiğim şeyler arasında ilk üçe giren şey tam olarak buydu işte,uykumdan uyandırılmak…

‘’Eğer gözlerini açmazsan seni soymaya başlarım.’’

Bunu yapamayacağını biliyordum.Yapsa bile şikayet etmezdim.Gözlerimi açmamayı sürdürürken elleri vücudumda gezinmeye başladı.Ellerinin üstümde olması için ömür boyu gözlerimi açmayabilirdim.Düşündüğüm şey gülmeme sebep oldu.

‘’Gözlerini açman kaşlarını çatman belki de tokat atıp uykulu halinle senden faydalanmayı çalıştığımı söylemek yerine gülüyorsun.Ah Nisa kendini bana bırakmaya devam edersen sonu pek iyi olmucak.’’

Hiçbir şeyi kaçırmayan vampir bey gülüşümü de görmüştü.Görmese şaşardım zaten.

‘’Uykumu kaçırdın saol.Ama ellerini üstümden çekmeyeceksen gözlerimi hep kapalı tutabilirim.’’

Kayranın ellerini tekrar üstümde hissettim.Kalçalarımdan tuttu ve kucağına oturttu.Bunu beklemiyordum.Ellerini üstümde gezdirmeye başladı.Gözlerimi açtım fakat durmuyordu.Gözlerime bakıyor ve sırıtıyordu.

‘’Dur.fırsat buldun ellerini üstümden çekmiyorsun.’’

‘’Hmm.Demin öyle demiyordun ama.’’

‘’O başka bu başka.’’

‘’Öylemi.’’

Ellerini üstümden çekti.Beni kendisiyle birlikte yere indirdi.

‘’Uyandığına göre Yağmura açlıktan ölmeyeceği haberini verebilirim.’’

‘’Nee.Abartma saat daha kaç ki.Hem demin  gözüme nasıl bakıyordun şimdi sanki demin beni sen ellemedin gibi bakıyosun.’’

Elini yüzüme koydu okşadı ve çekti.

‘’Saat on ikiyi geçiyor saate bakarsan anlarsın.’’

Yüzünü yüzüme yaklaştırdı.Öpeceğini sandığım için dudaklarına yaklaştım fakat beklediğim gibi olmadı kulağıma eğildi.

‘’Fazlasıyla hazırsın ama bir gün gelirde beni reddedersen o zaman seni elimden kimse alamaz.’’ Dedi ve odadan çıktı.

Bir gün daha ileri gidebilecektik yani ya da ilişkimizin bir adı olabilecekti.Bu ümit dolu sözler güzeldi fakat beni öpeceğini sanıp dudaklarına yaklaşmam ve ısrarlarım çocukçaydı.Bu yaptıklarımdan vazgeçmeliydim hem de hemen.Beni bir çocukmuşum gibi görmesini ve ne kadar ona daha yakın olmak istesem de her an üstüne atlayacakmışım gibi bir izlenim bırakmak istemiyordum.

Bugün diğer günlerden daha sıcakmış gibi hissediyordum.Acilen duşa girmeliydim fakat Yağmur benim yüzümden aç kaldığı için üstüme mini şortumu ve şortumu kapatan bol ve uzun askılı bluzumu giydim.Artık Kayranın yanında kısa giyinmeyi sorun etmiyordum.Odadan çıktığımda Yağmurun ve Robertın sesi mutfaktan geliyordu.Mutfağa girdiğimde şaşırmam gerekirdi fakat gördüklerim karşısında şaşırmadım.Yağmur ve Robert beraber yemek yapıyorlardı.Kayra sandalyede oturmuş bana bakıyordu.

Sert ve SeksiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin