35.Sona yaklaşırken..

14.7K 297 27
                                    

''Durun artık lütfenn Robert.Nisa henüz düzelmedi onu üzmek mi istiyorsun Kayra?''

''Dinleyecek bir şey yok.Aa var,dinleyecek bir şey var.Ailemi nasıl öldürdüğünü anlat bana Klaus.Onların çektiği acının aynısını sana yaşatmak istiyorum.''

''LAnet olsun Kayra! Acı çekmediler tamam mı? Acı çekmeden ölmelerini sağladım.Anlamıyorsun buna mecburdum.Şuan önemli olan Nisa.O bütün vampirler için büyük bir tehdit ve onu arayanlar içinse bir nimet.Nisayı kullanarak başa geçmeyi planlıyorlar.''

''Klaus doğru söylü olabilir Kayra.''

Kulağıma gelen bağrışlarla uykumdan uyandım.Sesler beynimin içinde büyürken ve başımın ağrımasına sebep olurken neler olduğunu anlamak için yerimden kalkıp sersemlemiş halimle konuşulanları dinlemeye çalıştım.Klaus yine gelmişti ve yine Kayra ile tartışıyorlardı.Söylediklerini dinlediğimde hiçbir şeye şaşırmadım.Neden şaşıracaktım ki? Hayatımda vampirler varken Klausun söylediklerine mi inanmayacaktım? Kayra'nın aksine söylediklerine inanıyordum.Kapıyı yavaşça açtığımda içeri girdiğimi fark ettiklerinde hiçbir şey olmamış gibi sustular.Kayra yanıma gelip odaya geri dönmem için uğraştığında içeri girmemek için direndim.Konu tamamıyle beni ilgilendiren bir şeyken dışardan öylece izleyemezdim.

''Oturup konuşucaz.''

''Onunla konuşmanı istemiyorum Nisa.''

''Ben istiyorum.Bağırıp,çağırarak bir yere varamayız.''

Kayranın ellerinden sıyrılıp koltukların birine oturup hepsine oturmalarını işaret ettim.İtaat etmeyi bekleyen köleler gibi gözlerimden ayırmadıkları gözleriyle komutumu alır almaz hepsi oturunca konuşmak için uygun an olduğunu düşündüm.Kayrada sonunda yanıma oturduğunda konuşmak için ağzımı açtım.

''Bize her şeyi en başından anlatmanı istiyorum Klaus.Kesinlikle yalan söylemeden anlatacaksın.Sizlerde konuşmadan Klaus'un lafı bitene kadar dinleyeceksiniz.Başla Klaus.''

''Kutsal her şey adına yemin ederim tek kelime yalan söylemicem.Bildiğiniz gibi yıllardır hayattayım,ilk vampirlerden olduğumu söylesem yalan olmaz.Bizim türümüz henüz yeniyken bir takım gruplar oluşmaya başlamıştı ve hepsinin amacı vampirlerin başı olup dünyayı ele geçirmekti.Sonunda ayakta kalan tek grup benimde içinde olmak zorunda olduğum grup oldu.İçinde olmak zorundaydım çünkü o zamanlar henüz gençtim ve onların istediğini yapmasaydım öldürülecektim.Zaman ilerledikçe aralarında en az onlar kadar lafı geçen biri haline geldim.O zamanlar onlara katılmayan vampirler arttıkça ölümlerde artıyordu ve o vampirler içinde Kayranın annesi ve babasıda vardı.Onun ailesini benim öldürmemi istemişlerdi,yapmak zorunda kaldım.Kötülüğe alıştığımı sanmıştım,yanılmışım.Aileni bir süre takip ettiğimde birbirlerine aşkla bağlı olduklarını gördüm ve seni çok sevdiklerini.Onları öldürdükten sonra seni himayem altına alıp korudum.Aile öldürüldüğünde bir kişi bile hayatta kalırsa sonucunda başın gider ben bunu göze alarak seni sakladım.Büyüdüğünde sana ailenin nasıl öldüğünü anlattığımda nefretle ve kinle dolup defalarca bana ailenin katilini bulacağını söyledin.Bunu bile bile sana bir şey söyleyemeden seni korumaya devam ettim.Nisa ile ilgili söylediğim her şey doğru,onu bulmamaları gerek.Seni koruduğum gibi onuda koruyabilirim.Sadece bana güvenmeniz gerekiyor.''

''Sana nasıl...''

''Bir saniye Kayra.Ona güvenebiliriz.Anlattıkları doğru ve ona güvenmeliyiz.Yaptıkları kötüydü ama geçmişi geri getiremeyiz.BEnim ailemde öldürüldü bu saatten sonra kendimiz ve çocuğumuz için yaşamalıyız.''

Sert ve SeksiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin